Hallo, dit is geen POLquote:Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef diadakan het volgende:
Daarmee zorgen jullie ervoor dat iedere kritische noot in de kiem wordt geschmoord.
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.quote:Op maandag 20 april 2020 23:51 schreef phoenyx het volgende:
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer
Voor zulke verhalen moet je echt een plakkerig opschrijfboekje kopen hoorquote:Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef Superdonald het volgende:
@:mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @:missyozilla neukt verwijderd?
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als henquote:Op maandag 20 april 2020 23:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meerquote:Op maandag 20 april 2020 23:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben?quote:Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
[..]
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier welquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben?Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collegaquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan?
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega
Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
Het is maar hoe je het wilt zien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
Het kan ook nooit een laatste reactie zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wilt zien.
In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het kan ook nooit een laatste reactie zijnMods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
Weer mooi gezegd nadat je probeerde het laatste woord te krijgen maar niet kreegquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
We houden nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |