abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2020 @ 17:24:55 #101
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192718165
We zijn niet een rechtbank die zegt dat het klaar is. We zijn geen rechtbank en daarom is het klaar. Zie post van SwJ.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Forum Admin maandag 20 april 2020 @ 17:47:35 #102
58651 crew  murp
murp
pi_192718493
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef diadakan het volgende:

Daarmee zorgen jullie ervoor dat iedere kritische noot in de kiem wordt geschmoord.

Hallo, dit is geen POL
#FvD

en ik zie de mailtjes wel tevoorschijn komen 14.gif
pi_192722093
@mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @Missyozilla neukt verwijderd?
pi_192725743
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 23:51:56 ]
  maandag 20 april 2020 @ 23:53:29 #105
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725760
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 23:51 schreef phoenyx het volgende:
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 20 april 2020 @ 23:54:26 #106
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725763
quote:
99s.gif Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef Superdonald het volgende:
@:mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @:missyozilla neukt verwijderd?
Voor zulke verhalen moet je echt een plakkerig opschrijfboekje kopen hoor
pi_192725766
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
  maandag 20 april 2020 @ 23:57:53 #108
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725799
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
pi_192725809
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:57 schreef Faux. het volgende:

[..]

Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:02:00 #110
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725842
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
[..]

Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben? :') Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
pi_192725856
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:02 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben? :') Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:05:28 #112
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:04 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan? _O-
pi_192725894
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan? _O-
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega

Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2020 00:09:42 ]
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:15:38 #114
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725934
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:07 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega

Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
pi_192725937
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:18:56 #116
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
Het is maar hoe je het wilt zien.

In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen O+
pi_192725951
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:18 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het wilt zien.

In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen O+
Het kan ook nooit een laatste reactie zijn :D Mods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:21:57 #118
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725959
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:19 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Het kan ook nooit een laatste reactie zijn :D Mods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
pi_192725963
Ik mag niet dm's openbaren dus dat ga ik ook niet doen maar mods kunnen ook in dm van alles en nog wat zeggen om zichzelf goed te voelen en de ander te beledigen. Ik begrijp dat jullie dat niet kunnen zien of rekening mee kunnen houden maar juist de moderators die weten dat ze verkeerd bezig waren gaan extra fel reageren weer
pi_192725971
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
Weer mooi gezegd nadat je probeerde het laatste woord te krijgen maar niet kreeg :D
pi_192725979
Morgenochtend ga ik hier weer heen en zie ik waarschijnlijk een ban voor langere tijd en jullie denken dat het terecht is omdat ik deze post plaatste. Hoe kan ik immers zoiets verwachtten als er geen reden voor is? :D Het is gewoon vreselijk hoe mods en forumadmins zijn
pi_192786029
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 19:11:46 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192786048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
We houden nog steeds van je hoor. :*
F.K.A. SuperwormJim
pi_192786068
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 19:15:28 #125
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192786097
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')