Zolang je ze hier hebt staan zeg maar. Linksonder zit dan dat stopbordje.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Alleen bij een nieuwe DM toch? Of ook bij al 'geopende' DM's?
Nee de oorspronkelijke TS, Braddiequote:
quote:
Als-ie weer door wil gaan wil ik em best weer open gooien hoorquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:20 schreef Rectum het volgende:
[..]![]()
Gooien jullie het ook weer open op verzoek van Braddie? Dan kunnen we aan het eind van de ochtend weer posten.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als-ie weer door wil gaan wil ik em best weer open gooien hoor
Top! Komop Bradge!!!quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als-ie weer door wil gaan wil ik em best weer open gooien hoor
In contact staan met DannyGod. Fokker89Godquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:05 schreef F0kker89 het volgende:
@:superwormjim Ik kan natuurlijk nog niet DM'en
Misschien even Danny vragen, daar heb ik vannacht al contact mee gehad over dit voorval.
Kom zo met reactiequote:Op vrijdag 10 april 2020 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is dit nou, snap jullie niet, want jullie willen het wel weten. Alleen ik mag alleen dingen aannemen van wat jullie hier zeggen? Wil ik dan laten zien wat het is, dan mag ik in FB weer zijn of krijg een ban. Nou hier heb je het?
Het totale verkeersongeval van kree.
Klaar daarom zeg ik doe ermee wat je wil want wil van het gezeik afzij dat ik de complete straat in puin reed ofzo. Maargoed lol. We houden erover op, doe het maar via dm die meer wil weten of het terecht is en schade 600 daarvoor is nog een twijfel maar nog niks over gehoord want er moest nog een schade expert geraadpleegd worden, nadat de tegen partij een handige neef had die dit even op 600 schatte nl.
Niet eens meer zo over gedacht, zal mijn werkgever eens vragen nl want ging vanaf daar vanaf hem. Maar ik heb het ook nagevraagd nl en het kan wel. Maar het is gelijk wel aan de onwijs hoge kant voor zover ik weet.
Nee. Dat kan niet.quote:Op zondag 19 april 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
Kunnen de haters uit het BradgeTV topic geweerd worden? Wat hebben die mensen daar überhaupt te zoeken?
Ok jammer.quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet.
Maar zoals je ziet in het topic, wordt hun aanwezigheid dringend afgeraden.
Anders quote je ook even wat reacties van jou uit VBL? Of ben je daar niet aan het bashen?quote:Op zondag 19 april 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
Kunnen de haters uit het BradgeTV topic geweerd worden? Wat hebben die mensen daar überhaupt te zoeken?
Na wat goedbedoelde adviezen had ik vorige week al een FA in m'n DM hangen, en die gasten zoals Fok-it en Welvaart gaan maar door met bashen.
VBL SC ja, bewust niet in het BradgeTV-topic.quote:Op zondag 19 april 2020 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders quote je ook even wat reacties van jou uit VBL? Of ben je daar niet aan het bashen?
Het gaat erom dat je een hypocriete lul bent Elanquote:Op zondag 19 april 2020 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL ja, bewust niet in het BradgeTV-topic.
Jij blijft maar doorzeiken, volgens mij weten we inmiddels wel hoe je over zijn vraatzucht denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |