abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192786136
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.
Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een man

Maar als ik mijn goede vriend @scrupuleus geen kneusje mag noemen gaat er iets mis
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:15:54 #127
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192787243
Wat is hier opeens gaande :') Ga elkaar lekker DM’en
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:19:44 #128
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192787312
En opgeruimd staat netjes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razen :+ Sportief dat je je excuses aanbiedt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.

En ik wil me best voorstellen hoor, weet alleen niet zo goed wat ik meer kan melden dan hoi ik ben Faux. _O-
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_192787847
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Faux. het volgende:
En opgeruimd staat netjes.
[..]

Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razen :+ Sportief dat je je excuses aanbiedt.
[..]

Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.

En ik wil me best voorstellen hoor, weet alleen niet zo goed wat ik meer kan melden dan hoi ik ben Faux. _O-
Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:51:58 #130
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192787898
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef Faux. het volgende:
Wat is hier opeens gaande :') Ga elkaar lekker DM’en
Sorry faux! Xoxox ik waardeer je modkwaliteiten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_192787910
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.

Ik vind dat, zacht uitgedrukt, opvallend.
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:54:05 #132
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_192787932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.

Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
And so is the past
pi_192787937
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
Ja maar het kan hem toch gewoon opvallen.
pi_192787951
quote:

En daarna stoppen ze als mod. Hangen de kutuser uit, keren terug en worden uiteindelijk FA

@GGMM
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 21:05:37 #135
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192788185
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.
Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.

quote:

Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiėren, maar dan is algemene FB een beter plekje.
pi_192788390
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zelfs mods krijgen nog notes en bans.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 21:15:16 ]
pi_192788754

[ Bericht 50% gewijzigd door Sigaartje op 24-04-2020 21:36:25 ]
pi_192788790
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 21:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.
[..]

Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiėren, maar dan is algemene FB een beter plekje.
Ok
pi_192798378
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een man

Maar als ik mijn goede vriend @:scrupuleus geen kneusje mag noemen gaat er iets mis
Je gaat toch niet dood van 1 note makker.
Die dingen zijn een beetje de rode draad in het leven van een mod, denk ook aan hen.
pi_192800725
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden

Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:22:51 #141
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192800764
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden

Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?
pi_192800786
Goed topic 14.gif
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:29:41 #143
319979 Fok-it
All is well
pi_192800821
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:22 schreef Faux. het volgende:

[..]

Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?
Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:33:38 #144
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192800861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!
Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:35:45 #145
319979 Fok-it
All is well
pi_192800881
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:33 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.
Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think about
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:37:42 #146
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192800906
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think about
(F)A's lezen vaak gewoon mee in FB-topics. Dus ook ongetwijfeld in deze. En we bespreken een hoop achter de schermen. Ook wij hebben niet heel veel beter te doen in deze tijden namelijk :') _O-
  zaterdag 25 april 2020 @ 20:36:24 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192804788
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:

Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192804816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.
Braddie is cool Jij niet :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192805078
Het is toch prachtig dat bepaalde mensen een podium krijgen.

Vanaf nu geen discussie meer.
  zaterdag 25 april 2020 @ 21:35:43 #150
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192805844
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Het is toch prachtig dat bepaalde mensen een podium krijgen.

Vanaf nu geen discussie meer.
Kan me hier zomaar bij aansluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')