Alle Spanjaarden die ik 'ken' zijn 'gewoon' blank/wit jaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad een stevige misvatting. Ze zijn er wel natuurlijk maar de gemiddelde Spanjaard is behoorlijk blank. Er zijn ook meer dan genoeg mensen met lichtere ogen.
Als je echt een 'bruine' Spanjaard tegenkomt is het waarschijnlijk iemand uit het zuiden van het land of iemand van de Canarische Eilanden, maar nog waarschijnlijker is het gewoon iemand met een buitenlandse achtergrondquote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alle Spanjaarden die ik 'ken' zijn 'gewoon' blank ja
Niet dat ik er veel ken.
Nee dat is speciaal voor julliequote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een chat? Of doe je dat hier
Volgens mij hebben ze best veel collega's nodig en ik weet nog niet zeker of ik erbij zit, maar zou leuk zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik ga dan bellen en hopen dat ik jou aan de lijn krijg
Die ken ik nietquote:Op maandag 2 maart 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet nu lachen om dat 'bruine' Spanjaard.![]()
Een vergeten boek van Jan Wolkers of Jan Cremer, De Bruine Spanjaard.
Nee dat verzin ik dan ook net nuquote:Op maandag 2 maart 2020 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Die ken ik nietmaar ik ben dan ook een literaire proleet.
Dit doet me denken aan zo'n Reddit thread met de vraag waarom Italianen als blank worden gezien, de oorlog brak nog net niet uit. Volgens mij verwijderd want ik kan 'm zo niet meer vinden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad een stevige misvatting. Ze zijn er wel natuurlijk maar de gemiddelde Spanjaard is behoorlijk blank. Er zijn ook meer dan genoeg mensen met lichtere ogen.
Speciaal voor jouquote:Op maandag 2 maart 2020 13:07 schreef Strani het volgende:
@:Meke is er ook een hotline voor mensen die heel bang zijn voor paniekzaaiers?
Ik ging serieus nog opzoeken wat ik moest zeggenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Blank kan trouwens ook niet meerMaar wit is toch ook niks.
Wanneer mogen we eigenlijk wel panikeren? Want ik moet zeggen dat ik bijna op dat punt beland ben.quote:
Volgens mij is het in de basis 'gewoon' een griep waar je van herstelt.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wanneer mogen we eigenlijk wel panikeren? Want ik moet zeggen dat ik bijna op dat punt beland ben.
Hahahaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan zo'n Reddit thread met de vraag waarom Italianen als blank worden gezien, de oorlog brak nog net niet uit. Volgens mij verwijderd want ik kan 'm zo niet meer vinden.
Zodra een bekende het heeft?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wanneer mogen we eigenlijk wel panikeren? Want ik moet zeggen dat ik bijna op dat punt beland ben.
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pigmentaal rijkbedeelde mensen!
Bruin kan niet meer
Zodra iemand die je kent of jijzelf op de IC ligt. Ik denk dat dat wel een redelijk moment is.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik laatst ook achter dat die elkaar niet uit kunnen staanquote:Op maandag 2 maart 2020 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
Daar zal je ook nog wel hebben dat mensen in noord-Italië de mensen uit het zuiden zien als een soort extensie van Kenya
quote:
Ja oke.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zodra iemand die je kent of jijzelf op de IC ligt. Ik denk dat dat wel een redelijk moment is.
Hahaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik laatst ook achter dat die elkaar niet uit kunnen staanWas zo'n kaartje welk land het meest 'gehaat' wordt door een land. Was Nederland bijv. Duitsland. België Frankrijk volgens mij en Italië had zichzelf
De mensen uit SüdTirol (dat is Noord-Italië) hebben inderdaad een vrij grondige hekel aan de rest, is mijn ervaringquote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik laatst ook achter dat die elkaar niet uit kunnen staanWas zo'n kaartje welk land het meest 'gehaat' wordt door een land. Was Nederland bijv. Duitsland. België Frankrijk volgens mij en Italië had zichzelf
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja oke.
En misschien ben ik nu wel hyper-alert maar heb sinds gisteravond een beetje een gevoel alsof er een hoest aan zit te komen, ben benieuwd hoe dat morgen is.
Kan ook zijn omdat mijn vriend nog STEEDShoest en dat hij me eindelijk wel heeft aangestoken.
Ja geen idee, anderhalve week geleden voelde hij zich wat ziek, niet super erg. En hij hoest nu al bijna twee weken ofzo, hij is verder wel al beter.quote:
Ja snap dat je je over haar echt zorgen maaktquote:Op maandag 2 maart 2020 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik maak me meer druk om mijn moeder. Die is zo vatbaar, dus als die het krijgt is het foute boel.
Ik vond laatst een recept om zelf een soort hoestdrank te maken: Honing, appelazijn, cayennepoeder en gemberpoeder. Schijnt best heftig te zijn maar wel effectief.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja geen idee, anderhalve week geleden voelde hij zich wat ziek, niet super erg. En hij hoest nu al bijna twee weken ofzo, hij is verder wel al beter.
Mijn moeder is 66 maar die is zo koppig en negeert elk medisch advies, dat het voor mij zinloos is om haar überhaupt te waarschuwen dat ze voorzichtig moet zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik maak me meer druk om mijn moeder. Die is zo vatbaar, dus als die het krijgt is het foute boel.
Snap ik!quote:Op maandag 2 maart 2020 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Ja op zich wel goed, al heeft ze er wel af en toe slechte dagen tussen zitten. Het is soms wat lastig te peilen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap dat je je over haar echt zorgen maaktHoe gaat het verder met haar?
Zo is mijn moeder normaal ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn moeder is 66 maar die is zo koppig en negeert elk medisch advies, dat het voor mij zinloos is om haar überhaupt te waarschuwen dat ze voorzichtig moet zijn.
Ze zoeken nu de familieleden en relaties na van de mensen die al besmet waren. Logisch dat daar een paar positieve gevallen tussen zitten.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als FOK zijnde gewoon voor zo’n Under the Dome* situatie moeten zorgen. Gewoon met z’n allen onder een grote koepel leven tot het is overgewaaid.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik!
Ik ook, mijn moeder heeft net vorige week een operatie ondergaan.
Ik ga even een stukje wandelen. Zoek wel een mens-mijdend rondje uit
Zou dan wel fijn zijn als die dome een gat (of een deurtje) kan hebben bij mijn huis ongeveer. Ik wil best samen met jullie veilig onder zo'n koepel zitten, maar ik zou wel graag af en toe gewoon naar buiten kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als FOK zijnde gewoon voor zo’n Under the Dome* situatie moeten zorgen. Gewoon met z’n allen onder een grote koepel leven tot het is overgewaaid.![]()
* Dit is een sci fi serie.
Dan moeten we er maar op vertrouwen dat hun slechte beslissingen geen al te negatief effect hebbenquote:
Dat gaat zomaar niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou dan wel fijn zijn als die dome een gat (of een deurtje) kan hebben bij mijn huis ongeveer. Ik wil best samen met jullie veilig onder zo'n koepel zitten, maar ik zou wel graag af en toe gewoon naar buiten kunnen.
Zoals mijn oudtante altijd zegt: "Ik ben er 96 mee geworden, ik zal het dus wel goed doen."quote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten we er maar op vertrouwen dat hun slechte beslissingen geen al te negatief effect hebben
Haha, ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten we er maar op vertrouwen dat hun slechte beslissingen geen al te negatief effect hebben
Prima.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet.![]()
Dat moet eerst in drievoud ingediend worden en door tenminste twee mods goedgekeurd worden.
Hoeveel jaar geleden werd ze 96?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals mijn oudtante altijd zegt: "Ik ben er 96 mee geworden, ik zal het dus wel goed doen."
Paar maanden terug.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden werd ze 96?
Even om te weten of deze post een schopje TRU nodig heeft.
Oh gelukkigquote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paar maanden terug.
Daarvoor zei ze idd wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als ik
(Nou blijft er ruimte voor twijfel)
[ Bericht 27% gewijzigd door Strani op 02-03-2020 14:17:00 ]
Ahhquote:Op maandag 2 maart 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
Jongens ik heb lammetjes gezien tijdens mijn wandeling
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
Jongens ik heb lammetjes gezien tijdens mijn wandeling
[ afbeelding ]
Maar echt hè. Ik wil warme temperaturen en Arizona-lammetjes en goed humeur en zon, veel zon.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer dat het de hele week nog van dat grauwe kloteweer blijft. IK WIL LENTE.
Noem mij zuur, maar ik kan hier dus heel slecht tegen. Wetenschappelijk onderzoek werkt niet met hapklare brokjes in reguliere media presenteren. Dan krijg je dat je de ene keer met een glas wijn per dag langer leeft en de andere keer meteen kanker krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens dit artikel ben ik een psychopaat![]()
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB10DjmS?li=BBoPOOe
Ik zou het me serieus niet eens voor de geest kunnen halen, al zou ik het willen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:17 schreef ijs_beer het volgende:
Heb nou de hele middag als dat liedje van Dotter in mn hoofd.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt hè. Ik wil niet al te warme temperaturen en Arizona-lammetjesboutjes en goed humeur en zon, veel zon.
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?quote:
Ik fleurde serieus op toen ik de lammetjes zagquote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt hè. Ik wil warme temperaturen en Arizona-lammetjes en goed humeur en zon, veel zon.
quote:
Lamshaas en lamskotelet zijn ook lekkerquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou dan wel fijn zijn als die dome een gat (of een deurtje) kan hebben bij mijn huis ongeveer. Ik wil best samen met jullie veilig onder zo'n koepel zitten, maar ik zou wel graag af en toe gewoon naar buiten kunnen.
Dit heeft volgens mij geen wetenschappelijke ondersteuningquote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Of positief bekeken: jij bent heus geen psychopaat!
Is idd om van op te fleuren.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fleurde serieus op toen ik de lammetjes zag![]()
[..]
Aaaand it's gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en bij mij zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn allebei opbeurend imo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kijk, perfect.quote:
Thanx! Ik ga weer gauw naar mijn lammetjesfoto kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
*sleept Arizona terug uit het Corona-topic om haar te laten kalmeren.
Heel verstandigquote:Op maandag 2 maart 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanx! Ik ga weer gauw naar mijn lammetjesfoto kijken.
Geen idee... heb nu nog geen andere schoenen...quote:Op maandag 2 maart 2020 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?
Buiten ESF komenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
Nee, ik heb het net ook nog even geprobeerd, dat coronatopic, maar het is daar gewoon 'RIVM is kut, Rutte is kut' en verder niks meer. Totaal niet meer de moeite van het lezen waard.
Daarom is het hier tegenwoordig zo rustig!quote:Op maandag 2 maart 2020 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik ook niet doen nee
Hoewel half ESF daar ook al lijkt mee te posten
Ja dat denk ikquote:Op maandag 2 maart 2020 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom is het hier tegenwoordig zo rustig!
Er zitten inderdaad wel wat rotte appels tussen. Zijn wij hier in ESF niet zo gewend hequote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
Nee, ik heb het net ook nog even geprobeerd, dat coronatopic, maar het is daar gewoon 'RIVM is kut, Rutte is kut' en verder niks meer. Totaal niet meer de moeite van het lezen waard.
Haha nee. Maar het is ook wel een algehele negativiteit en een hoop geroep zonder kennis van zaken, waar ik niet zo goed tegen kan.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad wel wat rotte appels tussen. Zijn wij hier in ESF niet zo gewend he
Ik ga er dan altijd maar van uit dat er van alles gaande is achter de schermen. Men kan ook weer niet al te veel delen want een regering moet ook aan economische gevolgen denken en voorkomen dat iedereen als een gek gaat hamsteren.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het RIVM niet alleen maar kut, vind wel dat ze betere keuzes hadden kunnen maken maar besef me ook wel dat dat (deels) achteraf makkelijk praten is.
Die tweet van Rutte vind ik vreselijk nietszeggend, haast net alsof dit niet echt het pakkie aan is van de overheid. Ik vind Rutte wel kutter dan vroeger, dat dan weer wel, maar staat verder los van dit virus
Ja, vind ik ook. De huidige cijfers zijn ook gewoon iets om voorzichtig positief over te zijn, kan me voorstellen dat hij daar alvast lichtelijk opgelucht over is.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
Vandaag klinkt de WHO-baas eigenlijk best positief, vind je niet? Of kijk je niet?
Zeker!quote:Op maandag 2 maart 2020 16:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. De huidige cijfers zijn ook gewoon iets om voorzichtig positief over te zijn, kan me voorstellen dat hij daar alvast lichtelijk opgelucht over is.
Dat je niet iedereen met griepsverschijnselen wil testen, vind ik superlogisch, zeker in deze tijd van het jaar. Maar op het moment dat iemand op een plek is geweest waar best een aantal besmettingen zijn, kan het best handig zijn om het zeker voor het onzekere te nemen. En dan vind ik wel dat het beperken tot de risicogebieden wat magertjes is. Dat kan er juist wel voor gaan zorgen dat je straks echt achter de feiten aan gaat lopen als mensen besmet raken in nog-net-geen-risicogebieden, maar je die mensen weigert te testen.twitter:TvanGroningen twitterde op maandag 02-03-2020 om 13:15:39Afgelopen week was ik in Gangelt, in Duitsland. Daar zijn heel wat mensen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus. Ik sprak daar ook met mensen.Sindsdien voel ik me ziekjes. Koorts gehad. Kortademig. Hoesten. Hoofdpijn. Dat werk. reageer retweet
Mee eens, maar heeft deze man ook al bij de autoriteiten aangegeven dat hij zich slecht voelt, of alleen via Twitter?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dat heel veel van de keuzes van het RIVM best te verdedigen zijn. Duidelijk gericht op het tegengaan van paniek en tegelijk zo goed mogelijk verspreiding in proberen te dammen. Waarbij het ook zomaar kan zijn dat er achter de schermen ook nog wat beperkingen zijn waarmee ze moeten dealen.
Wat ik dan wel weer wat minder begrijp, is bijvoorbeeld het volgende:Dat je niet iedereen met griepsverschijnselen wil testen, vind ik superlogisch, zeker in deze tijd van het jaar. Maar op het moment dat iemand op een plek is geweest waar best een aantal besmettingen zijn, kan het best handig zijn om het zeker voor het onzekere te nemen. En dan vind ik wel dat het beperken tot de risicogebieden wat magertjes is. Dat kan er juist wel voor gaan zorgen dat je straks echt achter de feiten aan gaat lopen als mensen besmet raken in nog-net-geen-risicogebieden, maar je die mensen weigert te testen.twitter:TvanGroningen twitterde op maandag 02-03-2020 om 13:15:39Afgelopen week was ik in Gangelt, in Duitsland. Daar zijn heel wat mensen die besmet zijn met het nieuwe coronavirus. Ik sprak daar ook met mensen.Sindsdien voel ik me ziekjes. Koorts gehad. Kortademig. Hoesten. Hoofdpijn. Dat werk. reageer retweet
Nou je het zegt, een hoofddoekje. Dat was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[sarcasm] Gelukkig laten de reacties op Rutte's tweet zien dat niet iedereen zich zorgen maakt over dit virus. Sommige mensen maken zich liever druk over het feit dat er blijkbaar bij de GGD Hollands Midden iemand met een hoofddoekje werkt.![]()
Een ander die laat weten dat Trump door de media in slecht licht gezet is maar eigenlijk geweldig is en herkozen zal worden. Want dat is een logische reactie onder een tweet van de Nederlandse premier die bij een GGD kantoor op bezoek is.[/sarcasm]
* Roger_Epiales gaat op zoek naar een hutje op de hei.
Hij had de GGD gebeldquote:Op maandag 2 maart 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Mee eens, maar heeft deze man ook al bij de autoriteiten aangegeven dat hij zich slecht voelt, of alleen via Twitter?
Ja, ik zag die reacties op die tweet later pas, "tuurlijk weer een hoofddoekje op de foto"quote:Op maandag 2 maart 2020 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[sarcasm] Gelukkig laten de reacties op Rutte's tweet zien dat niet iedereen zich zorgen maakt over dit virus. Sommige mensen maken zich liever druk over het feit dat er blijkbaar bij de GGD Hollands Midden iemand met een hoofddoekje werkt.![]()
Een ander die laat weten dat Trump door de media in slecht licht gezet is maar eigenlijk geweldig is en herkozen zal worden. Want dat is een logische reactie onder een tweet van de Nederlandse premier die bij een GGD kantoor op bezoek is.[/sarcasm]
* Roger_Epiales gaat op zoek naar een hutje op de hei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Het advies niet zomaar de huisarts te bellen betekent dat er besmettingen met het virus ongeregistreerd voorbij zullen gaan. Volgens het RIVM is dat geen probleem.
Ah okay, ja da's wel wat raar.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hij had de GGD gebeld
Maar die gaven aan alleen de richtlijnen te volgen en dus alleen bij de aangewezen risicogebieden te testen.
Ik heb nog een tijdje gedacht/gehoopt dat dit soort reacties van die 'trollen' waren waar je wel eens over hoort, maar helaas ben ik er na verloop van tijd van overtuigd geraakt dat er echt zat mensen zijn die zo denken.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik zag die reacties op die tweet later pas, "tuurlijk weer een hoofddoekje op de foto"
Echt zo ontzettend erg... Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zó kortzichtig zijn.
Die cijfers kloppen toch al niet. Immers, niet iedereen wordt ziek, of maar lichtjes. Dan ga je je niet laten testen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik las ergens een bericht met de strekking van 'als je klachten hebt, blijf thuis en ziek uit, we missen dan wel gevallen omdat we niet iedereen gaan testen maar dat is dan maar zo'.
Tja.
Stel ik vermoed morgen dat ik het heb dan gaan ze mij niet testen omdat ik niet uit risicogebied kom en dan zal ik nooit weten of ik het heb gehad. Ik zou dat wel willen weten.
Plus de cijfers kloppen dan van geen kanten meer en dat is toch iets dat je wel helder wil hebben uiteindelijk.
Toch begrijp ik dat wel, dat ze liever hebben dat die mensen gewoon stil thuis blijven zitten en daarmee het risico op verdere verspreiding limiteren en dat er tegelijkertijd geen testkits en manuren worden verspild aan negatieve tests, met ook die normale griep die momentel heerst.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik las ergens een bericht met de strekking van 'als je klachten hebt, blijf thuis en ziek uit, we missen dan wel gevallen omdat we niet iedereen gaan testen maar dat is dan maar zo'.
Tja.
Stel ik vermoed morgen dat ik het heb dan gaan ze mij niet testen omdat ik niet uit risicogebied kom en dan zal ik nooit weten of ik het heb gehad. Ik zou dat wel willen weten.
Plus de cijfers kloppen dan van geen kanten meer en dat is toch iets dat je wel helder wil hebben uiteindelijk.
Ik neem ook aan dat het WHO en anderen ook wel formules hebben liggen om uit te kunnen rekenen hoeveel mensen nou écht ziek zijn (geweest). Maar uiteindelijk is die informatie nou ook weer niet zo relevant; het enige effect dat de echte data zouden hebben als het grote publiek er kennis van heeft, is dat men dan minder voorzichtig wordt.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen toch al niet. Immers, niet iedereen wordt ziek, of maar lichtjes. Dan ga je je niet laten testen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:17 schreef Arizona het volgende:
Ok, het Coronavirus is vastgesteld bij de Engie medewerkster in Zwolle.Carnaval wordt in Sassendonk ook groots gevierd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Als heel Brabant nog niet besmet is..quote:Op maandag 2 maart 2020 17:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Carnaval wordt in Sassendonk ook groots gevierd.
Dan kunnen ze allemaal naar Sassendonk?quote:
Precies!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan kunnen ze allemaal naar Sassendonk?
Lijkt me een prima plan, ik bel de WHO meteen even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |