quote:Op maandag 2 maart 2020 14:38 schreef Arizona het volgende:
Jongens ik heb lammetjes gezien tijdens mijn wandeling
[ afbeelding ]
Maar echt hè. Ik wil warme temperaturen en Arizona-lammetjes en goed humeur en zon, veel zon.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer dat het de hele week nog van dat grauwe kloteweer blijft. IK WIL LENTE.
Noem mij zuur, maar ik kan hier dus heel slecht tegen. Wetenschappelijk onderzoek werkt niet met hapklare brokjes in reguliere media presenteren. Dan krijg je dat je de ene keer met een glas wijn per dag langer leeft en de andere keer meteen kanker krijgt.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens dit artikel ben ik een psychopaat![]()
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB10DjmS?li=BBoPOOe
Ik zou het me serieus niet eens voor de geest kunnen halen, al zou ik het willen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:17 schreef ijs_beer het volgende:
Heb nou de hele middag als dat liedje van Dotter in mn hoofd.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt hè. Ik wil niet al te warme temperaturen en Arizona-lammetjesboutjes en goed humeur en zon, veel zon.
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?quote:
Ik fleurde serieus op toen ik de lammetjes zagquote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt hè. Ik wil warme temperaturen en Arizona-lammetjes en goed humeur en zon, veel zon.
quote:
Lamshaas en lamskotelet zijn ook lekkerquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou dan wel fijn zijn als die dome een gat (of een deurtje) kan hebben bij mijn huis ongeveer. Ik wil best samen met jullie veilig onder zo'n koepel zitten, maar ik zou wel graag af en toe gewoon naar buiten kunnen.
Dit heeft volgens mij geen wetenschappelijke ondersteuningquote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Of positief bekeken: jij bent heus geen psychopaat!
Is idd om van op te fleuren.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fleurde serieus op toen ik de lammetjes zag![]()
[..]
Aaaand it's gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en bij mij zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn allebei opbeurend imo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kijk, perfect.quote:
Thanx! Ik ga weer gauw naar mijn lammetjesfoto kijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
*sleept Arizona terug uit het Corona-topic om haar te laten kalmeren.
Heel verstandigquote:Op maandag 2 maart 2020 16:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanx! Ik ga weer gauw naar mijn lammetjesfoto kijken.
Geen idee... heb nu nog geen andere schoenen...quote:Op maandag 2 maart 2020 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst neergelegd?
Buiten ESF komenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
Nee, ik heb het net ook nog even geprobeerd, dat coronatopic, maar het is daar gewoon 'RIVM is kut, Rutte is kut' en verder niks meer. Totaal niet meer de moeite van het lezen waard.
Daarom is het hier tegenwoordig zo rustig!quote:Op maandag 2 maart 2020 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik ook niet doen nee
Hoewel half ESF daar ook al lijkt mee te posten
Ja dat denk ikquote:Op maandag 2 maart 2020 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom is het hier tegenwoordig zo rustig!
Er zitten inderdaad wel wat rotte appels tussen. Zijn wij hier in ESF niet zo gewend hequote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
Nee, ik heb het net ook nog even geprobeerd, dat coronatopic, maar het is daar gewoon 'RIVM is kut, Rutte is kut' en verder niks meer. Totaal niet meer de moeite van het lezen waard.
Haha nee. Maar het is ook wel een algehele negativiteit en een hoop geroep zonder kennis van zaken, waar ik niet zo goed tegen kan.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad wel wat rotte appels tussen. Zijn wij hier in ESF niet zo gewend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |