Alle Spanjaarden die ik 'ken' zijn 'gewoon' blank/wit jaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad een stevige misvatting. Ze zijn er wel natuurlijk maar de gemiddelde Spanjaard is behoorlijk blank. Er zijn ook meer dan genoeg mensen met lichtere ogen.
Als je echt een 'bruine' Spanjaard tegenkomt is het waarschijnlijk iemand uit het zuiden van het land of iemand van de Canarische Eilanden, maar nog waarschijnlijker is het gewoon iemand met een buitenlandse achtergrondquote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alle Spanjaarden die ik 'ken' zijn 'gewoon' blank ja
Niet dat ik er veel ken.
Nee dat is speciaal voor julliequote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een chat? Of doe je dat hier
Volgens mij hebben ze best veel collega's nodig en ik weet nog niet zeker of ik erbij zit, maar zou leuk zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik ga dan bellen en hopen dat ik jou aan de lijn krijg
Die ken ik nietquote:Op maandag 2 maart 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet nu lachen om dat 'bruine' Spanjaard.![]()
Een vergeten boek van Jan Wolkers of Jan Cremer, De Bruine Spanjaard.
Nee dat verzin ik dan ook net nuquote:Op maandag 2 maart 2020 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Die ken ik nietmaar ik ben dan ook een literaire proleet.
Dit doet me denken aan zo'n Reddit thread met de vraag waarom Italianen als blank worden gezien, de oorlog brak nog net niet uit. Volgens mij verwijderd want ik kan 'm zo niet meer vinden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad een stevige misvatting. Ze zijn er wel natuurlijk maar de gemiddelde Spanjaard is behoorlijk blank. Er zijn ook meer dan genoeg mensen met lichtere ogen.
Speciaal voor jouquote:Op maandag 2 maart 2020 13:07 schreef Strani het volgende:
@:Meke is er ook een hotline voor mensen die heel bang zijn voor paniekzaaiers?
Ik ging serieus nog opzoeken wat ik moest zeggenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Blank kan trouwens ook niet meerMaar wit is toch ook niks.
Wanneer mogen we eigenlijk wel panikeren? Want ik moet zeggen dat ik bijna op dat punt beland ben.quote:
Volgens mij is het in de basis 'gewoon' een griep waar je van herstelt.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wanneer mogen we eigenlijk wel panikeren? Want ik moet zeggen dat ik bijna op dat punt beland ben.
Hahahaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan zo'n Reddit thread met de vraag waarom Italianen als blank worden gezien, de oorlog brak nog net niet uit. Volgens mij verwijderd want ik kan 'm zo niet meer vinden.
Zodra een bekende het heeft?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wanneer mogen we eigenlijk wel panikeren? Want ik moet zeggen dat ik bijna op dat punt beland ben.
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pigmentaal rijkbedeelde mensen!
Bruin kan niet meer
Zodra iemand die je kent of jijzelf op de IC ligt. Ik denk dat dat wel een redelijk moment is.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik laatst ook achter dat die elkaar niet uit kunnen staanquote:Op maandag 2 maart 2020 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
Daar zal je ook nog wel hebben dat mensen in noord-Italië de mensen uit het zuiden zien als een soort extensie van Kenya
quote:
Ja oke.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zodra iemand die je kent of jijzelf op de IC ligt. Ik denk dat dat wel een redelijk moment is.
Hahaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik laatst ook achter dat die elkaar niet uit kunnen staanWas zo'n kaartje welk land het meest 'gehaat' wordt door een land. Was Nederland bijv. Duitsland. België Frankrijk volgens mij en Italië had zichzelf
De mensen uit SüdTirol (dat is Noord-Italië) hebben inderdaad een vrij grondige hekel aan de rest, is mijn ervaringquote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik laatst ook achter dat die elkaar niet uit kunnen staanWas zo'n kaartje welk land het meest 'gehaat' wordt door een land. Was Nederland bijv. Duitsland. België Frankrijk volgens mij en Italië had zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |