was mijn ontbijt/lunchquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
Sode was in mijn gedachten een soort Crocodile Dundee en Notturna een Lara Croft. Dat klopte niet helemaal
Jij klopte redelijk eigenlijkquote:
ow, niet in 1 keer dus?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe D zijn kamer moest terugvinden (hij wist niet meer welke kamer het was) was wel erg spannend maar het lukte bijna in 1x
Soury is coolquote:Op zondag 1 maart 2020 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
En Soury durft niemand iets meer over te zeggen natuurlijk
je moest 2x steken maar het ging goedquote:Op zondag 1 maart 2020 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
ow, niet in 1 keer dus?
Dat stukje ben ik kwijt
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soury is cool![]()
Godver...heb ik die nieuwe spijkerbroek van Soury nog niet gezien
zaten we nou in dezelfde trein?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:06 schreef Soury het volgende:
Ook weer thuis. Wat een toffe avond heb ik gehad.[ link | afbeelding ]
En met een trein stampvol met dames en roltassen weer naar Amsterdam (Huishoudbeurs)
Heyyyyyyyyyyy.....het belangrijkste eerst: hoe is het met je rug?quote:
10:20 had ik.quote:
Mijn beeld over jou heb ik 2 x bij moeten stellen. Toen ik je zag en nog een keer toen je begon te zingen.quote:
Die zit er nog aan maar lig/hang/zit nog op bedquote:Op zondag 1 maart 2020 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyy.....het belangrijkste eerst: hoe is het met je rug?
Ik in de verste verte niet op Lara Croft.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
Was in elk geval superleuk om iedereen te zien en te ontmoeten. Wat het instorten van het mentale beeld betreft....het viel wel mee, ik denk alleen dat ik bij Sodeknetters en Notturna helemaal mis zat. Sode was in mijn gedachten een soort Crocodile Dundee en Notturna een Lara Croft. Dat klopte niet helemaal![]()
Wel een schietdate met Sodeknetters gemaakt voor schietlesen nog wat verhalen over vliegen meegekregen wat ook tof was.
Bassiequote:
Waaaaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
Was in elk geval superleuk om iedereen te zien en te ontmoeten. Wat het instorten van het mentale beeld betreft....het viel wel mee, ik denk alleen dat ik bij Sodeknetters en Notturna helemaal mis zat. Sode was in mijn gedachten een soort Crocodile Dundee en Notturna een Lara Croft. Dat klopte niet helemaal![]()
Wel een schietdate met Sodeknetters gemaakt voor schietlesen nog wat verhalen over vliegen meegekregen wat ook tof was.
oeps...quote:Op zondag 1 maart 2020 12:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn beeld over jou heb ik 2 x bij moeten stellen. Toen ik je zag en nog een keer toen je begon te zingen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef espri het volgende:
[..]
Bassie![]()
Ik vond het geweldig iedereen in levende lijf te ontmoeten, stuk voor stuk leuke gezellige fokkers. En sorry voor je oren...Maar op een gegeven moment ga je het gewoon waarderen hoe wij zingen, echt!
Het hoofd is herkenbaar..hoewel na 2 paracetasnolletjes begint het beter te worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:20 schreef espri het volgende:
[..]
Die zit er nog aan maar lig/hang/zit nog op bedzit helemaal op slot qua spieren en mn hoofd herken ik niet zo goed.... Is denk ik niet de mijne want deze maakt herrie en doet pijn.
Het was niet negatief hoor, op het zingen na dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeps...gelukkig kon die laatste knuffel er dan nog vanaf
Ga je ons nu beledigen hoe wij zingen?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was erg leuk. En bizar dat er daadwerkelijk zoveel mensen op kwamen dagen. Top avond!
Als ik nog eens zo'n meeting bijwoon ben ik na afloop nagenoeg doof.
Ahum zingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was niet negatief hoor, op het zingen na dan.
Thnxx ik neem zo ook wat in en heb gewoon een beddagje vandaag.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het hoofd is herkenbaar..hoewel na 2 paracetasnolletjes begint het beter te worden.
Ik hoop dat je rug gauw wat beter voelt, dat is dan toch wel minder
Deal! Het mooiste is nog dat jullie in de pieken van het blèren spontaan glazen kunnen laten breken.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:25 schreef espri het volgende:
[..]
Ga je ons nu beledigen hoe wij zingen?![]()
Volgende keer nemen we een liedje die jij leuk vindt, deal?
oh gelukkig [even zucht van verlichting, schrok even]quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was niet negatief hoor, op het zingen na dan.
Mental Image naar de knoppen inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik in de verste verte niet op Lara Croft.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh gelukkig [even zucht van verlichting, schrok even]
Weet je..ik denk dat als ik eindelijk gehoorapparaatjes hebt, dat het zingen ook beter gaat. Ik kon het echt niet goed horen.
Ik dacht dat Espri en ik wel mooi blendden qua zang (= geblér)
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deal! Het mooiste is nog dat jullie in de pieken van het blèren spontaan glazen kunnen laten breken.![]()
Is tonja ook al een beetje bij de mensen?
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag, denk ik![]()
Iedereen veilig zo te lezen.
Al die kado's en flessen drank en bloemen. We leken wel jarig.
Dank jullie wel. 🥰🥰
De Nijnen hebben besloten het nog een keer te doen.Het was zoooo tof.
De rest slaakte een zucht van verlichting dat jullie mijn oor uitkozen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef espri het volgende:
[..]Maar jij bent de enige die klaagt hm? Dusse…...
😘Je bent je handtas vergeten. Die ligt hier thuis nu. Ik wil hem met alle liefde opsturen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die man van je is een topvent én barkeeper!
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag, denk ik![]()
Iedereen veilig zo te lezen.
Al die kado's en flessen drank en bloemen. We leken wel jarig.
Dank jullie wel. 🥰🥰
De Nijnen hebben besloten het nog een keer te doen.Het was zoooo tof.
welnee ze waren knetterjaloers. Twee toffe dames die een ode aan je uitbrengen, wat wil je nog meerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De rest slaakte een zucht van verlichting dat jullie mijn oor uitkozen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
😘Je bent je handtas vergeten. Die ligt hier thuis nu. Ik wil hem met alle liefde opsturen.
En toch bleven die twee mensen daar aan die bar hangen. We. kregen. ze. maar. niet. weg.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten er mensen zijn die een carrière switch overwegen richting zang......
Ik zou mijn eigen baan nog niet opzeggen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De rest slaakte een zucht van verlichting dat jullie mijn oor uitkozen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
En toch bleven die twee mensen daar aan die bar hangen. We. kregen. ze. maar. niet. weg.
Snap jij het nu nog? Doen we zo iets liefs… Mannen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
welnee ze waren knetterjaloers. Twee toffe dames die een ode aan je uitbrengen, wat wil je nog meer
Snap er geen hol van. Probeerde nog actief mee te betrekken in het zwieren ook. Dat ging maar wat stijfjes. Nee, snap er echt niets van.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:36 schreef espri het volgende:
[..]
Snap jij het nu nog? Doen we zo iets liefs… Mannen.
Ik vond het al wel ergens op lijken iddquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef espri het volgende:
[..]
Bassie![]()
Ik vond het geweldig iedereen in levende lijf te ontmoeten, stuk voor stuk leuke gezellige fokkers. En sorry voor je oren...Maar op een gegeven moment ga je het gewoon waarderen hoe wij zingen, echt!
Dat ging inderdaad de vorige keer beter ja,quote:Op zondag 1 maart 2020 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
En toch bleven die twee mensen daar aan die bar hangen. We. kregen. ze. maar. niet. weg.
Hopen dat je snel wat opknapt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef espri het volgende:
[..]
Thnxx ik neem zo ook wat in en heb gewoon een beddagje vandaag.
Heb ik dat gemist?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:38 schreef Prisha het volgende:
De moves van chufi en D. voor het raam was ook wel bijzonder....niet verwacht dat jullie het in je hadden
je zat met je rug naar chufi toe maar D. moet je wel gezien hebben. De rokers zaten toen buiten geloof ik. Ergens op het eind. Ik weet even niet meer welk liedje het was.quote:
Dankjewel, scheelt ik weet altijd dat het komt dus sta ik er wat makkelijker in en word weer verwend door meneer espri met lunch op bed.quote:
Die hadden één lange WTF ervaring.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze hebben onafgebroken met open mond en schotelogen gebiologeerd zitten loeren.
ik ook niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
je zat met je rug naar chufi toe maar D. moet je wel gezien hebben. De rokers zaten toen buiten geloof ik. Ergens op het eind. Ik weet even niet meer welk liedje het was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef notturna het volgende:
Heb de hele tekst van dat klote nummer uit mijn hoofd geleerd. Werd er alleen maar REGENBOOG gezongen.![]()
je ging helemaal losquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef notturna het volgende:
Heb de hele tekst van dat klote nummer uit mijn hoofd geleerd. Werd er alleen maar REGENBOOG gezongen.![]()
Ik was de tekst kwijt....kon niet meer zo helder denken. Achteraf gezien was wat eten vooraf misschien toch handiger geweestquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef notturna het volgende:
Ja dat!quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hadden één lange WTF ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
je zat met je rug naar chufi toe maar D. moet je wel gezien hebben. De rokers zaten toen buiten geloof ik. Ergens op het eind. Ik weet even niet meer welk liedje het was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef chufi het volgende:
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenIk word een beetje misselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenBak swoarma gehaald voor vanavond. Prima voer voor ietwat brakkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenKijk, dat is nog eens een ontbijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de bejaarden gaan losquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hadden één lange WTF ervaring.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit met een kop koffie na te genieten.
Thanks, Sjampie. Volgende keer ga je maar mooi mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
Wow allemaal zo vet, ik krijg nu alleen een crackertje naar binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Bak swoarma gehaald voor vanavond. Prima voer voor ietwat brakkig
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit met een kop koffie na te genieten.
Had dan geblevenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel een serie opkomen 40+ Bastards. Ik denk dat we volle zalen gaan trekken.
Goeie goeiequote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel een serie opkomen 40+ Bastards. Ik denk dat we volle zalen gaan trekken.
Ja, Assepoester...dat krijg je als je weg gaat...geen schoentje verloren?quote:
Verdorie, dat had ik willen zien..quote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog wel.. voor het raam naar de rokers
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar een chauffeur regelen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, Assepoester...dat krijg je als je weg gaat...geen schoentje verloren?
Hey jullie bleven toch een dag extra?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Trein naar huis. Heelijk de coupé voor onszelf.![]()
[ afbeelding ]
Jullie hebben zitten zingen zekerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Trein naar huis. Heelijk de coupé voor onszelf.![]()
[ afbeelding ]
Was ook leuk om jou te ontmoeten espriquote:Op zondag 1 maart 2020 12:53 schreef espri het volgende:
[..]Was ook leuk jou te leren kennen, jammer dat je eerder weg moest.
Tof dat Faxie nog geweest is, zo leuk die spontane acties. Ook stoer van Domnivoor om zich aan te melden terwijl hij bijna niemand van 40+ kendequote:Op zondag 1 maart 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
Groote verrassing vond ik wel toen Faxie binnen kwam wandelen![]()
En toen kreeg ik zo, zo zó de hoop dat Dees zou volgen. Ik wilde Dees zo graag daar ook hebben.
Maar helaas. Hopelijk de volgende keer!
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat Faxie nog geweest is, zo leuk die spontane acties. Ook stoer van Domnivoor om zich aan te melden terwijl hij bijna niemand van 40+ kende![]()
Volgende keer ben ik er echt bij
of een slaapplekquote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar een chauffeur regelen
We hadden een latere uitcheck tijd zodat we in den Haag wat konden gaan doen. Maar besloten lekker thuis uit te brakken.quote:
Pascal... We willen zn nummers horenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
of een slaapplekwas leuk dat je er was! De man met gitaar zónder gitaar
Ah op die fiets.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hadden een latere uitcheck tijd zodat we in den Haag wat konden gaan doen. Maar besloten lekker thuis uit te brakken.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat Faxie nog geweest is, zo leuk die spontane acties. Ook stoer van Domnivoor om zich aan te melden terwijl hij bijna niemand van 40+ kende![]()
Uitgeprint ditquote:Op zondag 1 maart 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap datquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hadden een latere uitcheck tijd zodat we in den Haag wat konden gaan doen. Maar besloten lekker thuis uit te brakken.
De lazy sunday optie...quote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan moet iedereen van gisteravond ook weer komen natuurlijk.quote:
D. was dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
En de hotelgangers vergaten nog hun balletjes.
Ik weet niet wie dat wilde?
Wij moeten ook nog afspreken hoe of wat, maar dat komt goed.quote:
Balletjes? Ik heb wel dezequote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
En de hotelgangers vergaten nog hun balletjes.
Ik weet niet wie dat wilde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Balletjes? Ik heb wel dezeDat was lief van Lucky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Wattan? Ow wacht... D. was dat echt?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog afspreken hoe of wat, maar dat komt goed.
Was ook leuk om jou te ontmoeten. Ik had al het een en ander over je gehoord bij Taorminaquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
of een slaapplekwas leuk dat je er was! De man met gitaar zónder gitaar
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Balletjes? Ik heb wel dezeDat zijn lucky zijn paaseitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik weet wat het is. Maar ik verklap niksquote:
Ah coolquote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om daar een topic voor te openen.
Ja, eentje. Maar gelukkig was die zo vriendelijk om weg te blijven.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, was er nou niemand enorm irritant, een enorme freak of gewoon stomvervelend?
Ehm neequote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, was er nou niemand enorm irritant, een enorme freak of gewoon stomvervelend?
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, eentje. Maar gelukkig was die zo vriendelijk om weg te blijven.
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Een beetje vreemd was iedereen wel ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee![]()
het verbaasde mij best wel. Zoveel vreemden bij elkaar.
Tof geregeld allemaal oma!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee![]()
het verbaasde mij best wel. Zoveel vreemden bij elkaar.
Ik hoefde niet te 'modden'... Nou ja, vannacht om kwart over 2 ff vegenquote:
quote:
Dat is een ding wat zeker is.quote:
die twee mensen aan de bar die maar niet weg wildenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
je was al geprept...okéjj danquote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Was ook leuk om jou te ontmoeten. Ik had al het een en ander over je gehoord bij Taormina
potsiequote:Op zondag 1 maart 2020 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet wat het is. Maar ik verklap niks
altijd matig die evaluaties voor de niet-meetersquote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Goed hè?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
altijd matig die evaluaties voor de niet-meeters
quote:
Het gebrek aan pics is ook stuitend.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
altijd matig die evaluaties voor de niet-meeters
Een cliché als 'pics or it didn't happen' is altijd van toepassing.quote:
Exact.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een cliché als 'pics or it didn't happen' is altijd van toepassing.
Dus kletsen jullie uit je nek en doen aan kliekvormingquote:
zien danquote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had 4 foto's gemaakt. Geen 1 duidelijk
Een soort Rorschach-test dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de laatste was van soury maar toen heb ik te veel bewogen dus zie je alleen een vlek.
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij wachten wel op de video van Scrut en Sas.
Ohw, waren dat die 2 die aan de bar zaten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We spraken het vermoeden uit dat die twee die maar niet van die bar vandaan wilden, misschien Scrut en Sas warenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zaten te kijken naar ons oudjes hoe zij over 20 jaar zijn. Ik vond dat we wel een goed voorbeeld waren.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
We spraken het vermoeden uit dat die twee die maar niet van die bar vandaan wilden, misschien Scrut en Sas waren
Je bent helemaal naar huis gestuiterd Choco.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ja hallo, ik doe het nog hoor![]()
Was helemaal top en wat waren jullie vroeg wakker![]()
Ik heb gelukkig geen kater. Ik vond het geweldig gister. Ik vind iedereen leuk en jammer dat we weg moesten. Oma en opa waren fantastisch.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Je bent helemaal naar huis gestuiterd Choco.![]()
Ja goed he van ons, ik heb er alleen op gekeken voor de tijd, geprobeerd foto's te maken en paar berichtjes met mijn vriend uitgewisseld.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef notturna het volgende:
Bijzonder dat niemand met zijn telefoon in de handen zat.
Ja en dat beviel prima. Wat heb ik gelachen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja goed he van ons, ik heb er alleen op gekeken voor de tijd, geprobeerd foto's te maken en paar berichtjes met mijn vriend uitgewisseld.We kunnen wel ff zonder fok.
Was nu live fokken voor ons.
Ik ook. Iedereen liefquote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dat beviel prima. Wat heb ik gelachen.
Ja stilzitten was lastig ..quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de laatste was van soury maar toen heb ik te veel bewogen dus zie je alleen een vlek.
ik dacht dat ze opgehaald zou worden?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Je bent helemaal naar huis gestuiterd Choco.![]()
Ja, en ook maar net op tijd, mijn zoon was in slaap gevallen en vertrok dus om half 2 pas, maar ja, was rustig op de snelweg dus hij was er om 2 uur.quote:
Mazzel. Als oma-Nijn gaat vegen dan veegt ze zo naar buiten.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, en ook maar net op tijd, mijn zoon was in slaap gevallen en vertrok dus om half 2 pas, maar ja, was rustig op de snelweg dus hij was er om 2 uur.Toen heb ik dus inderdaad in de auto nog wat nagestuiterd. Thuis was ik redelijk rustig inmiddels, dat mocht ook wel na zo'n dag.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Mazzel. Als oma-Nijn gaat vegen dan veegt ze zo naar buiten.
Had ze je nog een blokkie kaas met een zilveruitje nagegooid.quote:
Dank je praadje. We hebben het hard nodig om uit te brakken.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef praadje het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad. De voldoening en de warmte straalt van jullie berichten.
Leuk om te lezen.
Brak ze vandaag
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Had ze je nog een blokkie kaas met een zilveruitje nagegooid.
Ja dank, ik ben echt helemaal leeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef praadje het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad. De voldoening en de warmte straalt van jullie berichten.
Leuk om te lezen.
Brak ze vandaag
Die vlaggetjes vond ik zo ontzettend leuk gedaan.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vlaggetjes vond ik zo ontzettend leuk gedaan.
Daar hebben het ook om gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De meeste van ons moesten op een afstandje kijken wie erop stond, leesbrillen waren handig geweest.
Ja ik ben de 40 gepasseerd inmiddels maar gelukkig niet de enige die dus moeilijk keek om te lezen.
Ja als je het wel kon lezen zonder moeilijk te kijken was buiten gezet.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw het was een test om te kijken of je wel al 40 was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De meeste van ons moesten op een afstandje kijken wie erop stond, leesbrillen waren handig geweest.
Ja ik ben de 40 gepasseerd inmiddels maar gelukkig niet de enige die dus moeilijk keek om te lezen.
Bijna, maar niemand is buiten gezet gelukkig. Zelfs niet de mensen die geen fokkers waren.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja als je het wel kon lezen zonder moeilijk te kijken was buiten gezet.
Zal ze de volgende keer op een strandlaken printen. Stelletje blinde kippenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw het was een test om te kijken of je wel al 40 was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zal ze de volgende keer op een strandlaken printen. Stelletje blinde kippen
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.quote:
[..]
Ook gewoon een handtas zeggen, manpurse is het he. Anders denken mensen nog dat lucky verwijfd is.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.herkende het aan een zakje eitjes
[..]
quote:
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Leuk brilletje.
Ik zal daar binnenkort toch eens achteraan gaan, een leesbril, ik was/ben nog wat in de ontkenning dat ik het nodig heb.
Er komt een keer dat je er niet meer om heen kan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Leuk brilletje.
Ik zal daar binnenkort toch eens achteraan gaan, een leesbril, ik was/ben nog wat in de ontkenning dat ik het nodig heb.
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.
Ja, ik geloof het ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Er komt een keer dat je er niet meer om heen kan.
Ja dat schiet op hequote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel slim, kun je hem ook niet kwijt raken. Hebben die dingen nogal een handje van.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel slim, kun je hem ook niet kwijt raken. Hebben die dingen nogal een handje van.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.herkende het aan een zakje eitjes
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.
Dan loop je inderdaad weinig risico. Had die wegwerpbrillen ook altijd overal slingeren. Kocht er meestal een boel tegelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.
Dat is het volgende plan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan loop je inderdaad weinig risico. Had die wegwerpbrillen ook altijd overal slingeren. Kocht er meestal een boel tegelijk.
quote:
Alleen al voor die spelfout zou ik het niet kopen.quote:
verrekquote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen al voor die spelfout zou ik het niet kopen.
Vind zo’n touwtje ook niet handig. Heb het wel eens geprobeerd maar hing steeds in de weg.
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind zo’n touwtje ook niet handig. Heb het wel eens geprobeerd maar hing steeds in de weg.
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.
Misschien hebben ze meer varianten.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.
Had zomaar gekund.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.
In winkelwagen: eenmaal brillenkoort, eenmaal blouw tauwtje.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer varianten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In winkelwagen: eenmaal brillenkoort, eenmaal blouw tauwtje.
'verder sjoppen'
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'verder sjoppen'
toch wel gênant ja van bolquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'verder sjoppen'
En in die tas zit een zonnebrilletje.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een externe verkoper die zijn middelbare schoolopleiding niet heeft afgemaakt, Bol moet een rode pen bij zichzelf kopen om het e.e.a. te corrigeren.quote:
Die gast krijgt ook geen krulletje of sticker.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een externe verkoper die zijn middelbare schoolopleiding niet heeft afgemaakt, Bol moet een rode pen bij zichzelf kopen om het e.e.a. te corrigeren.
Het lijkt een zonnebril, maar is een leesbril. Zet maar op.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En in die tas zit een zonnebrilletje.
Ik denk, dat mijn kop te groot is... dan breken de poten...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt een zonnebril, maar is een leesbril. Zet maar op.
Nee, mijn harses is lekker ingevallen zullen we zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk, dat mijn kop te groot is... dan breken de poten...
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, mijn harses is lekker ingevallen zullen we zeggen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Nogmaals,allemaal hartelijk dank![]()
De hoeveelheid drank is ook eigenlijk niet normaal
Proost.🥂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Op jullie gezondheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]L2B's Mixcloud
Jij en Opa bedankt! Jullie hebben een geweldige meet georganiseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Geniet er van!![]()
proost en enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik dacht ff de hoeveelheid drank die wij gister op hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Geniet ervan, jullie verdienen het.![]()
Geen idee hoeveel er gezopen is, maar wel is overduidelijk gebleken gisteren dat we er geen van allen in spugen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ff de hoeveelheid drank die wij gister op hadden.![]()
Geniet ervan, jullie verdienen het.
Ja dat is zonde.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er gezopen is, maar wel is overduidelijk gebleken gisteren dat we er geen van allen in spugen.
Ik heb inderdaad niemand zien spugen, maar alles in de gaten houden ging ook niet. Ik weet niet meer hoeveel ik op heb, volgens mij 7 wijn of zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er gezopen is, maar wel is overduidelijk gebleken gisteren dat we er geen van allen in spugen.
Valt reuze mee🤐 🙉🙈🙊quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haai.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
Godverdomme wat hebben we een lol gehad. Oma en Opa dank!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
Hoi hoi. Ja was top.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
Heb pas een probleem als de alcohol op is.quote:
Haai.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
jij tegen het eind: ik ben geloof ik een beetje dronken![]()
quote:
Yessssquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef notturna het volgende:
Iedereen weer veilig thuis op de zolderkamertjes.
Ohh dat had ik niet eens in de gaten, hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
In vrijwillige quarantainequote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef notturna het volgende:
Iedereen weer veilig thuis op de zolderkamertjes.
Ik heb ook geen idee.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat had ik niet eens in de gaten, hoe zou dat nou komen
Heel verstandig, nu het corona virus woest om zich heen slaat.quote:
stuiterbalquote:
Tof het is je gegund en je coole man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Wij slaan net zo woest terugquote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Heel verstandig, nu het corona virus woest om zich heen slaat.
Die was ik vergeten mee te nemen. Maar ik kon een bak koffie zetten op mijn kamer. Dat start de boel meestal wel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |