Die zaten te kijken naar ons oudjes hoe zij over 20 jaar zijn. Ik vond dat we wel een goed voorbeeld waren.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
We spraken het vermoeden uit dat die twee die maar niet van die bar vandaan wilden, misschien Scrut en Sas waren
Je bent helemaal naar huis gestuiterd Choco.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ja hallo, ik doe het nog hoor![]()
Was helemaal top en wat waren jullie vroeg wakker![]()
Ik heb gelukkig geen kater. Ik vond het geweldig gister. Ik vind iedereen leuk en jammer dat we weg moesten. Oma en opa waren fantastisch.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Je bent helemaal naar huis gestuiterd Choco.![]()
Ja goed he van ons, ik heb er alleen op gekeken voor de tijd, geprobeerd foto's te maken en paar berichtjes met mijn vriend uitgewisseld.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef notturna het volgende:
Bijzonder dat niemand met zijn telefoon in de handen zat.
Ja en dat beviel prima. Wat heb ik gelachen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja goed he van ons, ik heb er alleen op gekeken voor de tijd, geprobeerd foto's te maken en paar berichtjes met mijn vriend uitgewisseld.We kunnen wel ff zonder fok.
Was nu live fokken voor ons.
Ik ook. Iedereen liefquote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dat beviel prima. Wat heb ik gelachen.
Ja stilzitten was lastig ..quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de laatste was van soury maar toen heb ik te veel bewogen dus zie je alleen een vlek.
ik dacht dat ze opgehaald zou worden?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Je bent helemaal naar huis gestuiterd Choco.![]()
Ja, en ook maar net op tijd, mijn zoon was in slaap gevallen en vertrok dus om half 2 pas, maar ja, was rustig op de snelweg dus hij was er om 2 uur.quote:
Mazzel. Als oma-Nijn gaat vegen dan veegt ze zo naar buiten.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, en ook maar net op tijd, mijn zoon was in slaap gevallen en vertrok dus om half 2 pas, maar ja, was rustig op de snelweg dus hij was er om 2 uur.Toen heb ik dus inderdaad in de auto nog wat nagestuiterd. Thuis was ik redelijk rustig inmiddels, dat mocht ook wel na zo'n dag.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Mazzel. Als oma-Nijn gaat vegen dan veegt ze zo naar buiten.
Had ze je nog een blokkie kaas met een zilveruitje nagegooid.quote:
Dank je praadje. We hebben het hard nodig om uit te brakken.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef praadje het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad. De voldoening en de warmte straalt van jullie berichten.
Leuk om te lezen.
Brak ze vandaag
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Had ze je nog een blokkie kaas met een zilveruitje nagegooid.
Ja dank, ik ben echt helemaal leeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef praadje het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad. De voldoening en de warmte straalt van jullie berichten.
Leuk om te lezen.
Brak ze vandaag
Die vlaggetjes vond ik zo ontzettend leuk gedaan.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vlaggetjes vond ik zo ontzettend leuk gedaan.
Daar hebben het ook om gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De meeste van ons moesten op een afstandje kijken wie erop stond, leesbrillen waren handig geweest.
Ja ik ben de 40 gepasseerd inmiddels maar gelukkig niet de enige die dus moeilijk keek om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |