quote:
Dat is een ding wat zeker is.quote:
die twee mensen aan de bar die maar niet weg wildenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, was er nou niemand enorm irritant, een enorme freak of gewoon stomvervelend?
je was al geprept...okéjj danquote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Was ook leuk om jou te ontmoeten. Ik had al het een en ander over je gehoord bij Taormina
potsiequote:Op zondag 1 maart 2020 13:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet wat het is. Maar ik verklap niks
altijd matig die evaluaties voor de niet-meetersquote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, was er nou niemand enorm irritant, een enorme freak of gewoon stomvervelend?
Goed hè?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
altijd matig die evaluaties voor de niet-meeters
quote:
Het gebrek aan pics is ook stuitend.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
altijd matig die evaluaties voor de niet-meeters
Een cliché als 'pics or it didn't happen' is altijd van toepassing.quote:
Exact.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een cliché als 'pics or it didn't happen' is altijd van toepassing.
Dus kletsen jullie uit je nek en doen aan kliekvormingquote:
zien danquote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had 4 foto's gemaakt. Geen 1 duidelijk
Een soort Rorschach-test dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
En de laatste was van soury maar toen heb ik te veel bewogen dus zie je alleen een vlek.
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij wachten wel op de video van Scrut en Sas.
Ohw, waren dat die 2 die aan de bar zaten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We spraken het vermoeden uit dat die twee die maar niet van die bar vandaan wilden, misschien Scrut en Sas warenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |