D. was dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
En de hotelgangers vergaten nog hun balletjes.
Ik weet niet wie dat wilde?
Wij moeten ook nog afspreken hoe of wat, maar dat komt goed.quote:
Balletjes? Ik heb wel dezequote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
En de hotelgangers vergaten nog hun balletjes.
Ik weet niet wie dat wilde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Balletjes? Ik heb wel dezeDat was lief van Lucky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Wattan? Ow wacht... D. was dat echt?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog afspreken hoe of wat, maar dat komt goed.
Was ook leuk om jou te ontmoeten. Ik had al het een en ander over je gehoord bij Taorminaquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
of een slaapplekwas leuk dat je er was! De man met gitaar zónder gitaar
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Balletjes? Ik heb wel dezeDat zijn lucky zijn paaseitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
Ik zit eraan te denken om daar een topic voor te openen.quote:
Ik weet wat het is. Maar ik verklap niksquote:
Ah coolquote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om daar een topic voor te openen.
Ja, eentje. Maar gelukkig was die zo vriendelijk om weg te blijven.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, was er nou niemand enorm irritant, een enorme freak of gewoon stomvervelend?
Ehm neequote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Ja hallo, was er nou niemand enorm irritant, een enorme freak of gewoon stomvervelend?
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, eentje. Maar gelukkig was die zo vriendelijk om weg te blijven.
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef mootie het volgende:
Een beetje vreemd was iedereen wel ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee![]()
het verbaasde mij best wel. Zoveel vreemden bij elkaar.
Tof geregeld allemaal oma!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee![]()
het verbaasde mij best wel. Zoveel vreemden bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |