Ja, Assepoester...dat krijg je als je weg gaat...geen schoentje verloren?quote:
Verdorie, dat had ik willen zien..quote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog wel.. voor het raam naar de rokers
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar een chauffeur regelen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, Assepoester...dat krijg je als je weg gaat...geen schoentje verloren?
Hey jullie bleven toch een dag extra?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Trein naar huis. Heelijk de coupé voor onszelf.![]()
[ afbeelding ]
Jullie hebben zitten zingen zekerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Trein naar huis. Heelijk de coupé voor onszelf.![]()
[ afbeelding ]
Was ook leuk om jou te ontmoeten espriquote:Op zondag 1 maart 2020 12:53 schreef espri het volgende:
[..]Was ook leuk jou te leren kennen, jammer dat je eerder weg moest.
Tof dat Faxie nog geweest is, zo leuk die spontane acties. Ook stoer van Domnivoor om zich aan te melden terwijl hij bijna niemand van 40+ kendequote:Op zondag 1 maart 2020 11:52 schreef Prisha het volgende:
Groote verrassing vond ik wel toen Faxie binnen kwam wandelen![]()
En toen kreeg ik zo, zo zó de hoop dat Dees zou volgen. Ik wilde Dees zo graag daar ook hebben.
Maar helaas. Hopelijk de volgende keer!
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat Faxie nog geweest is, zo leuk die spontane acties. Ook stoer van Domnivoor om zich aan te melden terwijl hij bijna niemand van 40+ kende![]()
Volgende keer ben ik er echt bij
of een slaapplekquote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar een chauffeur regelen
We hadden een latere uitcheck tijd zodat we in den Haag wat konden gaan doen. Maar besloten lekker thuis uit te brakken.quote:
Pascal... We willen zn nummers horenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
of een slaapplekwas leuk dat je er was! De man met gitaar zónder gitaar
Ah op die fiets.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hadden een latere uitcheck tijd zodat we in den Haag wat konden gaan doen. Maar besloten lekker thuis uit te brakken.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat Faxie nog geweest is, zo leuk die spontane acties. Ook stoer van Domnivoor om zich aan te melden terwijl hij bijna niemand van 40+ kende![]()
Uitgeprint ditquote:Op zondag 1 maart 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap datquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We hadden een latere uitcheck tijd zodat we in den Haag wat konden gaan doen. Maar besloten lekker thuis uit te brakken.
De lazy sunday optie...quote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan moet iedereen van gisteravond ook weer komen natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |