quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef chufi het volgende:
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenIk word een beetje misselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenBak swoarma gehaald voor vanavond. Prima voer voor ietwat brakkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenKijk, dat is nog eens een ontbijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de bejaarden gaan losquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hadden één lange WTF ervaring.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit met een kop koffie na te genieten.
Thanks, Sjampie. Volgende keer ga je maar mooi mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
Wow allemaal zo vet, ik krijg nu alleen een crackertje naar binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Bak swoarma gehaald voor vanavond. Prima voer voor ietwat brakkig
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit met een kop koffie na te genieten.
Had dan geblevenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel een serie opkomen 40+ Bastards. Ik denk dat we volle zalen gaan trekken.
Goeie goeiequote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel een serie opkomen 40+ Bastards. Ik denk dat we volle zalen gaan trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |