Ja als je het wel kon lezen zonder moeilijk te kijken was buiten gezet.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw het was een test om te kijken of je wel al 40 was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De meeste van ons moesten op een afstandje kijken wie erop stond, leesbrillen waren handig geweest.
Ja ik ben de 40 gepasseerd inmiddels maar gelukkig niet de enige die dus moeilijk keek om te lezen.
Bijna, maar niemand is buiten gezet gelukkig. Zelfs niet de mensen die geen fokkers waren.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja als je het wel kon lezen zonder moeilijk te kijken was buiten gezet.
Zal ze de volgende keer op een strandlaken printen. Stelletje blinde kippenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw het was een test om te kijken of je wel al 40 was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zal ze de volgende keer op een strandlaken printen. Stelletje blinde kippen
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.quote:
[..]
Ook gewoon een handtas zeggen, manpurse is het he. Anders denken mensen nog dat lucky verwijfd is.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.herkende het aan een zakje eitjes
[..]
quote:
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Leuk brilletje.
Ik zal daar binnenkort toch eens achteraan gaan, een leesbril, ik was/ben nog wat in de ontkenning dat ik het nodig heb.
Er komt een keer dat je er niet meer om heen kan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Leuk brilletje.
Ik zal daar binnenkort toch eens achteraan gaan, een leesbril, ik was/ben nog wat in de ontkenning dat ik het nodig heb.
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.
Ja, ik geloof het ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Er komt een keer dat je er niet meer om heen kan.
Ja dat schiet op hequote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel slim, kun je hem ook niet kwijt raken. Hebben die dingen nogal een handje van.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel slim, kun je hem ook niet kwijt raken. Hebben die dingen nogal een handje van.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.herkende het aan een zakje eitjes
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |