Ja als je het wel kon lezen zonder moeilijk te kijken was buiten gezet.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw het was een test om te kijken of je wel al 40 was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De meeste van ons moesten op een afstandje kijken wie erop stond, leesbrillen waren handig geweest.
Ja ik ben de 40 gepasseerd inmiddels maar gelukkig niet de enige die dus moeilijk keek om te lezen.
Bijna, maar niemand is buiten gezet gelukkig. Zelfs niet de mensen die geen fokkers waren.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja als je het wel kon lezen zonder moeilijk te kijken was buiten gezet.
Zal ze de volgende keer op een strandlaken printen. Stelletje blinde kippenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw het was een test om te kijken of je wel al 40 was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zal ze de volgende keer op een strandlaken printen. Stelletje blinde kippen
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.quote:
[..]
Ook gewoon een handtas zeggen, manpurse is het he. Anders denken mensen nog dat lucky verwijfd is.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.herkende het aan een zakje eitjes
[..]
quote:
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Leuk brilletje.
Ik zal daar binnenkort toch eens achteraan gaan, een leesbril, ik was/ben nog wat in de ontkenning dat ik het nodig heb.
Er komt een keer dat je er niet meer om heen kan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Leuk brilletje.
Ik zal daar binnenkort toch eens achteraan gaan, een leesbril, ik was/ben nog wat in de ontkenning dat ik het nodig heb.
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.
Ja, ik geloof het ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Er komt een keer dat je er niet meer om heen kan.
Ja dat schiet op hequote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel slim, kun je hem ook niet kwijt raken. Hebben die dingen nogal een handje van.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel slim, kun je hem ook niet kwijt raken. Hebben die dingen nogal een handje van.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit een bril in je handtas. Sorry, moest er in kijken van wie die was.herkende het aan een zakje eitjes
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.
Dan loop je inderdaad weinig risico. Had die wegwerpbrillen ook altijd overal slingeren. Kocht er meestal een boel tegelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.
Dat is het volgende plan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan loop je inderdaad weinig risico. Had die wegwerpbrillen ook altijd overal slingeren. Kocht er meestal een boel tegelijk.
quote:
Alleen al voor die spelfout zou ik het niet kopen.quote:
verrekquote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen al voor die spelfout zou ik het niet kopen.
Vind zo’n touwtje ook niet handig. Heb het wel eens geprobeerd maar hing steeds in de weg.
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind zo’n touwtje ook niet handig. Heb het wel eens geprobeerd maar hing steeds in de weg.
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.
Misschien hebben ze meer varianten.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.
Had zomaar gekund.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.
In winkelwagen: eenmaal brillenkoort, eenmaal blouw tauwtje.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer varianten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In winkelwagen: eenmaal brillenkoort, eenmaal blouw tauwtje.
'verder sjoppen'
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'verder sjoppen'
toch wel gênant ja van bolquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'verder sjoppen'
En in die tas zit een zonnebrilletje.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een externe verkoper die zijn middelbare schoolopleiding niet heeft afgemaakt, Bol moet een rode pen bij zichzelf kopen om het e.e.a. te corrigeren.quote:
Die gast krijgt ook geen krulletje of sticker.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een externe verkoper die zijn middelbare schoolopleiding niet heeft afgemaakt, Bol moet een rode pen bij zichzelf kopen om het e.e.a. te corrigeren.
Het lijkt een zonnebril, maar is een leesbril. Zet maar op.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En in die tas zit een zonnebrilletje.
Ik denk, dat mijn kop te groot is... dan breken de poten...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt een zonnebril, maar is een leesbril. Zet maar op.
Nee, mijn harses is lekker ingevallen zullen we zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk, dat mijn kop te groot is... dan breken de poten...
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, mijn harses is lekker ingevallen zullen we zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |