Dan loop je inderdaad weinig risico. Had die wegwerpbrillen ook altijd overal slingeren. Kocht er meestal een boel tegelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het hier nu thuis ligt. Zo'n ding van 1,5 euro of zo van Kruidvod.
Dat is het volgende plan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan loop je inderdaad weinig risico. Had die wegwerpbrillen ook altijd overal slingeren. Kocht er meestal een boel tegelijk.
quote:
Alleen al voor die spelfout zou ik het niet kopen.quote:
verrekquote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen al voor die spelfout zou ik het niet kopen.
Vind zo’n touwtje ook niet handig. Heb het wel eens geprobeerd maar hing steeds in de weg.
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vind zo’n touwtje ook niet handig. Heb het wel eens geprobeerd maar hing steeds in de weg.
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.
Misschien hebben ze meer varianten.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet kan bol eens een de dikke Vandale raadplegen uit hun eigen assortiment.
Had zomaar gekund.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, dat had ik niet eens gezien. Weer een teken dat er hard een bril nodig is. Valt nog mee dat er geen tauwtje staat ook.
In winkelwagen: eenmaal brillenkoort, eenmaal blouw tauwtje.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer varianten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In winkelwagen: eenmaal brillenkoort, eenmaal blouw tauwtje.
'verder sjoppen'
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'verder sjoppen'
toch wel gênant ja van bolquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'verder sjoppen'
En in die tas zit een zonnebrilletje.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik meegenomen, maar in het hotel laten liggen.
Waarschijnlijk een externe verkoper die zijn middelbare schoolopleiding niet heeft afgemaakt, Bol moet een rode pen bij zichzelf kopen om het e.e.a. te corrigeren.quote:
Die gast krijgt ook geen krulletje of sticker.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een externe verkoper die zijn middelbare schoolopleiding niet heeft afgemaakt, Bol moet een rode pen bij zichzelf kopen om het e.e.a. te corrigeren.
Het lijkt een zonnebril, maar is een leesbril. Zet maar op.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En in die tas zit een zonnebrilletje.
Ik denk, dat mijn kop te groot is... dan breken de poten...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt een zonnebril, maar is een leesbril. Zet maar op.
Nee, mijn harses is lekker ingevallen zullen we zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk, dat mijn kop te groot is... dan breken de poten...
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, mijn harses is lekker ingevallen zullen we zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |