SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Nogmaals,allemaal hartelijk dank![]()
De hoeveelheid drank is ook eigenlijk niet normaal
Proost.🥂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Op jullie gezondheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]L2B's Mixcloud
Jij en Opa bedankt! Jullie hebben een geweldige meet georganiseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Geniet er van!![]()
proost en enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik dacht ff de hoeveelheid drank die wij gister op hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Geniet ervan, jullie verdienen het.![]()
Geen idee hoeveel er gezopen is, maar wel is overduidelijk gebleken gisteren dat we er geen van allen in spugen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ff de hoeveelheid drank die wij gister op hadden.![]()
Geniet ervan, jullie verdienen het.
Ja dat is zonde.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er gezopen is, maar wel is overduidelijk gebleken gisteren dat we er geen van allen in spugen.
Ik heb inderdaad niemand zien spugen, maar alles in de gaten houden ging ook niet. Ik weet niet meer hoeveel ik op heb, volgens mij 7 wijn of zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er gezopen is, maar wel is overduidelijk gebleken gisteren dat we er geen van allen in spugen.
Valt reuze mee🤐 🙉🙈🙊quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haai.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
Godverdomme wat hebben we een lol gehad. Oma en Opa dank!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
Hoi hoi. Ja was top.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
Heb pas een probleem als de alcohol op is.quote:
Haai.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef tonja het volgende:
Haai!![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
jij tegen het eind: ik ben geloof ik een beetje dronken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |