De mijne ookquote:
Dat is wel ontzettend snel zeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Wat ze als cadeau had gegeven aan de dochter van oma nijn was in 1 dag gehaakt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
De film staat op dit kaartje.
[ afbeelding ]
En blijft op dat kaartje
De drie voorwaarden waardoor jij je thuis voelt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
Ik ben inmiddels thuis! Het eerste wat ik deed bij thuiskomst was paracetamol innemen, die was ik vergeten mee te nemen. Tweede wat ik deed was pot thee zetten en daarna m'n comfy clothes aangedaan.
En het derde wat ik deed was dit aanbreken![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je wel Lucky voor deze heerlijke verrassing! Erg blij mee en ik geniet er al van
Terecht, want daar staat nogal wat bijzondere momenten op.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
De film staat op dit kaartje.
[ afbeelding ]
En blijft op dat kaartje
Lekker hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
Ik ben inmiddels thuis! Het eerste wat ik deed bij thuiskomst was paracetamol innemen, die was ik vergeten mee te nemen. Tweede wat ik deed was pot thee zetten en daarna m'n comfy clothes aangedaan.
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je wel Lucky voor deze heerlijke verrassing! Erg blij mee en ik geniet er al van
Hier ongeveer hetzelfde ritueel, op de paracetamol na en koffie in plaats van thee.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mja, als dat toch ooit eens uitlekt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Terecht, want daar staat nogal wat bijzondere momenten op.
Dat moeten we echt niet willen.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, als dat toch ooit eens uitlekt.
In principe maakt het voor mij weinig uit, maar kan me zo voorstellen dat sommigen ermee in de problemen kunnen komen.quote:
Nietquote:Op zondag 1 maart 2020 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe was de afterparty van de hotelgangers?
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een tip voor eventuele nieuwkomers die ooit naar een meeting komen: ook als je niet rookt, doe net of je gezellig bij de rokers buiten gaat zitten paffen zodra espri en prisha aan het zingen slaan.![]()
Ze stonden een partij in mijn oor te tetteren, heel bar.![]()
Oh en oma Nijn en haar man.
Dat is een ding dat zeker is. Dus laten we daar maar verder over zwijgen.🤫quote:Op zondag 1 maart 2020 11:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In principe maakt het voor mij weinig uit, maar kan me zo voorstellen dat sommigen ermee in de problemen kunnen komen.
Geweldig die D.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
NietVolgens mij was ik rond 2:30 op de kamer? Ik weet niet of Chuf en Soury en D nog wat nagefeest hebben. We hadden allemaal kamers zowat naast elkaar op dezelfde gang maar ik heb ze verder niet meer gehoord.
Hoe D zijn kamer moest terugvinden (hij wist niet meer welke kamer het was) was wel erg spannend maar het lukte bijna in 1x
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde ritueel, op de paracetamol na en koffie in plaats van thee.Het hangertje is mooi geworden, btw en het staat je goed.
Graag gedaan en smul ze!
Wat mij betreft een 10 met een griffel!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
krijgen we wel hoge punten voor enthousiasme?
Was hij zo ver heen dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
NietVolgens mij was ik rond 2:30 op de kamer? Ik weet niet of Chuf en Soury en D nog wat nagefeest hebben. We hadden allemaal kamers zowat naast elkaar op dezelfde gang maar ik heb ze verder niet meer gehoord.
Hoe D zijn kamer moest terugvinden (hij wist niet meer welke kamer het was) was wel erg spannend maar het lukte bijna in 1x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |