was mijn ontbijt/lunchquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
Sode was in mijn gedachten een soort Crocodile Dundee en Notturna een Lara Croft. Dat klopte niet helemaal
Jij klopte redelijk eigenlijkquote:
ow, niet in 1 keer dus?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe D zijn kamer moest terugvinden (hij wist niet meer welke kamer het was) was wel erg spannend maar het lukte bijna in 1x
Soury is coolquote:Op zondag 1 maart 2020 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
En Soury durft niemand iets meer over te zeggen natuurlijk
je moest 2x steken maar het ging goedquote:Op zondag 1 maart 2020 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
ow, niet in 1 keer dus?
Dat stukje ben ik kwijt
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Soury is cool![]()
Godver...heb ik die nieuwe spijkerbroek van Soury nog niet gezien
zaten we nou in dezelfde trein?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:06 schreef Soury het volgende:
Ook weer thuis. Wat een toffe avond heb ik gehad.[ link | afbeelding ]
En met een trein stampvol met dames en roltassen weer naar Amsterdam (Huishoudbeurs)
Heyyyyyyyyyyy.....het belangrijkste eerst: hoe is het met je rug?quote:
10:20 had ik.quote:
Mijn beeld over jou heb ik 2 x bij moeten stellen. Toen ik je zag en nog een keer toen je begon te zingen.quote:
Die zit er nog aan maar lig/hang/zit nog op bedquote:Op zondag 1 maart 2020 12:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyy.....het belangrijkste eerst: hoe is het met je rug?
Ik in de verste verte niet op Lara Croft.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
Was in elk geval superleuk om iedereen te zien en te ontmoeten. Wat het instorten van het mentale beeld betreft....het viel wel mee, ik denk alleen dat ik bij Sodeknetters en Notturna helemaal mis zat. Sode was in mijn gedachten een soort Crocodile Dundee en Notturna een Lara Croft. Dat klopte niet helemaal![]()
Wel een schietdate met Sodeknetters gemaakt voor schietlesen nog wat verhalen over vliegen meegekregen wat ook tof was.
Bassiequote:
Waaaaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
Was in elk geval superleuk om iedereen te zien en te ontmoeten. Wat het instorten van het mentale beeld betreft....het viel wel mee, ik denk alleen dat ik bij Sodeknetters en Notturna helemaal mis zat. Sode was in mijn gedachten een soort Crocodile Dundee en Notturna een Lara Croft. Dat klopte niet helemaal![]()
Wel een schietdate met Sodeknetters gemaakt voor schietlesen nog wat verhalen over vliegen meegekregen wat ook tof was.
oeps...quote:Op zondag 1 maart 2020 12:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn beeld over jou heb ik 2 x bij moeten stellen. Toen ik je zag en nog een keer toen je begon te zingen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef espri het volgende:
[..]
Bassie![]()
Ik vond het geweldig iedereen in levende lijf te ontmoeten, stuk voor stuk leuke gezellige fokkers. En sorry voor je oren...Maar op een gegeven moment ga je het gewoon waarderen hoe wij zingen, echt!
Het hoofd is herkenbaar..hoewel na 2 paracetasnolletjes begint het beter te worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:20 schreef espri het volgende:
[..]
Die zit er nog aan maar lig/hang/zit nog op bedzit helemaal op slot qua spieren en mn hoofd herken ik niet zo goed.... Is denk ik niet de mijne want deze maakt herrie en doet pijn.
Het was niet negatief hoor, op het zingen na dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeps...gelukkig kon die laatste knuffel er dan nog vanaf
Ga je ons nu beledigen hoe wij zingen?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was erg leuk. En bizar dat er daadwerkelijk zoveel mensen op kwamen dagen. Top avond!
Als ik nog eens zo'n meeting bijwoon ben ik na afloop nagenoeg doof.
Ahum zingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was niet negatief hoor, op het zingen na dan.
Thnxx ik neem zo ook wat in en heb gewoon een beddagje vandaag.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het hoofd is herkenbaar..hoewel na 2 paracetasnolletjes begint het beter te worden.
Ik hoop dat je rug gauw wat beter voelt, dat is dan toch wel minder
Deal! Het mooiste is nog dat jullie in de pieken van het blèren spontaan glazen kunnen laten breken.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:25 schreef espri het volgende:
[..]
Ga je ons nu beledigen hoe wij zingen?![]()
Volgende keer nemen we een liedje die jij leuk vindt, deal?
oh gelukkig [even zucht van verlichting, schrok even]quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was niet negatief hoor, op het zingen na dan.
Mental Image naar de knoppen inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik in de verste verte niet op Lara Croft.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh gelukkig [even zucht van verlichting, schrok even]
Weet je..ik denk dat als ik eindelijk gehoorapparaatjes hebt, dat het zingen ook beter gaat. Ik kon het echt niet goed horen.
Ik dacht dat Espri en ik wel mooi blendden qua zang (= geblér)
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deal! Het mooiste is nog dat jullie in de pieken van het blèren spontaan glazen kunnen laten breken.![]()
Is tonja ook al een beetje bij de mensen?
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag, denk ik![]()
Iedereen veilig zo te lezen.
Al die kado's en flessen drank en bloemen. We leken wel jarig.
Dank jullie wel. 🥰🥰
De Nijnen hebben besloten het nog een keer te doen.Het was zoooo tof.
De rest slaakte een zucht van verlichting dat jullie mijn oor uitkozen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef espri het volgende:
[..]Maar jij bent de enige die klaagt hm? Dusse…...
😘Je bent je handtas vergeten. Die ligt hier thuis nu. Ik wil hem met alle liefde opsturen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die man van je is een topvent én barkeeper!
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag, denk ik![]()
Iedereen veilig zo te lezen.
Al die kado's en flessen drank en bloemen. We leken wel jarig.
Dank jullie wel. 🥰🥰
De Nijnen hebben besloten het nog een keer te doen.Het was zoooo tof.
welnee ze waren knetterjaloers. Twee toffe dames die een ode aan je uitbrengen, wat wil je nog meerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De rest slaakte een zucht van verlichting dat jullie mijn oor uitkozen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
😘Je bent je handtas vergeten. Die ligt hier thuis nu. Ik wil hem met alle liefde opsturen.
En toch bleven die twee mensen daar aan die bar hangen. We. kregen. ze. maar. niet. weg.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Mochten er mensen zijn die een carrière switch overwegen richting zang......
Ik zou mijn eigen baan nog niet opzeggen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De rest slaakte een zucht van verlichting dat jullie mijn oor uitkozen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
En toch bleven die twee mensen daar aan die bar hangen. We. kregen. ze. maar. niet. weg.
Snap jij het nu nog? Doen we zo iets liefs… Mannen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
welnee ze waren knetterjaloers. Twee toffe dames die een ode aan je uitbrengen, wat wil je nog meer
Snap er geen hol van. Probeerde nog actief mee te betrekken in het zwieren ook. Dat ging maar wat stijfjes. Nee, snap er echt niets van.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:36 schreef espri het volgende:
[..]
Snap jij het nu nog? Doen we zo iets liefs… Mannen.
Ik vond het al wel ergens op lijken iddquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef espri het volgende:
[..]
Bassie![]()
Ik vond het geweldig iedereen in levende lijf te ontmoeten, stuk voor stuk leuke gezellige fokkers. En sorry voor je oren...Maar op een gegeven moment ga je het gewoon waarderen hoe wij zingen, echt!
Dat ging inderdaad de vorige keer beter ja,quote:Op zondag 1 maart 2020 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
En toch bleven die twee mensen daar aan die bar hangen. We. kregen. ze. maar. niet. weg.
Hopen dat je snel wat opknapt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef espri het volgende:
[..]
Thnxx ik neem zo ook wat in en heb gewoon een beddagje vandaag.
Heb ik dat gemist?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:38 schreef Prisha het volgende:
De moves van chufi en D. voor het raam was ook wel bijzonder....niet verwacht dat jullie het in je hadden
je zat met je rug naar chufi toe maar D. moet je wel gezien hebben. De rokers zaten toen buiten geloof ik. Ergens op het eind. Ik weet even niet meer welk liedje het was.quote:
Dankjewel, scheelt ik weet altijd dat het komt dus sta ik er wat makkelijker in en word weer verwend door meneer espri met lunch op bed.quote:
Die hadden één lange WTF ervaring.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze hebben onafgebroken met open mond en schotelogen gebiologeerd zitten loeren.
ik ook niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
je zat met je rug naar chufi toe maar D. moet je wel gezien hebben. De rokers zaten toen buiten geloof ik. Ergens op het eind. Ik weet even niet meer welk liedje het was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef notturna het volgende:
Heb de hele tekst van dat klote nummer uit mijn hoofd geleerd. Werd er alleen maar REGENBOOG gezongen.![]()
je ging helemaal losquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef notturna het volgende:
Heb de hele tekst van dat klote nummer uit mijn hoofd geleerd. Werd er alleen maar REGENBOOG gezongen.![]()
Ik was de tekst kwijt....kon niet meer zo helder denken. Achteraf gezien was wat eten vooraf misschien toch handiger geweestquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef notturna het volgende:
Ja dat!quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hadden één lange WTF ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
je zat met je rug naar chufi toe maar D. moet je wel gezien hebben. De rokers zaten toen buiten geloof ik. Ergens op het eind. Ik weet even niet meer welk liedje het was.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef chufi het volgende:
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenIk word een beetje misselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenBak swoarma gehaald voor vanavond. Prima voer voor ietwat brakkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ergens op het eind.. dat stukje ben ik geloof ik kwijt.
Ontbijt ook eindelijk achter de kiezenKijk, dat is nog eens een ontbijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de bejaarden gaan losquote:Op zondag 1 maart 2020 12:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hadden één lange WTF ervaring.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit met een kop koffie na te genieten.
Thanks, Sjampie. Volgende keer ga je maar mooi mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
Wow allemaal zo vet, ik krijg nu alleen een crackertje naar binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Bak swoarma gehaald voor vanavond. Prima voer voor ietwat brakkig
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit met een kop koffie na te genieten.
Had dan geblevenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:45 schreef sjampoeh het volgende:
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel een serie opkomen 40+ Bastards. Ik denk dat we volle zalen gaan trekken.
Goeie goeiequote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik voel een serie opkomen 40+ Bastards. Ik denk dat we volle zalen gaan trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |