En dát was het. Ach, had toch al wat tinnitus klachten.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Het hoeft niet mooi te zijn, als het maar hard is.
Ben je lekker mee, maar ze bedoelden het goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dát was het. Ach, had toch al wat tinnitus klachten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben je lekker mee, maar ze bedoelden het goed.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zoiets maar dan anders. Ze zongen 'rééégenboog!' met Mijn stad van Danny de Munk op de achtergrondquote:
Hazes kwam ook nog ff buurtenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets maar dan anders. Ze zongen 'rééégenboog!' met Mijn stad van Danny de Munk op de achtergrond
Moet natuurlijk gewoon kunnen en zij kunnen datquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets maar dan anders. Ze zongen 'rééégenboog!' met Mijn stad van Danny de Munk op de achtergrond
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Feyenoord wint vandaag met 1-3 van PSV dat weten jullie het vast
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoor echt het verschil niet. De of het. Ik blijf het, na zoveel jaar hier in Nederland, nog altijd lastig vinden. Heb ook graag dat jullie me verbeteren als ik het verkeerd doe. Leer er nog altijd van. Mootie heeft me daarin ook een paar keer goed geholpen.quote:
Nu ga ik me een beetje rot voelen. Wist ik niet (meer) en hoop niet dat het erger wordt die tinnitusquote:Op zondag 1 maart 2020 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
|ik vind juist dat jouw Nederlands heel goed is, terwijl het best lastig is met dt de en het, het gaat je prima af.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoor echt het verschil niet. De of het. Ik blijf het, na zoveel jaar hier in Nederland, nog altijd lastig vinden. Heb ook graag dat jullie me verbeteren als ik het verkeerd doe. Leer er nog altijd van. Mootie heeft me daarin ook een paar keer goed geholpen.
Welnee joh! Geen last van gehad hoor, maar aangezien ik nu een deal heb met espri over het volgende nummer, ehm, dat wordt een instrumentaal iets waar alleen op valt te buikdansen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu ga ik me een beetje rot voelen. Wist ik niet (meer) en hoop niet dat het erger wordt die tinnitus![]()
Ik ben zelf een beetje doof, aan beide oren, en dan denk ik dat ik zelf wat meer volume er tegenaan gooi.
Ze zou nog buikdansen voor de groep had ik begrepen of niet dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh! Geen last van gehad hoor, maar aangezien ik nu een deal heb met espri over het volgende nummer, ehm, dat wordt een instrumentaal iets waar alleen op valt te buikdansen.
Ja daarom.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zou nog buikdansen voor de groep had ik begrepen of niet dan?
Vind ook ookquote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
|ik vind juist dat jouw Nederlands heel goed is, terwijl het best lastig is met dt de en het, het gaat je prima af.
owj gelukkig. Ik weet dat tinnitus heel vervelend is. Erger maken dan het al is zou echt niet goed zijn. Maar dat valt dus wel mee dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh! Geen last van gehad hoor, maar aangezien ik nu een deal heb met espri over het volgende nummer, ehm, dat wordt een instrumentaal iets waar alleen op valt te buikdansen.
Idd.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
De Etos, de Kruidvat, de Appie, de Jumbo, de bakker, de slager, de Plus, de H&M etc.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj gelukkig. Ik weet dat tinnitus heel vervelend is. Erger maken dan het al is zou echt niet goed zijn. Maar dat valt dus wel mee dan.
Uhm...ik weet het niet...met dat buikdansen word je waarschijnlijk ook nog eens half blind. Doof en blind...ik doe wel een aanslag op de zintuigen blijkbaar
quote:
Die vergelijkingen gaan niet opquote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
De Etos, de Kruidvat, de Appie, de Jumbo, de bakker, de slager, de Plus, de H&M etc.
Ik ga nog steeds naar de Kruidvat, het Kruidvat klinkt niet.quote:
Is ook wel rottig omdat je het per woord moet onthouden en er niet echt regels voor zijn. Meestal doe je het wel goed hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoor echt het verschil niet. De of het. Ik blijf het, na zoveel jaar hier in Nederland, nog altijd lastig vinden. Heb ook graag dat jullie me verbeteren als ik het verkeerd doe. Leer er nog altijd van. Mootie heeft me daarin ook een paar keer goed geholpen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Beleef de lente is weer van start gegaan
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is het officiële advies van het taalgenootschap om lidwoorden weg te laten bij merk en winkelnamen
Dus dan zouden alle merknamen of organisaties ‘de’ zijn. Not buying it.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kruidvat is een merknaam, daardoor een organisatie, en daardoor vrouwelijk in de taal. Dus de en niet onzijdig waardoor het het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hmmm maar het is wel het WNF en haar leden.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dan zouden alle merknamen of organisaties ‘de’ zijn. Not buying it.
Het Wnf
Het Rivm
Het waterschap
Maar wij zijn dan ook geen winkels.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik bijvoorbeeld ook niet naar de Recce of de Ghostbuster ga.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:53 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg een email van een amerikaanse televisieprogramma over een van mijn video's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor video moet dat zijn dan? In wat voor 'natural disaster' heb je gezeten Prish?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:53 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg een email van een amerikaanse televisieprogramma over een van mijn video's
Welke natuurramp heb je gefilmd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En stel dat Zeeman de naam zou veranderen in Zeemannetje?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm maar het is wel het WNF en haar leden.
Taal is stom en ingewikkeld.
Ik heb al een bericht teruggestuurd dat ik wel benieuwd ben welke video dat dan is. Misschien van Antarctica? Kan me niet voorstellen eigenlijk, dat zijn over het algemeen foto's met een paar wazige video opnames tussendoor. Geen idee. Ben benieuwd of hij terug reageert.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef Charmian het volgende:
[..]wat voor video moet dat zijn dan? In wat voor 'natural disaster' heb je gezeten Prish?
Dan ga ik naar zeemannetjequote:Op zondag 1 maart 2020 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En stel dat Zeeman de naam zou veranderen in Zeemannetje?
huishoudbeurs?quote:
meet was gisteren heurquote:
een kruidvatquote:
Dat was inderdaad een beetje het probleemquote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo'n meet is best leuk, maar al die mensen, hè?
Vind het juist wel leuk, nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo'n meet is best leuk, maar al die mensen, hè?
Oh dus je had geen verjaardag, je bent gewoon verlegen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een beetje het probleem
Ik had het niet over mezelf, maar over GBquote:Op zondag 1 maart 2020 15:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh dus je had geen verjaardag, je bent gewoon verlegen.
Ja ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf, maar over GB
Mocht iemand die wel hebben, dan moet die eerst even de deur uitgewerkt wordenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die belasting aangifte app werkt perfect. Naja, als je geen fiscaal partner hebt, dat is.
Viel je bijna door de mand!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf, maar over GB
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mocht iemand die wel hebben, dan moet die eerst even de deur uitgewerkt worden
Bij mij toch echt niet beste Deisyy.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me er nog maar net uitkletsen ja
Beter pas na de aangifte, maar vóór de uitbetaling.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mocht iemand die wel hebben, dan moet die eerst even de deur uitgewerkt worden
Tjongejonge, wat een pietlut zo op de zondag. Zo beter?quote:
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter pas na de aangifte, maar vóór de uitbetaling.
Dan verdien je er aan.
Niemand hoeft te weten over onze kroegentocht van gisterenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me er nog maar net uitkletsen ja
Ziekenhuis in Gorinchem gesloten. Niemand naar binnen, niemand naar buiten.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ziekenhuis in Gorinchem gesloten. Niemand naar binnen, niemand naar buiten.
Gewoon een week met Corona op de IC gelegen. Nederland pakt het goed aanquote:
Er is al voorspeld dat 40 tot 70% van de wereldbevolking het virus zal krijgen.quote:
Telegraaf geloof ik niet 100%quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al voorspeld dat 40 tot 70% van de wereldbevolking het virus zal krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)olking-krijgt-corona
Die Harvard professor zal niet dom zijn denk ik.quote:
Denk ook niet dat we het ergste al gehad hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al voorspeld dat 40 tot 70% van de wereldbevolking het virus zal krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)olking-krijgt-corona
Het geluid is echt bagger inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wanne kutgeluid zeg. 10 man inmiddels, dus dat is nooit meer te achterhalen.
Zo lang ze er zijn, niet kuchen. Anders vluchten ze misschien voor ze klaar zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
Als ze van de week dan nog maar wel ff hier doorgaan met verbouwen, ik wil een wc pot.
Wat denk je van Delft, daar kwam je gisteravond twee keer langsquote:Op zondag 1 maart 2020 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
We gaan eraan![]()
En is dus vlak bij mij he, gorichem.
Rustaaaahg!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
We gaan eraan![]()
En is dus vlak bij mij he, gorichem.
Ze liepen vrijdag al geintjes te maken over corona, ik moest wel gniffelen toen ze bezig waren. Ik zie het allemaal wel hoor, maar die wc pot vind ik toch wel belangrijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo lang ze er zijn, niet kuchen. Anders vluchten ze misschien voor ze klaar zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je van Delft, daar kwam je gisteravond twee keer langs
Jaha, zou wat zijn hoor. Echt.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je van Delft, daar kwam je gisteravond twee keer langs
Dat is ie ook wel denk ik. Steeds naar de buren is ook zowat.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze liepen vrijdag al geintjes te maken over corona, ik moest wel gniffelen toen ze bezig waren. Ik zie het allemaal wel hoor, maar die wc pot vind ik toch wel belangrijk.
Alleen als het glutenvrije chocolade isquote:Op zondag 1 maart 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit gaat toch een partij geld kosten, heel bar. Op korte termijn hebben supermarkten nog wat leuke handel en dan houdt het op.
Wie wil er een reep ruilen tegen een rol toiletpapier?
Buurvrouw had het wel aangeboden maar ik ga maar gewoon naar beneden iedere keer.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ie ook wel denk ik. Steeds naar de buren is ook zowat.
Puur is glutenvrij toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als het glutenvrije chocolade is
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit gaat toch een partij geld kosten, heel bar. Op korte termijn hebben supermarkten nog wat leuke handel en dan houdt het op.
Wie wil er een reep ruilen tegen een rol toiletpapier?
Prioriteit nummer 1, lekker op je eigen potquote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze liepen vrijdag al geintjes te maken over corona, ik moest wel gniffelen toen ze bezig waren. Ik zie het allemaal wel hoor, maar die wc pot vind ik toch wel belangrijk.
Echt wel, dat heb ik dus wel ontdekt afgelopen week.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1, lekker op je eigen pot
48!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilen
Chocolade sowieso geloof ik, maar als het dan ook nog lactosevrij is dan krijg je je wc-rolquote:
48 rollenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilen
Ja ho ff heur. 2 laags, drie, vier?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade sowieso geloof ik, maar als het dan ook nog lactosevrij is dan krijg je je wc-rol
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
48 rollenIk dacht al dat ik een toiletrolobsessie had.
ze waren in de bonusquote:
4-laags natuurlijk, minder mag niet aan mijn kont komenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ho ff heur. 2 laags, drie, vier?
Nou, prettige wedstrijd dan maar voor dit jaar. Kan je afwisselen met proppen en vouwen.quote:
*4-laags toiletpapier om hand wikkelt*quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4-laags natuurlijk, minder mag niet aan mijn kont komen
wauwquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog iets creatiefs mee doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*4-laags toiletpapier om hand wikkelt*
Cool hè, kiek nog meer pleepapierkunst https://boiteauxlettres.w(...)-de-la-meme-maniere/quote:
nog een keer wauwquote:Op zondag 1 maart 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool hè, kiek nog meer pleepapierkunst https://boiteauxlettres.w(...)-de-la-meme-maniere/
Tering jantje, dat is best fraai gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog iets creatiefs mee doen.
[ afbeelding ]
ik vind het wel meevallen met de paniek, als je kijkt naar de users hier is het alleen Choco die in paniek is, dat valt dus best meequote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is nu zo druk met corona paniek dat ik nu wel kan inloggen voor mijn aanslag.
Oh, vertel. Wat ga je opblazen?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is nu zo druk met corona paniek dat ik nu wel kan inloggen voor mijn aanslag.
vergeet Rekkie nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen met de paniek, als je kijkt naar de users hier is het alleen Choco die in paniek is, dat valt dus best mee
Die is er mee geborenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen met de paniek, als je kijkt naar de users hier is het alleen Choco die in paniek is, dat valt dus best mee
Ja inderdaad, hij maakt zich ook wel druk, maar dan nog is het maar een laag percentage.quote:
En nu moeten we vragen wat?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo mijn burgerplicht ook weer gedaan.
Oh datquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
0 euro. Wat een opluchting en teleurstelling gelijkertijd
Nee hoor, je moet hetzelf ook doenquote:
Ja...zeg...maar.... komt door fok en die topics en is nu dichtbij en dan al die bouwvakkers.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doen dat niet zelfquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet hetzelf ook doen
Ik laat dan doenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet hetzelf ook doen
Niet meer in COR komen, de nieuwssites ook even mijdenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja...zeg...maar.... komt door fok en die topics en is nu dichtbij en dan al die bouwvakkers.
Ik doe mijn best maar toen begonnen ze er hier weer net over, dus toch weer wat gelezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet meer in COR komen, de nieuwssites ook even mijden
Thuisblijven, ramen en deuren dicht. Oren en ogen ook 🙈🙉quote:Op zondag 1 maart 2020 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar toen begonnen ze er hier weer net over, dus toch weer wat gelezen.
Ach joh. 40 plus je hebt je beste tijd toch al gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar toen begonnen ze er hier weer net over, dus toch weer wat gelezen.
Ja, dat gaat dus niet met die bouwvakkers hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Thuisblijven, ramen en deuren dicht. Oren en ogen ook 🙈🙉
Kijk that's the spirit!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh. 40 plus je hebt je beste tijd toch al gehad.Kan jou het bommen
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel en kinderen zijn groot en gister tof feestje gehad, mij maakt het niets meer uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Goffer.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op zondag 1 maart 2020 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel en kinderen zijn groot en gister tof feestje gehad, mij maakt het niets meer uit.
Sleutels bij de buren, of familie ? het is mijn nachtmerriequote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond buiten zonder sleutel![]()
Gelukkig is er iemand in het gebouw met een loper.
2e keer dit al
Iemand in Wageningen heeft mijn sleutel en er is een loper aanwezig in het gebouw. Dus altijd wel toegang.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Sleutels bij de buren, of familie ? het is mijn nachtmerrie
Oh. Ik woon wat verder van familie. Ik had mijn buurman ontmoet maar die is wegquote:Op zondag 1 maart 2020 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand in Wageningen heeft mijn sleutel en er is een loper aanwezig in het gebouw. Dus altijd wel toegang.
Ik stond binnen 5 min weer in mijn huis
Typisch Amerikaans.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
We bestellen bij Prisha, ik heb nog anderhalfquote:
Ik vind acht rollen al een voorraad.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
We bestellen bij Prisha, ik heb nog anderhalf
Ok ik haal dit even over. Ik was op een crematie een week geleden en de dames en heren toilet waren samen. Ik was even verbaasdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.
Ik heb weer een paar vellen winst ik was in een hotel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een paar vellen winst ik was in een hotel.Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja kut, wel de douche gel. Die had ik toch al opengemaakt.quote:
Ja en toch heb damestoiletten bij mij op het werk gezien die zo ranzig waren. Dus gemengd kunnen sommige nog wat leren.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik haal dit even over. Ik was op een crematie een week geleden en de dames en heren toilet waren samen. Ik was even verbaasd
Bij al je aanbiddersquote:Op zondag 1 maart 2020 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Het theezakje niet in het water doenwaar ben ik deze middag met mijn gedachten?
Ja zeker maar het is even wennenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en toch heb damestoiletten bij mij op het werk gezien die zo ranzig waren. Dus gemengd kunnen sommige nog wat leren.
TRUTquote:Op zondag 1 maart 2020 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff shag gehaald bij de supermarkt, iedereen zag er wel relaxed uit. Ik moest kuchen want tja roken maar durfde niet.Gelukkig zette het niet door, dat kuchen, pas toen ik weer buiten was.
Hahaha en buiten de roggels op straatquote:
Heb het zelf ook al aan de hand gehad en is idd wennen. Zo zijn we niet oogevoed, maar thuis heb ik echt geen herentoilet en dames toilet.quote:
Je had jezelf wat wachttijd kunnen besparen. Tussen het blaffen door dan over je super vakantie in China, of je mooie cruise wat zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff shag gehaald bij de supermarkt, iedereen zag er wel relaxed uit. Ik moest kuchen want tja roken maar durfde niet.Gelukkig zette het niet door, dat kuchen, pas toen ik weer buiten was.
Nah, zo'n held ben ik dan weer niet, ik bedenk die grapjes wel in mijn hoofd maar voer ze niet uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je had jezelf wat wachttijd kunnen besparen. Tussen het blaffen door dan over je super vakantie in China, of je mooie cruise wat zeggen.
Nee maar je loopt op zon plek een toilet in en er staan ook mannen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb het zelf ook al aan de hand gehad en is idd wennen. Zo zijn we niet oogevoed, maar thuis heb ik echt geen herentoilet en dames toilet.
Gewoon een beetje je best doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee gatver, daar heb ik gelukkig geen last van.
Dat is apart.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar je loopt op zon plek een toilet in en er staan ook mannen.
Kom op je kan het.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw nee, ik wil dat niet eens leren.
Man3 Mario wat heb jij een geheugen zeg... dat is 4 jaar geledenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat je haar de spanierin niet kennt, je heeft toch gekijkt
TV / Buitenland Real Soap Tietuh
Lolquote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 Mario wat heb jij een geheugen zeg... dat is 4 jaar geleden
Heb jij weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik heb haar altijd gevolgt erst op twitter daar was ik en van 200 de ze gevolgt had,dann tot dez 2019 op insta nu vind ik zij niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op zondag 1 maart 2020 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb haar altijd gevolgt erst op twitter daar was ik en van 200 de ze gevolgt had,dann tot dez 2019 op insta nu vind ik zij niet meer
Misschien heeft ze een ander account ..quote:Op zondag 1 maart 2020 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb haar altijd gevolgt erst op twitter daar was ik en van 200 de ze gevolgt had,dann tot dez 2019 op insta nu vind ik zij niet meer
Ik zag het Mario..quote:Op zondag 1 maart 2020 18:15 schreef mario390 het volgende:
2016 heeft nog mark van de selben stream tietbeelden geplaatst
Die tettten zijn misschien niet meer toonbaarquote:Op zondag 1 maart 2020 18:15 schreef mario390 het volgende:
2016 heeft nog mark van de selben stream tietbeelden geplaatst
Leuk is het niet, ik leef echt met hem mee.quote:
Zouden ze al hangen ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tettten zijn misschien niet meer toonbaar
wat toonbar?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tettten zijn misschien niet meer toonbaar
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk is het niet, ik leef echt met hem mee.
Ja best mogelijkquote:
Ik kan scheten laten met mijn okselsquote:
Kijk dat is een kunstquote:Op zondag 1 maart 2020 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
mijn vater kunnt met den oksels en hele polka spelen
Zijn daar beelden van ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
mijn vater kunnt met den oksels en hele polka spelen
Vraag dat nou niet.quote:
quote:
Hij was ook al oud toen ...quote:Op zondag 1 maart 2020 18:26 schreef mario390 het volgende:
van de laatste jaar heb ik geen beelden gemakt
Dan zijn de scheten wat naar ofzo..quote:
Ok, hou die maar lekker voor jezelfquote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is me en kleine album gebleven dat hebben ze in seniorenhuis gemakt
Mooie laatste herinneringen.quote:
Hebben de skiers nog gewonnen dit weekend? Heb het niet helemaal goed gevolgd ivm met de meeting / partyquote:
Tja ach ik ben geen puber met een obsessie voor tieten.🖕quote:
Misschien omdat je ook een vrouw bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja ach ik ben geen puber met een obsessie voor tieten.🖕
Pas op jijquote:Op zondag 1 maart 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien omdat je ook een vrouw bent.
hür aufquote:Op zondag 1 maart 2020 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja ach ik ben geen puber met een obsessie voor tieten.🖕
Neu waarom. Ook ik mag hier posten.quote:
ik heb 2016 in topic adara en pol ,poldara genoemtquote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben de skiers nog gewonnen dit weekend? Heb het niet helemaal goed gevolgd ivm met de meeting / party
Ja die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2016 in topic adara en pol ,poldara genoemt
Dan voelt het straks net of een ander het doet?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
* Sodeknetters zit nu echt op zijn handen...
Nou nee.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan voelt het straks net of een ander het doet?
Owh dat kan ook nogquote:Op zondag 1 maart 2020 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou nee.
Meer om te voorkomen dat hier iets banwaardigs neer pleur.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan voelt het straks net of een ander het doet?
zeker kenn je adatra van laatste jaar wat we in spanie gekijkt hebben met noemiquote:
Ja dat is idd een hele rare zaak.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
Ik ben naar een YT aan het kijken over de dood van Natalie Wood. Dat is een vreemde zaak wel.
Ik ben heel slecht met namen en vergeet ze vaak heel snel .. Ik ben wat ouder Mario ..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker kenn je adatra van laatste jaar wat we in spanie gekijkt hebben met noemi
daar was ze zegten " pliiiiiiss help mi
Oh ja heel vaag weet ik me nog van vroeger te herinnernquote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
Ik ben naar een YT aan het kijken over de dood van Natalie Wood. Dat is een vreemde zaak wel.
we kijkten toch waar nur meiden zijn gewezenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met namen en vergeet ze vaak heel snel .. Ik ben wat ouder Mario ..
Dat is inderdaad een hele rare zaak. Ik wil het niet verdacht noemen, maar het schoot me wel te binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
quote:
heel erg vreemd. Ik denk dat Robert Wagner daar wat mee te maken heeft gehad. Maar het is nooit echt onderzocht toenertijd.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja heel vaag weet ik me nog van vroeger te herinnern
Maar dat is toch lang geleden en dan ben ik het vergetenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
we kijkten toch waar nur meiden zijn gewezen
Weinstein doofpot ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
heel erg vreemd. Ik denk dat Robert Wagner daar wat mee te maken heeft gehad. Maar het is nooit echt onderzocht toenertijd.
Een paar jaar geleden is deze zaak toch weer opnieuw onderzocht? Ik heb eigenlijk geen idee wat daar toen uitgekomen isquote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
heel erg vreemd. Ik denk dat Robert Wagner daar wat mee te maken heeft gehad. Maar het is nooit echt onderzocht toenertijd.
Inderdaad, maar er ook volgens mij het een en ander verdoezeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
nee en paar maandenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch lang geleden en dan ben ik het vergeten
gran hermano vip hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch lang geleden en dan ben ik het vergeten
dit boeit ons niks hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 18:48 schreef mario390 het volgende:
ja kriechmayer hinterstoder super g zaterdag , m.mayer op 3
nina ortlieb gisteren ook gewonnen
Dat zit ik net naar te kijken. Na zoveel jaren komt ineens de Captain met zijn verhaal. Ik moet nog verder kijken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden is deze zaak toch weer opnieuw onderzocht? Ik heb eigenlijk geen idee wat daar toen uitgekomen is
quote:
Absouut iets stilgehouden. Of niet onderzocht. Ze was ook doodsbang voor water. Dat maakt het allemaal nog vreemder.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er ook volgens mij het een en ander verdoezeld.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook niet naar jou geantwortet? wat misch je je binnen wannneer je nix angaat?
quote:
Ja en getuigen hebben gehoord dat ze in het water lag en om hulp riep. Er werd iets terug geroepen als doe rustig aan we komen je zo redden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zit ik net naar te kijken. Na zoveel jaren komt ineens de Captain met zijn verhaal. Ik moet nog verder kijken.
[..]
[..]
Absouut iets stilgehouden. Of niet onderzocht. Ze was ook doodsbang voor water. Dat maakt het allemaal nog vreemder.
oeh zover was ik niet. Ik wordt steeds afgeleid of zak even weg. Komt straks vast ter sprake. Dat is wel helemaal erg als dat zo isquote:Op zondag 1 maart 2020 19:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en getuigen hebben gehoord dat ze in het water lag en om hulp riep. Er werd iets terug geroepen als doe rustig aan we komen je zo redden.
Welke zender heeft deze docu gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh zover was ik niet. Ik wordt steeds afgeleid of zak even weg. Komt straks vast ter sprake. Dat is wel helemaal erg als dat zo is
Dit zijn een aantal YouTube docu's. Ik begon met een YT van Kendall Rae, en eentje van 48 hours. Ik heb nu The Life and Death of Natalie Wood klaar staan. En er staan nog een aantal op de playlist.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Welke zender heeft deze docu gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens een voordeel van Corona is dat de vervuiling vermindert...
[ afbeelding ]
Die laatste heb ik ook gezien. Ik vond het een goede docu.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal YouTube docu's. Ik begon met een YT van Kendall Rae, en eentje van 48 hours. Ik heb nu The Life and Death of Natalie Wood klaar staan. En er staan nog een aantal op de playlist.
Niks mis mee als je er beter van wordt SBE.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat ik op een zondag terwijl ik zit na te genieten van een toffe zaterdagavond druk bent met een sollicitatie.
Goed bezig! Misschien wel die brief morgen nog een keer nakijken op foutenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat ik op een zondag terwijl ik zit na te genieten van een toffe zaterdagavond druk bent met een sollicitatie.
Goed bezig, man. Succes!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik sta in dubio maar ik neem geen enkel risico...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niks mis mee als je er beter van wordt SBE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |