Hebben de skiers nog gewonnen dit weekend? Heb het niet helemaal goed gevolgd ivm met de meeting / partyquote:
Tja ach ik ben geen puber met een obsessie voor tieten.🖕quote:
Misschien omdat je ook een vrouw bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja ach ik ben geen puber met een obsessie voor tieten.🖕
Pas op jijquote:Op zondag 1 maart 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien omdat je ook een vrouw bent.
hür aufquote:Op zondag 1 maart 2020 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja ach ik ben geen puber met een obsessie voor tieten.🖕
Neu waarom. Ook ik mag hier posten.quote:
ik heb 2016 in topic adara en pol ,poldara genoemtquote:Op zondag 1 maart 2020 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben de skiers nog gewonnen dit weekend? Heb het niet helemaal goed gevolgd ivm met de meeting / party
Ja die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb 2016 in topic adara en pol ,poldara genoemt
Dan voelt het straks net of een ander het doet?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
* Sodeknetters zit nu echt op zijn handen...
Nou nee.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan voelt het straks net of een ander het doet?
Owh dat kan ook nogquote:Op zondag 1 maart 2020 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou nee.
Meer om te voorkomen dat hier iets banwaardigs neer pleur.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan voelt het straks net of een ander het doet?
zeker kenn je adatra van laatste jaar wat we in spanie gekijkt hebben met noemiquote:
Ja dat is idd een hele rare zaak.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
Ik ben naar een YT aan het kijken over de dood van Natalie Wood. Dat is een vreemde zaak wel.
Ik ben heel slecht met namen en vergeet ze vaak heel snel .. Ik ben wat ouder Mario ..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker kenn je adatra van laatste jaar wat we in spanie gekijkt hebben met noemi
daar was ze zegten " pliiiiiiss help mi
Oh ja heel vaag weet ik me nog van vroeger te herinnernquote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
Ik ben naar een YT aan het kijken over de dood van Natalie Wood. Dat is een vreemde zaak wel.
we kijkten toch waar nur meiden zijn gewezenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met namen en vergeet ze vaak heel snel .. Ik ben wat ouder Mario ..
Dat is inderdaad een hele rare zaak. Ik wil het niet verdacht noemen, maar het schoot me wel te binnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef Prisha het volgende:
quote:
heel erg vreemd. Ik denk dat Robert Wagner daar wat mee te maken heeft gehad. Maar het is nooit echt onderzocht toenertijd.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja heel vaag weet ik me nog van vroeger te herinnern
Maar dat is toch lang geleden en dan ben ik het vergetenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
we kijkten toch waar nur meiden zijn gewezen
Weinstein doofpot ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
heel erg vreemd. Ik denk dat Robert Wagner daar wat mee te maken heeft gehad. Maar het is nooit echt onderzocht toenertijd.
Een paar jaar geleden is deze zaak toch weer opnieuw onderzocht? Ik heb eigenlijk geen idee wat daar toen uitgekomen isquote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
heel erg vreemd. Ik denk dat Robert Wagner daar wat mee te maken heeft gehad. Maar het is nooit echt onderzocht toenertijd.
Inderdaad, maar er ook volgens mij het een en ander verdoezeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
nee en paar maandenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch lang geleden en dan ben ik het vergeten
gran hermano vip hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is toch lang geleden en dan ben ik het vergeten
dit boeit ons niks hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 18:48 schreef mario390 het volgende:
ja kriechmayer hinterstoder super g zaterdag , m.mayer op 3
nina ortlieb gisteren ook gewonnen
Dat zit ik net naar te kijken. Na zoveel jaren komt ineens de Captain met zijn verhaal. Ik moet nog verder kijken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden is deze zaak toch weer opnieuw onderzocht? Ik heb eigenlijk geen idee wat daar toen uitgekomen is
quote:
Absouut iets stilgehouden. Of niet onderzocht. Ze was ook doodsbang voor water. Dat maakt het allemaal nog vreemder.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar er ook volgens mij het een en ander verdoezeld.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook niet naar jou geantwortet? wat misch je je binnen wannneer je nix angaat?
quote:
Ja en getuigen hebben gehoord dat ze in het water lag en om hulp riep. Er werd iets terug geroepen als doe rustig aan we komen je zo redden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zit ik net naar te kijken. Na zoveel jaren komt ineens de Captain met zijn verhaal. Ik moet nog verder kijken.
[..]
[..]
Absouut iets stilgehouden. Of niet onderzocht. Ze was ook doodsbang voor water. Dat maakt het allemaal nog vreemder.
oeh zover was ik niet. Ik wordt steeds afgeleid of zak even weg. Komt straks vast ter sprake. Dat is wel helemaal erg als dat zo isquote:Op zondag 1 maart 2020 19:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en getuigen hebben gehoord dat ze in het water lag en om hulp riep. Er werd iets terug geroepen als doe rustig aan we komen je zo redden.
Welke zender heeft deze docu gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh zover was ik niet. Ik wordt steeds afgeleid of zak even weg. Komt straks vast ter sprake. Dat is wel helemaal erg als dat zo is
Dit zijn een aantal YouTube docu's. Ik begon met een YT van Kendall Rae, en eentje van 48 hours. Ik heb nu The Life and Death of Natalie Wood klaar staan. En er staan nog een aantal op de playlist.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Welke zender heeft deze docu gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens een voordeel van Corona is dat de vervuiling vermindert...
[ afbeelding ]
Die laatste heb ik ook gezien. Ik vond het een goede docu.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit zijn een aantal YouTube docu's. Ik begon met een YT van Kendall Rae, en eentje van 48 hours. Ik heb nu The Life and Death of Natalie Wood klaar staan. En er staan nog een aantal op de playlist.
Niks mis mee als je er beter van wordt SBE.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat ik op een zondag terwijl ik zit na te genieten van een toffe zaterdagavond druk bent met een sollicitatie.
Goed bezig! Misschien wel die brief morgen nog een keer nakijken op foutenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat ik op een zondag terwijl ik zit na te genieten van een toffe zaterdagavond druk bent met een sollicitatie.
Goed bezig, man. Succes!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |