Hahaha en buiten de roggels op straatquote:
Heb het zelf ook al aan de hand gehad en is idd wennen. Zo zijn we niet oogevoed, maar thuis heb ik echt geen herentoilet en dames toilet.quote:
Je had jezelf wat wachttijd kunnen besparen. Tussen het blaffen door dan over je super vakantie in China, of je mooie cruise wat zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff shag gehaald bij de supermarkt, iedereen zag er wel relaxed uit. Ik moest kuchen want tja roken maar durfde niet.Gelukkig zette het niet door, dat kuchen, pas toen ik weer buiten was.
Nah, zo'n held ben ik dan weer niet, ik bedenk die grapjes wel in mijn hoofd maar voer ze niet uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je had jezelf wat wachttijd kunnen besparen. Tussen het blaffen door dan over je super vakantie in China, of je mooie cruise wat zeggen.
Nee maar je loopt op zon plek een toilet in en er staan ook mannen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb het zelf ook al aan de hand gehad en is idd wennen. Zo zijn we niet oogevoed, maar thuis heb ik echt geen herentoilet en dames toilet.
Gewoon een beetje je best doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee gatver, daar heb ik gelukkig geen last van.
Dat is apart.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar je loopt op zon plek een toilet in en er staan ook mannen.
Kom op je kan het.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw nee, ik wil dat niet eens leren.
Man3 Mario wat heb jij een geheugen zeg... dat is 4 jaar geledenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat je haar de spanierin niet kennt, je heeft toch gekijkt
TV / Buitenland Real Soap Tietuh
Lolquote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 Mario wat heb jij een geheugen zeg... dat is 4 jaar geleden
Heb jij weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik heb haar altijd gevolgt erst op twitter daar was ik en van 200 de ze gevolgt had,dann tot dez 2019 op insta nu vind ik zij niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op zondag 1 maart 2020 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb haar altijd gevolgt erst op twitter daar was ik en van 200 de ze gevolgt had,dann tot dez 2019 op insta nu vind ik zij niet meer
Misschien heeft ze een ander account ..quote:Op zondag 1 maart 2020 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb haar altijd gevolgt erst op twitter daar was ik en van 200 de ze gevolgt had,dann tot dez 2019 op insta nu vind ik zij niet meer
Ik zag het Mario..quote:Op zondag 1 maart 2020 18:15 schreef mario390 het volgende:
2016 heeft nog mark van de selben stream tietbeelden geplaatst
Die tettten zijn misschien niet meer toonbaarquote:Op zondag 1 maart 2020 18:15 schreef mario390 het volgende:
2016 heeft nog mark van de selben stream tietbeelden geplaatst
Leuk is het niet, ik leef echt met hem mee.quote:
Zouden ze al hangen ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tettten zijn misschien niet meer toonbaar
wat toonbar?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tettten zijn misschien niet meer toonbaar
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk is het niet, ik leef echt met hem mee.
Ja best mogelijkquote:
Ik kan scheten laten met mijn okselsquote:
Kijk dat is een kunstquote:Op zondag 1 maart 2020 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
mijn vater kunnt met den oksels en hele polka spelen
Zijn daar beelden van ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
mijn vater kunnt met den oksels en hele polka spelen
Vraag dat nou niet.quote:
quote:
Hij was ook al oud toen ...quote:Op zondag 1 maart 2020 18:26 schreef mario390 het volgende:
van de laatste jaar heb ik geen beelden gemakt
Dan zijn de scheten wat naar ofzo..quote:
Ok, hou die maar lekker voor jezelfquote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is me en kleine album gebleven dat hebben ze in seniorenhuis gemakt
Mooie laatste herinneringen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |