Goffer.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh. 40 plus je hebt je beste tijd toch al gehad.Kan jou het bommen
Zo is datquote:Op zondag 1 maart 2020 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel en kinderen zijn groot en gister tof feestje gehad, mij maakt het niets meer uit.
Maar niet vandaag!quote:
Sleutels bij de buren, of familie ? het is mijn nachtmerriequote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond buiten zonder sleutel![]()
Gelukkig is er iemand in het gebouw met een loper.
2e keer dit al
Iemand in Wageningen heeft mijn sleutel en er is een loper aanwezig in het gebouw. Dus altijd wel toegang.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Sleutels bij de buren, of familie ? het is mijn nachtmerrie
Oh. Ik woon wat verder van familie. Ik had mijn buurman ontmoet maar die is wegquote:Op zondag 1 maart 2020 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand in Wageningen heeft mijn sleutel en er is een loper aanwezig in het gebouw. Dus altijd wel toegang.
Ik stond binnen 5 min weer in mijn huis
Typisch Amerikaans.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilen
We bestellen bij Prisha, ik heb nog anderhalfquote:
Ik vind acht rollen al een voorraad.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
We bestellen bij Prisha, ik heb nog anderhalf
Ok ik haal dit even over. Ik was op een crematie een week geleden en de dames en heren toilet waren samen. Ik was even verbaasdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.
Ik heb weer een paar vellen winst ik was in een hotel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een paar vellen winst ik was in een hotel.Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja kut, wel de douche gel. Die had ik toch al opengemaakt.quote:
Ja en toch heb damestoiletten bij mij op het werk gezien die zo ranzig waren. Dus gemengd kunnen sommige nog wat leren.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik haal dit even over. Ik was op een crematie een week geleden en de dames en heren toilet waren samen. Ik was even verbaasd
Bij al je aanbiddersquote:Op zondag 1 maart 2020 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Het theezakje niet in het water doenwaar ben ik deze middag met mijn gedachten?
Ja zeker maar het is even wennenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en toch heb damestoiletten bij mij op het werk gezien die zo ranzig waren. Dus gemengd kunnen sommige nog wat leren.
TRUTquote:Op zondag 1 maart 2020 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
Net ff shag gehaald bij de supermarkt, iedereen zag er wel relaxed uit. Ik moest kuchen want tja roken maar durfde niet.Gelukkig zette het niet door, dat kuchen, pas toen ik weer buiten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |