nog een keer wauwquote:Op zondag 1 maart 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool hè, kiek nog meer pleepapierkunst https://boiteauxlettres.w(...)-de-la-meme-maniere/
Tering jantje, dat is best fraai gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog iets creatiefs mee doen.
[ afbeelding ]
ik vind het wel meevallen met de paniek, als je kijkt naar de users hier is het alleen Choco die in paniek is, dat valt dus best meequote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is nu zo druk met corona paniek dat ik nu wel kan inloggen voor mijn aanslag.
Oh, vertel. Wat ga je opblazen?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is nu zo druk met corona paniek dat ik nu wel kan inloggen voor mijn aanslag.
vergeet Rekkie nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen met de paniek, als je kijkt naar de users hier is het alleen Choco die in paniek is, dat valt dus best mee
Die is er mee geborenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen met de paniek, als je kijkt naar de users hier is het alleen Choco die in paniek is, dat valt dus best mee
Ja inderdaad, hij maakt zich ook wel druk, maar dan nog is het maar een laag percentage.quote:
En nu moeten we vragen wat?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo mijn burgerplicht ook weer gedaan.
Oh datquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
0 euro. Wat een opluchting en teleurstelling gelijkertijd
Nee hoor, je moet hetzelf ook doenquote:
Ja...zeg...maar.... komt door fok en die topics en is nu dichtbij en dan al die bouwvakkers.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doen dat niet zelfquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet hetzelf ook doen
Ik laat dan doenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet hetzelf ook doen
Niet meer in COR komen, de nieuwssites ook even mijdenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja...zeg...maar.... komt door fok en die topics en is nu dichtbij en dan al die bouwvakkers.
Ik doe mijn best maar toen begonnen ze er hier weer net over, dus toch weer wat gelezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet meer in COR komen, de nieuwssites ook even mijden
Thuisblijven, ramen en deuren dicht. Oren en ogen ook 🙈🙉quote:Op zondag 1 maart 2020 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar toen begonnen ze er hier weer net over, dus toch weer wat gelezen.
Ach joh. 40 plus je hebt je beste tijd toch al gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar toen begonnen ze er hier weer net over, dus toch weer wat gelezen.
Ja, dat gaat dus niet met die bouwvakkers hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Thuisblijven, ramen en deuren dicht. Oren en ogen ook 🙈🙉
Kijk that's the spirit!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach joh. 40 plus je hebt je beste tijd toch al gehad.Kan jou het bommen
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel en kinderen zijn groot en gister tof feestje gehad, mij maakt het niets meer uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |