Ze liepen vrijdag al geintjes te maken over corona, ik moest wel gniffelen toen ze bezig waren. Ik zie het allemaal wel hoor, maar die wc pot vind ik toch wel belangrijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo lang ze er zijn, niet kuchen. Anders vluchten ze misschien voor ze klaar zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je van Delft, daar kwam je gisteravond twee keer langs
Jaha, zou wat zijn hoor. Echt.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat denk je van Delft, daar kwam je gisteravond twee keer langs
Dat is ie ook wel denk ik. Steeds naar de buren is ook zowat.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze liepen vrijdag al geintjes te maken over corona, ik moest wel gniffelen toen ze bezig waren. Ik zie het allemaal wel hoor, maar die wc pot vind ik toch wel belangrijk.
Alleen als het glutenvrije chocolade isquote:Op zondag 1 maart 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit gaat toch een partij geld kosten, heel bar. Op korte termijn hebben supermarkten nog wat leuke handel en dan houdt het op.
Wie wil er een reep ruilen tegen een rol toiletpapier?
Buurvrouw had het wel aangeboden maar ik ga maar gewoon naar beneden iedere keer.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ie ook wel denk ik. Steeds naar de buren is ook zowat.
Puur is glutenvrij toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als het glutenvrije chocolade is
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit gaat toch een partij geld kosten, heel bar. Op korte termijn hebben supermarkten nog wat leuke handel en dan houdt het op.
Wie wil er een reep ruilen tegen een rol toiletpapier?
Prioriteit nummer 1, lekker op je eigen potquote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze liepen vrijdag al geintjes te maken over corona, ik moest wel gniffelen toen ze bezig waren. Ik zie het allemaal wel hoor, maar die wc pot vind ik toch wel belangrijk.
Echt wel, dat heb ik dus wel ontdekt afgelopen week.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prioriteit nummer 1, lekker op je eigen pot
48!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilen
Chocolade sowieso geloof ik, maar als het dan ook nog lactosevrij is dan krijg je je wc-rolquote:
48 rollenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 48 rollen gekocht en ik had er nog 10, dus ik kan me wel veroorloven eentje te ruilen
Ja ho ff heur. 2 laags, drie, vier?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade sowieso geloof ik, maar als het dan ook nog lactosevrij is dan krijg je je wc-rol
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
48 rollenIk dacht al dat ik een toiletrolobsessie had.
ze waren in de bonusquote:
4-laags natuurlijk, minder mag niet aan mijn kont komenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ho ff heur. 2 laags, drie, vier?
Nou, prettige wedstrijd dan maar voor dit jaar. Kan je afwisselen met proppen en vouwen.quote:
*4-laags toiletpapier om hand wikkelt*quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4-laags natuurlijk, minder mag niet aan mijn kont komen
wauwquote:Op zondag 1 maart 2020 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog iets creatiefs mee doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*4-laags toiletpapier om hand wikkelt*
Cool hè, kiek nog meer pleepapierkunst https://boiteauxlettres.w(...)-de-la-meme-maniere/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |