Ze zou nog buikdansen voor de groep had ik begrepen of niet dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh! Geen last van gehad hoor, maar aangezien ik nu een deal heb met espri over het volgende nummer, ehm, dat wordt een instrumentaal iets waar alleen op valt te buikdansen.
Ja daarom.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zou nog buikdansen voor de groep had ik begrepen of niet dan?
Vind ook ookquote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
|ik vind juist dat jouw Nederlands heel goed is, terwijl het best lastig is met dt de en het, het gaat je prima af.
owj gelukkig. Ik weet dat tinnitus heel vervelend is. Erger maken dan het al is zou echt niet goed zijn. Maar dat valt dus wel mee dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee joh! Geen last van gehad hoor, maar aangezien ik nu een deal heb met espri over het volgende nummer, ehm, dat wordt een instrumentaal iets waar alleen op valt te buikdansen.
Idd.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
De Etos, de Kruidvat, de Appie, de Jumbo, de bakker, de slager, de Plus, de H&M etc.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj gelukkig. Ik weet dat tinnitus heel vervelend is. Erger maken dan het al is zou echt niet goed zijn. Maar dat valt dus wel mee dan.
Uhm...ik weet het niet...met dat buikdansen word je waarschijnlijk ook nog eens half blind. Doof en blind...ik doe wel een aanslag op de zintuigen blijkbaar
quote:
Die vergelijkingen gaan niet opquote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
De Etos, de Kruidvat, de Appie, de Jumbo, de bakker, de slager, de Plus, de H&M etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |