En dát was het. Ach, had toch al wat tinnitus klachten.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Het hoeft niet mooi te zijn, als het maar hard is.
Ben je lekker mee, maar ze bedoelden het goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dát was het. Ach, had toch al wat tinnitus klachten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben je lekker mee, maar ze bedoelden het goed.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zoiets maar dan anders. Ze zongen 'rééégenboog!' met Mijn stad van Danny de Munk op de achtergrondquote:
Hazes kwam ook nog ff buurtenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets maar dan anders. Ze zongen 'rééégenboog!' met Mijn stad van Danny de Munk op de achtergrond
Moet natuurlijk gewoon kunnen en zij kunnen datquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets maar dan anders. Ze zongen 'rééégenboog!' met Mijn stad van Danny de Munk op de achtergrond
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Feyenoord wint vandaag met 1-3 van PSV dat weten jullie het vast
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoor echt het verschil niet. De of het. Ik blijf het, na zoveel jaar hier in Nederland, nog altijd lastig vinden. Heb ook graag dat jullie me verbeteren als ik het verkeerd doe. Leer er nog altijd van. Mootie heeft me daarin ook een paar keer goed geholpen.quote:
Nu ga ik me een beetje rot voelen. Wist ik niet (meer) en hoop niet dat het erger wordt die tinnitusquote:Op zondag 1 maart 2020 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
|ik vind juist dat jouw Nederlands heel goed is, terwijl het best lastig is met dt de en het, het gaat je prima af.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoor echt het verschil niet. De of het. Ik blijf het, na zoveel jaar hier in Nederland, nog altijd lastig vinden. Heb ook graag dat jullie me verbeteren als ik het verkeerd doe. Leer er nog altijd van. Mootie heeft me daarin ook een paar keer goed geholpen.
Welnee joh! Geen last van gehad hoor, maar aangezien ik nu een deal heb met espri over het volgende nummer, ehm, dat wordt een instrumentaal iets waar alleen op valt te buikdansen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu ga ik me een beetje rot voelen. Wist ik niet (meer) en hoop niet dat het erger wordt die tinnitus![]()
Ik ben zelf een beetje doof, aan beide oren, en dan denk ik dat ik zelf wat meer volume er tegenaan gooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |