Ik ga nog steeds naar de Kruidvat, het Kruidvat klinkt niet.quote:
Is ook wel rottig omdat je het per woord moet onthouden en er niet echt regels voor zijn. Meestal doe je het wel goed hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoor echt het verschil niet. De of het. Ik blijf het, na zoveel jaar hier in Nederland, nog altijd lastig vinden. Heb ook graag dat jullie me verbeteren als ik het verkeerd doe. Leer er nog altijd van. Mootie heeft me daarin ook een paar keer goed geholpen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Beleef de lente is weer van start gegaan
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is het officiële advies van het taalgenootschap om lidwoorden weg te laten bij merk en winkelnamen
Dus dan zouden alle merknamen of organisaties ‘de’ zijn. Not buying it.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kruidvat is een merknaam, daardoor een organisatie, en daardoor vrouwelijk in de taal. Dus de en niet onzijdig waardoor het het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hmmm maar het is wel het WNF en haar leden.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dan zouden alle merknamen of organisaties ‘de’ zijn. Not buying it.
Het Wnf
Het Rivm
Het waterschap
Maar wij zijn dan ook geen winkels.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien ik bijvoorbeeld ook niet naar de Recce of de Ghostbuster ga.
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:53 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg een email van een amerikaanse televisieprogramma over een van mijn video's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor video moet dat zijn dan? In wat voor 'natural disaster' heb je gezeten Prish?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:53 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg een email van een amerikaanse televisieprogramma over een van mijn video's
Welke natuurramp heb je gefilmd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En stel dat Zeeman de naam zou veranderen in Zeemannetje?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm maar het is wel het WNF en haar leden.
Taal is stom en ingewikkeld.
Ik heb al een bericht teruggestuurd dat ik wel benieuwd ben welke video dat dan is. Misschien van Antarctica? Kan me niet voorstellen eigenlijk, dat zijn over het algemeen foto's met een paar wazige video opnames tussendoor. Geen idee. Ben benieuwd of hij terug reageert.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef Charmian het volgende:
[..]wat voor video moet dat zijn dan? In wat voor 'natural disaster' heb je gezeten Prish?
Dan ga ik naar zeemannetjequote:Op zondag 1 maart 2020 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En stel dat Zeeman de naam zou veranderen in Zeemannetje?
huishoudbeurs?quote:
meet was gisteren heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |