Dat was inderdaad een beetje het probleemquote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo'n meet is best leuk, maar al die mensen, hè?
Vind het juist wel leuk, nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo'n meet is best leuk, maar al die mensen, hè?
Oh dus je had geen verjaardag, je bent gewoon verlegen.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een beetje het probleem
Ik had het niet over mezelf, maar over GBquote:Op zondag 1 maart 2020 15:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh dus je had geen verjaardag, je bent gewoon verlegen.
Ja ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf, maar over GB
Mocht iemand die wel hebben, dan moet die eerst even de deur uitgewerkt wordenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die belasting aangifte app werkt perfect. Naja, als je geen fiscaal partner hebt, dat is.
Viel je bijna door de mand!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf, maar over GB
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mocht iemand die wel hebben, dan moet die eerst even de deur uitgewerkt worden
Bij mij toch echt niet beste Deisyy.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me er nog maar net uitkletsen ja
Beter pas na de aangifte, maar vóór de uitbetaling.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mocht iemand die wel hebben, dan moet die eerst even de deur uitgewerkt worden
Tjongejonge, wat een pietlut zo op de zondag. Zo beter?quote:
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter pas na de aangifte, maar vóór de uitbetaling.
Dan verdien je er aan.
Niemand hoeft te weten over onze kroegentocht van gisterenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon me er nog maar net uitkletsen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |