jij bent onkruidverdelger?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel, planten discrimineren is mijn werk.
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel, planten discrimineren is mijn werk.
Lolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.
Niet doen, dan worden het er teveel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.
quote:
Mooie bloemenquote:
waarom blijf je thuis.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dag 2 zit erop, nog 8 werkdagen te gaan.
visitequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik heen moet.
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen overquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Niemand waar dat bij kan. Ik zou wel aan de overkant in de flat in de kijkwoning kunnen gaan zitten maar dan zitten er dadelijk buren en dan moet ik nog heel de dag communiceren.quote:
Ik weet niet waarom het pijn doet, maar als het genoeg pijn doet om je 2 werkweken te moeten vervelen, is dat ws beter dan dat je je gaat forceren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dat zal vast ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen over
Eeeh ja denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het pijn doet, maar als het genoeg pijn doet om je 2 werkweken te moeten vervelen, is dat ws beter dan dat je je gaat forceren.
personen die ingemetseld waren of onder de fundering lagen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen over
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer 3 sol.gesprekken op het programma staan.
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Iemand die op zijn bed lag, terwijl de hele badkamer er werd gejekkerd. We waren snel klaar met het behang en we zingen dan wel eens het A team. Toen vroeg ik nogal hard "Hoe heet die neger ook al weer? " Het was een grote man die lag te slapenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
personen die ingemetseld waren of onder de fundering lagen?
Dat vind ik knap hoor, ik kan dat gelukkig niet. Slapen tijdens teringherrie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die op zijn bed lag, terwijl de hele badkamer er werd gejekkerd. We waren snel klaar met het behang en we zingen dan wel eens het A team. Toen vroeg ik nogal hard "Hoe heet die neger ook al weer? " Het was een grote man die lag te slapen
Oh en jij bent echt een zeldzaamheid geweest in die wereld, zoveel bouwvakkers hier maar ik heb nog geen vrouw gezien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die op zijn bed lag, terwijl de hele badkamer er werd gejekkerd. We waren snel klaar met het behang en we zingen dan wel eens het A team. Toen vroeg ik nogal hard "Hoe heet die neger ook al weer? " Het was een grote man die lag te slapen
Dat was het probleem ook niemand slaapt met die tering herriequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik knap hoor, ik kan dat gelukkig niet. Slapen tijdens teringherrie.
Uhm.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het probleem ook niemand slaapt met die tering herrie
Ja het echt lol meestal wel. En mensen kijken je aan aan alsof je een stuk vuil bentquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en jij bent echt een zeldzaamheid geweest in die wereld, zoveel bouwvakkers hier maar ik heb nog geen vrouw gezien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het echt lol meestal wel. En mensen kijken je aan aan alsof je een stuk vuil bent
We hadden op de MTS metaal een meisje in de andere klas zitten en die noemden we de bouwvakker. Zo zag ze er ook uit, stevig gebouwd en het gedrag van.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het echt lol meestal wel. En mensen kijken je aan aan alsof je een stuk vuil bent
Vrouwen horen niet in de bouw. Ik ging vaak met het ov als het binnen de ring was en ook weer terug. Ik zag er niet uit, onder het stof en weet ik wat. Niemand ging naast me zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Stomme mensen. Neerkijken op beroepen. Ik heb 4 maanden lopen papierprikken in mijn hessie, ik vermoed dat er veel dachten dat ik een taakstraf had.
Ik ben toen diverse keren aangesproken waarom ik dat liep te doen.
Lol, dat is dan wel weer handig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet in de bouw. Ik ging vaak met het ov als het binnen de ring was en ook weer terug. Ik zag er niet uit, onder het stof en weet ik wat. Niemand ging naast me zitten
Wat lulligquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden op de MTS metaal een meisje in de andere klas zitten en die noemden we de bouwvakker. Zo zag ze er ook uit, stevig gebouwd en het gedrag van.
Ik heb het wel een keer gehad dat ik uitgelachen werd omdat er nog behang onder mijn schoen zatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat is dan wel weer handig.Dat niemand naast je gaat zitten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het wel een keer gehad dat ik uitgelachen werd omdat er nog behang onder mijn schoen zat
Ja het was wel grappig alsof ik een wc rol mee hadquote:
Ok. mjah, uitgelachen is gewoon niet leuk vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was wel grappig alsof ik een wc rol mee had
Wat een slordige werkers dan. Werd bij mij altijd redelijk schoon achtergelaten steeds. Zelfs bij het sloopwerk had ik meer rotzooi verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Het is inmiddels ook 1 grote teringbende, bouwvakkers zijn niet schoon. Ik heb witte deuren met zwarte/vieze handen erop nu. Overal stof, overal puin en houtzooi, alle ramen moeten dadelijk gezeemd worden enz enz enz. Kan er gelijk een voorjaarsschoonmaak van maken.Vandaag hebben ze ook lopen kitten bij de ramen, zit ook overal, man3
Nou het was grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. mjah, uitgelachen is gewoon niet leuk vind ik.
Ah zie je, ik ben niet de enige die gewoon gaat liggen dutten (ik was niet die neger overigens)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij lieten het ook altijd spik en span achterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat een slordige werkers dan. Werd bij mij altijd redelijk schoon achtergelaten steeds. Zelfs bij het sloopwerk had ik meer rotzooi verwacht.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het probleem ook niemand slaapt met die tering herrie
Alleen die de ramen hadden gedaan hebben goed opgeruimd, maar toen kwam een ander raam mannetje de kit doen en die heeft vervolgens geknoeid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat een slordige werkers dan. Werd bij mij altijd redelijk schoon achtergelaten steeds. Zelfs bij het sloopwerk had ik meer rotzooi verwacht.
Wel in positieve zin en ze kon er zelf ook om lachen.quote:
waarom dat dan? ik had een vrouwelijke kitster (of hoe heet zo iemand)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je jekkert slaap je echt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ah zie je, ik ben niet de enige die gewoon gaat liggen dutten (ik was niet die neger overigens)
gewoon wat over zeggen als ze komen controlerenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen die de ramen hadden gedaan hebben goed opgeruimd, maar toen kwam een ander raam mannetje de kit doen en die heeft vervolgens geknoeid.Stopcontact, vloer, op het raam.
Nou ik zat onder het vuil, mijn kleren en haar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom dat dan? ik had een vrouwelijke kitster (of hoe heet zo iemand)
Ik heb meer mensen uit de flat er over horen klagen, ik denk niet dat het nog helpt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
gewoon wat over zeggen als ze komen controleren
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook niet echt hun taak verder, de aflevering welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb meer mensen uit de flat er over horen klagen, ik denk niet dat het nog helpt.
nou ja, als je bij mij aan het werk zou zijn dan boeit me dat echt niet. Als ik je zo in het ov zou tegenkomen dan weet ik natuurlijk niet hoe dat komt dat je er zo uit ziet. Genoeg die dan ook nog zo een verfijnde lijflucht bij zich hebben. Dan ga ik ook niet naast je zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat onder het vuil, mijn kleren en haar.
Tof man. Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Denk ik ook niet hoor. Alhoewel er wel staat dat ze de ruimtes iedere dag opgeruimd achterlaten, maar dat is meer het gereedschap en de verpakkingsmaterialen dan denk ik. Laatste dag maken ze alles bezemschoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook niet echt hun taak verder, de aflevering wel
Ja en ik eet rauwe knoflook als lunchquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja, als je bij mij aan het werk zou zijn dan boeit me dat echt niet. Als ik je zo in het ov zou tegenkomen dan weet ik natuurlijk niet hoe dat komt dat je er zo uit ziet. Genoeg die dan ook nog zo een verfijnde lijflucht bij zich hebben. Dan ga ik ook niet naast je zitten.
Dank je en ik kreeg net een vierde aanbod. En die is bij mij bijna om de hoek.quote:
Wel handig...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je en ik kreeg net een vierde aanbod. En die is bij mij bijna om de hoek.
Dat is helemaal super.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi, man! Hopelijk wordt het wat voor je.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GAAN !!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
is voor je eigen gemoedsrust. Ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat toen ze in dat andere huis de ramen hadden vervangen ze niet hebben gekit. Of het moet een superdun lijntje zijn geweest of iets anders, maar ik heb het gewoon niet gezien en had het moeten vragen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb meer mensen uit de flat er over horen klagen, ik denk niet dat het nog helpt.
Ik ben daar alleen nog maar voorgesteld. Maar het is via een wervingsbureau, dus als ik word aangenomen treed ik wel bij het bedrijf in dienst.quote:
Als het zo dicht bij is dan bellen ze je ook heel makkelijk op als het nodig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:01 schreef InverHouse het volgende:
Ideaal lijkt me dat. Opstaan eten en drinken en dan nog even 100 meter lopen naar je werk
Ja oke, maar het is waar ze mee beginnen en duurt maar een dagdeel. En een jaar lang een bouwlift langs je slaapkamer die om half 7 al werd gebruikt maakt je hard of doof dat kan ookquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het zo dicht bij is dan bellen ze je ook heel makkelijk op als het nodig is.
Zo is datquote:
als je belooft om geen boertjes te laten danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik eet rauwe knoflook als lunch
Gewoon zeggen dat je niet thuis bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het zo dicht bij is dan bellen ze je ook heel makkelijk op als het nodig is.
Oeh, dat is wel ruk ja. Hier is wel goed gekit hoor maar ik zat er ook met mijn neus bovenop, dadelijk aan de voorkant zal ik het wel ff checken. En op de grond ligt zeil/plastic geen idee wat, voor de looproute van de mannen en ter bescherming van je vloer, ik ben inderdaad blij dat dat er ligt. En ik heb gelukkig zeil dus met dweilen is dat dan weer schoon allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
is voor je eigen gemoedsrust. Ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat toen ze in dat andere huis de ramen hadden vervangen ze niet hebben gekit. Of het moet een superdun lijntje zijn geweest of iets anders, maar ik heb het gewoon niet gezien en had het moeten vragen.
Ik heb wel een bouwvakkers decoletéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je belooft om geen boertjes te laten dan
bij ons hebben ze een kantoorgebouw omgebouwd in woningen. we kunnen nu zo bij die mensen naar binnen loeren. Als ik er zou wonen zou ik fijn naar mijn collega's zwaaien en ze veel succes toewensen als ik nog ff een dutje ga doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet thuis bent.
Ohw, ja bouwgeluiden buiten mijn woning slaap ik ook doorheen hoor. Was ff wennen maar alleen toen ze boven mijn hoofd bezig waren werd ik vroeg wakker, de rest sliep ik gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is waar ze mee beginnen en duurt maar een dagdeel. En een jaar lang een bouwlift langs je slaapkamer die om half 7 al werd gebruikt maakt je hard of doof dat kan ookik zit op de 6e etage en ze waren begonnen op de 20e, dus ik had even de tijd om te wennen aan het bouwlawaai.
die zie je toch niet als ik naast je zit, zeg nou maar gewoon dat je niet naast mij wil zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een bouwvakkers decoleté
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zie je toch niet als ik naast je zit, zeg nou maar gewoon dat je niet naast mij wil zitten
oh wat heb ik een spijt dat ik geen zeil heb genomen ooit eens maar dat stomme laminaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel ruk ja. Hier is wel goed gekit hoor maar ik zat er ook met mijn neus bovenop, dadelijk aan de voorkant zal ik het wel ff checken. En op de grond ligt zeil/plastic geen idee wat, voor de looproute van de mannen en ter bescherming van je vloer, ik ben inderdaad blij dat dat er ligt. En ik heb gelukkig zeil dus met dweilen is dat dan weer schoon allemaal.
Ik heb ooit laminaat gehad, dat was zo verrot, toen dacht ik nooit meer. Vloerbedekking hetzelfde, vlekken die er niet uit gaan dus ook nooit meer. Zeil is tot op heden het fijnst heb ik ontdekt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh wat heb ik een spijt dat ik geen zeil heb genomen ooit eens maar dat stomme laminaat.
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit laminaat gehad, dat was zo verrot, toen dacht ik nooit meer. Vloerbedekking hetzelfde, vlekken die er niet uit gaan dus ook nooit meer. Zeil is tot op heden het fijnst heb ik ontdekt.
Zeil heb ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit laminaat gehad, dat was zo verrot, toen dacht ik nooit meer. Vloerbedekking hetzelfde, vlekken die er niet uit gaan dus ook nooit meer. Zeil is tot op heden het fijnst heb ik ontdekt.
Die is al jaren doodquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:14 schreef Charmian het volgende:
Tiny en Lau is nu echt niet meer
https://www.nu.nl/media/6(...)n-lau-overleden.html
Laminaatquote:
Nice en geen idee wat flexfloor is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zeil heb ik ook![]()
Boven Flexfloor....ook niks mis mee.
vorige huis vloerbedekking, op zich vielen de vlekken mee maar de slijtage plekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen huis meer dat is wel coolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes ermee, pas op met bureaustoelen en water.
Lau ja, Tiny leefde nog maar nu nietmeerquote:
Oh nou ja we hebben de beeldennogquote:
mijn broer heeft linoleum, een stuk mooier dan zeil maar ook heel duurquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice en geen idee wat flexfloor is.
Ik heb ook een keer bij iemand gezien die had een soort betonvloer met steentjes, dat leek me nou helemaal niets. En heel duur.
Jip, water is ruk ja, kwam ik toen ook te laat achter. Hobbel de bobbel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
vorige huis vloerbedekking, op zich vielen de vlekken mee maar de slijtage plekkennu laminaat en overal spleten en bobbels door wat waterlekkages waar ik te laat achterkwam.
Ik ook niet meer, blij dat ik er vanaf ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen huis meer dat is wel cool
inderdaad met bureaustoelen ook, heb maar zo'n plastic zeil gekocht en gelukkig staat mijn bureautje niet in de woonkamerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes ermee, pas op met bureaustoelen en water.
Oh ja, had ik dat niet hier, ik weet het eigenlijk niet, ben wel voor dik zeil gegaan wat dus ook duur was want ook ooit goedkoop zeil gehad en daar ging ook alles zo doorheen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn broer heeft linoleum, een stuk mooier dan zeil maar ook heel duur
Plak je zo op de vloer....valt mij niet tegen dat spul.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice en geen idee wat flexfloor is.
Ik heb ook een keer bij iemand gezien die had een soort betonvloer met steentjes, dat leek me nou helemaal niets. En heel duur.
Had ik ook met leuke design dingetjes erin. En dat liet als eerst losquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn broer heeft linoleum, een stuk mooier dan zeil maar ook heel duur
Dat is wel handig ja, je hebt ook van die speciale matten voor bureaustoelen. Alleen lijkt me dat toch ook niet zo handig en 20 jaar geleden was ik daar gewoon te laat mee. Was echt heel snel verziekt dat laminaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad met bureaustoelen ook, heb maar zo'n plastic zeil gekocht en gelukkig staat mijn bureautje niet in de woonkamer
Ook wel geinig, kan dat wel tegen water en bureaustoelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Plak je zo op de vloer....valt mij niet tegen dat spul.
[ afbeelding ]
of ja zo'n plastic mat bedoel ik, laminaat is ook al beschadigd, maar ik had zoiets voor het nog verder gaat...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja, je hebt ook van die speciale matten voor bureaustoelen. Alleen lijkt me dat toch ook niet zo handig en 20 jaar geleden was ik daar gewoon te laat mee. Was echt heel snel verziekt dat laminaat.
Volgens mij wel. Ik heb geen klachten. En stel je hebt een beschadigd gedeelte, dan kan je die zo vervangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook wel geinig, kan dat wel tegen water en bureaustoelen?
quote:Flexxfloors is een prachtige vloer van kwalitatief hoogwaardig kunststof. Het flexibele, oersterke materiaal is geschikt voor alle ruimtes in je huis, zelfs voor in de badkamer en keuken. Net zoals laminaat bestaat Flexxfloors uit stroken of tegels.
ja dat is wel weer kutquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik ook met leuke design dingetjes erin. En dat liet als eerst los
Ja, is wel verstandig. Anders moet je het nog sneller vervangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
of ja zo'n plastic mat bedoel ik, laminaat is ook al beschadigd, maar ik had zoiets voor het nog verder gaat...
hm flexfloor heet het? ik ga op onderzoekquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Plak je zo op de vloer....valt mij niet tegen dat spul.
[ afbeelding ]
Ohw, dat is wel handig dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:26 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Volgens mij. Ik heb geen klachten. En stel je hebt een beschadigd gedeelte, dan kan je die zo vervangen.
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm flexfloor heet het? ik ga op onderzoek
Je moet wel een vlakke vloer hebben, maar dat is meestal zo.quote:
ik leg het zo over dat laminaat heenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:29 schreef InverHouse het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel een vlakke vloer hebben, maar dat is meestal zo.
Ik hoef voorlopig nog niet te vervangen volgens mij maar ik zal proberen het te onthouden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:29 schreef InverHouse het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel een vlakke vloer hebben, maar dat is meestal zo.
Moet kunnenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik leg het zo over dat laminaat heen
Ja de beunhazenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
Doen ze met tegeltjes van wanden ook wel (in de keuken of douche), plakken ze er gewoon overheen.
Gewoon negeren en niet meer aan denken, alleen als je met water bezig bent moet je ff opletten, of dingen verschuiven. En anders een leuk vloerkleedje kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef Charmian het volgende:
mja weet je wat het is, soms heb ik er geeneens erg meer in dat het laminaat er lelijk uit begint te zien. En als ik eraan denk wat voor ellende met leggen dat weer geeft...
En meer ellendequote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Teveel werk om het oude eruit te slopen
Klopt, hier in de douche gaan ze over ander tegels heen plakken. Kwam er ook achter dat achter 1 van mijn douchemuren nog een andere muur zit. Die zit er nog steeds en daar gaat dadelijk weer een andere muur voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
Doen ze met tegeltjes van wanden ook wel (in de keuken of douche), plakken ze er gewoon overheen.
Ik vond het wel gaaf met behang afsteken dat daar kranten uit de jaren 50 onder zaten.quote:
Ja ik weet het ik stond vaak te lezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel gaaf met behang afsteken dat daar kranten uit de jaren 50 onder zaten.
tot de boel naar beneden flikkert...bij mij is alles gewoon gestript. Dat is ook wel weer spannend bij gipsen wandjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, hier in de douche gaan ze over ander tegels heen plakken. Kwam er ook achter dat achter 1 van mijn douchemuren nog een andere muur zit. Die zit er nog steeds en daar gaat dadelijk weer een andere muur voor.
Ik snap het ook niet hoor, in de wc hebben ze 2 muren de tegels weggehaald, de achtermuur niet en in de douche hebben ze alleen het vierkante douchegedeelte weggebikt. Sowieso heb ik in de douche ook nog een stuk waar geen tegels zitten wat ze ooit vergeten zijn dus daar plakken ze dan ook tegels nu maar dan krijg je volgens mij dikte verschil. Vage shit hier iig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
tot de boel naar beneden flikkert...bij mij is alles gewoon gestript. Dat is ook wel weer spannend bij gipsen wandjes
Dan hebben ze volgens mij echt iets fout gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
tot de boel naar beneden flikkert...bij mij is alles gewoon gestript. Dat is ook wel weer spannend bij gipsen wandjes
Dan is het zo weer naar de klote.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik leg het zo over dat laminaat heen
Ja dat is echt nogal debielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan is het zo weer naar de klote.
Dat is ook prachtigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier een houten vloer, hele brede planken. Ligt er al 19 jaar. Om de zoveel jaar laten schuren en weer als nieuw. Ben er nog steeds niet op uitgekeken.
Was wel veel geld.
Kijk, dat is waar voor je geld. 19 jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier een houten vloer, hele brede planken. Ligt er al 19 jaar. Om de zoveel jaar laten schuren en weer als nieuw. Ben er nog steeds niet op uitgekeken.
Was wel veel geld.
Hout is wel mooi iddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Was wel veel geld.
Ik ben opgegroeid in een huis wat 200 jaar oud was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Was wel veel geld.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik had een massieve eiken vloer. Todat ik dronken en wel op mijn plaat ging. Het was een piramide
Ja was niet zo grappigquote:
Nee, snap ik.quote:
Nou die vloer was wel pijnlijkquote:
Oh boy, dat heb je vast nog wel een paar dagen gevoeldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik had een massieve eiken vloer. Todat ik dronken en wel op mijn plaat ging. Het was een piramide
Weken omdat de verzekering kut deed.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh boy, dat heb je vast nog wel een paar dagen gevoeld
Voor letsel aan jezelf of de vloer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Weken omdat de verzekering kut deed.
De vloerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor letsel aan jezelf of de vloer?
Ik was bijna bang dat jijzelf schade had opgelopenquote:
Ik ben flexibelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was bijna bang dat jijzelf schade had opgelopen
Jij bent ook niet stuk te krijgen.quote:
Je flat wordt steeds kleiner zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, hier in de douche gaan ze over ander tegels heen plakken. Kwam er ook achter dat achter 1 van mijn douchemuren nog een andere muur zit. Die zit er nog steeds en daar gaat dadelijk weer een andere muur voor.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je flat wordt steeds kleiner zo.
Ben je al eens op het punt gekomen waarop je er eentje een sjaal wat aan de strakke kant om z'n nek wilde knopen, of valt het tot nog toe mee?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh, nog een verbouwingsdingetje, vandaag kwamen er al bouwvakkertjes iets doen wat morgen pas zou gebeuren, die liepen voor op schema. Ik weet nu dus niet meer wat en wanneer iets gebeurt en ken die kalender waar alles per dag op staat bijna weggooien.
Ja, nou, daar trappen ze dus niet in he.quote:
Flinke lijst maken met schadeclaims dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, nou, daar trappen ze dus niet in he.![]()
Nog niet. Is pas dag 2 he.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je al eens op het punt gekomen waarop je er eentje een sjaal wat aan de strakke kant om z'n nek wilde knopen, of valt het tot nog toe mee?
Nah, zolang ze niet echt iets kapot maken hoeft dat niet. De laatste dag hebben we ook de inspectie dus dan zal ik met dat mannetje meelopen en kijken wat er allemaal gebeurt is. Nu is het nog een te grote chaos.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Flinke lijst maken met schadeclaims dan.
Het is wel een goed teken en een troost dat ze flink doorwerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet. Is pas dag 2 he.![]()
Maar er zijn ook gewoon iedere keer andere mannen, elk ding heeft zijn eigen ploeg of zo. Dus vandaag was het extra druk omdat die voorlopers er ook nog eens bij waren, ik denk dat er vanmorgen zeker 10 mannen bezig waren, 2 voor de kachels, 2 voor de isolatie, 2 voor de keuken, 1 voor de rookmelder, 1 electricien, 3 voor de ramen, 1 voor de wc. Ohw gotver zit nu al de 12Pokkedruk iig.
Ja, dat wel. Snel gaan ze wel. Mag ook wel, ik bijna de laatste van 3 flats. Lijkt me toch dat ze het nu wel weten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is wel een goed teken en een troost dat ze flink doorwerken.
Dan zit je nog in het lawaai van de buren als het bij jou eenmaal klaar is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Snel gaan ze wel. Mag ook wel, ik bijna de laatste van 3 flats. Lijkt me toch dat ze het nu wel weten.
Geestelijke schadequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, zolang ze niet echt iets kapot maken hoeft dat niet. De laatste dag hebben we ook de inspectie dus dan zal ik met dat mannetje meelopen en kijken wat er allemaal gebeurt is. Nu is het nog een te grote chaos.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zit je nog in het lawaai van de buren als het bij jou eenmaal klaar is.
Ja, nou, dat is al jaren kapot bij mij.quote:
Parkieten of treintjes?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, ander onderwerp maar weer.Volgende.
Parkieten dan maar, de mijne leven nog.quote:
Ze heeft vanmidddag weer lekker rondgevlogen en ze zit nu weer op haar schommeltje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Parkieten dan maar, de mijne leven nog.Het mannetje deed vandaag gezellig mee met alle bliepjes en bij teringherrie wil ie erbovenuit fluiten. Hoest met jouw parkietje?
Ahw, schattig. Die van mij kunnen nu ff niet rondvliegen. Jij hebt toch een gewone parkiet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft vanmidddag weer lekker rondgevlogen en ze zit nu weer op haar schommeltje.
Jep een grasparkietje. Vrouwtje dus soms een eigenwijs kreng.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, schattig. Die van mij kunnen nu ff niet rondvliegen. Jij hebt toch een gewone parkiet?
Schattig. Vrouwtjes zijn wel krengetjes ja, ik heb roodruggen, die zijn een stukkie groter dan een grasparkiet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep een grasparkietje. Vrouwtje dus soms een eigenwijs kreng.
Ik vind het wel leuk dat men hier best wel een dierenliefhebber is. Katten, honden of vogels.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schattig. Vrouwtjes zijn wel krengetjes ja, ik heb roodruggen, die zijn een stukkie groter dan een grasparkiet.
Ja, dat is leuk ja, zeker als er foto's gedeeld worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat men hier best wel een dierenliefhebber is. Katten, honden of vogels.
Ook schattig hoor. Ik was een keer beneden bij de flat bij de schuur en toen kroop er een hele dikke muis door een klein gaatje. Was schattig.quote:
Ik hou van gestampte muisjes op brood.quote:
Ik houd van eend uit de ovenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou van gestampte muisjes op brood.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van eend uit de oven
Je hele keuken ruikt naar vijver dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van eend uit de oven
Ik gok dat SBE naar badschuim ruiktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hele keuken ruikt naar vijver dan.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat SBE naar badschuim ruikt
In de oven niet meer hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat SBE naar badschuim ruikt
Mijn oven is ook veel te klein om er in te gaan liggen.quote:
yepquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand hier wel eens vitamine B injecties in z'n bil (nietzijnde hol) gehad?
Want?quote:
Moeje nu ook nog? Ik moet er ook aan gelovenquote:
Ga slapen en morgen weer opstaan.quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Moeje nu ook nog? Ik moet er ook aan geloven
Die B hoefde ik ook niet te sjouwen, die was gewoon bij de HA. En de assistent prike me gewoon steeds.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef TillyB het volgende:
Gek dat jullie al die ampullen zelf heen en weer moeten sjouwen, hier regelden ze dat onderling tussen apotheek en doktersassistentes. Ik hoefde alleen mn asser eruit te gooien en weer door.
Ik heb gore D kauwtablettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die B hoefde ik ook niet te sjouwen, die was gewoon bij de HA. En de assistent prike me gewoon steeds.
Vit D heb ik wel gewoon zelf, beetje olieachtige substantie.
Nou ja ik had liever gehad dat het goed was. Maar hoe meer ik me er in verdiep zou het wel eens een oorzaak van die vertiefte pootjes kunnen zijn. Dus ik heb inderdaad wel goede hoop.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch juist positief, ff een spuit erin en je gaat je beter voelen!
Ik had het denk 3 jaar terug, tijdje injecties gehad, daarna was mn b12 steeds goed. Volgende maand weer testen en dan hoop ik echt dat het te laag is, dan kan er tenminste wat gedaan worden aan deze vercracktheid de laatste tijd. 💩
Die van de drogist smaken naar citroen, maar helpt geen reet. Dat goedje wat ik van de apotheek kreeg smaakte naar chemische anijsrommel. Geen idee wat ik nu krijg.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef TillyB het volgende:
Gek dat jullie al die ampullen zelf heen en weer moeten sjouwen, hier regelden ze dat onderling tussen apotheek en doktersassistentes. Ik hoefde alleen mn asser eruit te gooien en weer door.
Ja ik ga nu omquote:
Dat gaat best goed wel! Paar keer wakker maar kan dan wel weer slapen......quote:
Ja ok dat is waar, maar er is iig iets aan te doen en het is ook zo gebeurd die injectie. Verrek ja wie weet wordt dat ook wel beter, hope so!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja ik had liever gehad dat het goed was. Maar hoe meer ik me er in verdiep zou het wel eens een oorzaak van die vertiefte pootjes kunnen zijn. Dus ik heb inderdaad wel goede hoop.
Mijn apotheekdingen smaakten eerst naar citroen en nu munt, dat is eigenlijk wel beter.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die van de drogist smaken naar citroen, maar helpt geen reet. Dat goedje wat ik van de apotheek kreeg smaakte naar chemische anijsrommel. Geen idee wat ik nu krijg.
Oehhhhh wat goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat best goed wel! Paar keer wakker maar kan dan wel weer slapen......
Hope so!quote:
Ik las net dat Maxime Meiland op haar 19e een neuscorrectie heeft gedaan omdat ze haar vaders nosso had.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hoor martien... oh wat goeeeeeeeeeeed
dat snap ik welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las net dat Maxime Meiland op haar 19e een neuscorrectie heeft gedaan omdat ze haar vaders nosso had.
ligt aan jouquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef TillyB het volgende:
is fok bij jullie ook langzaam of ligt het aan mij
Hier ook en nog steeds gesloopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef TillyB het volgende:
is fok bij jullie ook langzaam of ligt het aan mij
on the wall papuuuuuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:19 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster awwwAww cute couple ik las Finley FappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:19 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster awwwwie heeft er gewonnen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aww cute couple ik las Finley Fapp
Was er een earthquake?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zeg maar : ok boomer .. ja ik ga al in de hoek
Als er maar wifi in de hoek isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ga je dat kijken? Ik sla overquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Temptation morgen ook weer hoeren en snoeren
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou dat had ik niet verwacht ook hoor
ben jij te classy voor natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
boomer is een state of mindquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Boomer is meer Chuff qua leeftijd 60er
Ja true kan ook een dertiger zijn maar het is wel een geboortegolfquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
HOU JE BEK POET MIE BEK NIET SPOILEREN
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja true kan ook een dertiger zijn maar het is wel een geboortegolf
Het is wel grappig kutzooi kan wel 24 uur per dag TV loeren en Tik Tok verslaafdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
is fucking eng met die creepy muziekjes JA
Lange mensen kunnen ook gewoon schijtdebieltjes zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
3 meter lang armen als een sloth en bang voor hollands hoop
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lange mensen kunnen ook gewoon schijtdebieltjes zijn
IT'S A FUCKING GIRLS CAR FUUUUUUUUUCKquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is wel grappig kutzooi kan wel 24 uur per dag TV loeren en Tik Tok verslaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |