Oh boy, dat heb je vast nog wel een paar dagen gevoeldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik had een massieve eiken vloer. Todat ik dronken en wel op mijn plaat ging. Het was een piramide
Weken omdat de verzekering kut deed.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh boy, dat heb je vast nog wel een paar dagen gevoeld
Voor letsel aan jezelf of de vloer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Weken omdat de verzekering kut deed.
De vloerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor letsel aan jezelf of de vloer?
Ik was bijna bang dat jijzelf schade had opgelopenquote:
Ik ben flexibelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was bijna bang dat jijzelf schade had opgelopen
Jij bent ook niet stuk te krijgen.quote:
Je flat wordt steeds kleiner zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, hier in de douche gaan ze over ander tegels heen plakken. Kwam er ook achter dat achter 1 van mijn douchemuren nog een andere muur zit. Die zit er nog steeds en daar gaat dadelijk weer een andere muur voor.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je flat wordt steeds kleiner zo.
Ben je al eens op het punt gekomen waarop je er eentje een sjaal wat aan de strakke kant om z'n nek wilde knopen, of valt het tot nog toe mee?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
Oh, nog een verbouwingsdingetje, vandaag kwamen er al bouwvakkertjes iets doen wat morgen pas zou gebeuren, die liepen voor op schema. Ik weet nu dus niet meer wat en wanneer iets gebeurt en ken die kalender waar alles per dag op staat bijna weggooien.
Ja, nou, daar trappen ze dus niet in he.quote:
Flinke lijst maken met schadeclaims dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, nou, daar trappen ze dus niet in he.![]()
Nog niet. Is pas dag 2 he.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je al eens op het punt gekomen waarop je er eentje een sjaal wat aan de strakke kant om z'n nek wilde knopen, of valt het tot nog toe mee?
Nah, zolang ze niet echt iets kapot maken hoeft dat niet. De laatste dag hebben we ook de inspectie dus dan zal ik met dat mannetje meelopen en kijken wat er allemaal gebeurt is. Nu is het nog een te grote chaos.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Flinke lijst maken met schadeclaims dan.
Het is wel een goed teken en een troost dat ze flink doorwerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog niet. Is pas dag 2 he.![]()
Maar er zijn ook gewoon iedere keer andere mannen, elk ding heeft zijn eigen ploeg of zo. Dus vandaag was het extra druk omdat die voorlopers er ook nog eens bij waren, ik denk dat er vanmorgen zeker 10 mannen bezig waren, 2 voor de kachels, 2 voor de isolatie, 2 voor de keuken, 1 voor de rookmelder, 1 electricien, 3 voor de ramen, 1 voor de wc. Ohw gotver zit nu al de 12Pokkedruk iig.
Ja, dat wel. Snel gaan ze wel. Mag ook wel, ik bijna de laatste van 3 flats. Lijkt me toch dat ze het nu wel weten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is wel een goed teken en een troost dat ze flink doorwerken.
Dan zit je nog in het lawaai van de buren als het bij jou eenmaal klaar is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Snel gaan ze wel. Mag ook wel, ik bijna de laatste van 3 flats. Lijkt me toch dat ze het nu wel weten.
Geestelijke schadequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, zolang ze niet echt iets kapot maken hoeft dat niet. De laatste dag hebben we ook de inspectie dus dan zal ik met dat mannetje meelopen en kijken wat er allemaal gebeurt is. Nu is het nog een te grote chaos.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zit je nog in het lawaai van de buren als het bij jou eenmaal klaar is.
Ja, nou, dat is al jaren kapot bij mij.quote:
Parkieten of treintjes?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, ander onderwerp maar weer.Volgende.
Parkieten dan maar, de mijne leven nog.quote:
Ze heeft vanmidddag weer lekker rondgevlogen en ze zit nu weer op haar schommeltje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Parkieten dan maar, de mijne leven nog.Het mannetje deed vandaag gezellig mee met alle bliepjes en bij teringherrie wil ie erbovenuit fluiten. Hoest met jouw parkietje?
Ahw, schattig. Die van mij kunnen nu ff niet rondvliegen. Jij hebt toch een gewone parkiet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft vanmidddag weer lekker rondgevlogen en ze zit nu weer op haar schommeltje.
Jep een grasparkietje. Vrouwtje dus soms een eigenwijs kreng.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, schattig. Die van mij kunnen nu ff niet rondvliegen. Jij hebt toch een gewone parkiet?
Schattig. Vrouwtjes zijn wel krengetjes ja, ik heb roodruggen, die zijn een stukkie groter dan een grasparkiet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep een grasparkietje. Vrouwtje dus soms een eigenwijs kreng.
Ik vind het wel leuk dat men hier best wel een dierenliefhebber is. Katten, honden of vogels.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schattig. Vrouwtjes zijn wel krengetjes ja, ik heb roodruggen, die zijn een stukkie groter dan een grasparkiet.
Ja, dat is leuk ja, zeker als er foto's gedeeld worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat men hier best wel een dierenliefhebber is. Katten, honden of vogels.
Ook schattig hoor. Ik was een keer beneden bij de flat bij de schuur en toen kroop er een hele dikke muis door een klein gaatje. Was schattig.quote:
Ik hou van gestampte muisjes op brood.quote:
Ik houd van eend uit de ovenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou van gestampte muisjes op brood.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van eend uit de oven
Je hele keuken ruikt naar vijver dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van eend uit de oven
Ik gok dat SBE naar badschuim ruiktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hele keuken ruikt naar vijver dan.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat SBE naar badschuim ruikt
In de oven niet meer hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat SBE naar badschuim ruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |