ligt aan jouquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef TillyB het volgende:
is fok bij jullie ook langzaam of ligt het aan mij
Hier ook en nog steeds gesloopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:01 schreef TillyB het volgende:
is fok bij jullie ook langzaam of ligt het aan mij
on the wall papuuuuuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:19 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster awwwAww cute couple ik las Finley FappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:19 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster awwwwie heeft er gewonnen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aww cute couple ik las Finley Fapp
Was er een earthquake?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zeg maar : ok boomer .. ja ik ga al in de hoek
Als er maar wifi in de hoek isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ga je dat kijken? Ik sla overquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Temptation morgen ook weer hoeren en snoeren
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou dat had ik niet verwacht ook hoor
ben jij te classy voor natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
boomer is een state of mindquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Een Boomer is meer Chuff qua leeftijd 60er
Ja true kan ook een dertiger zijn maar het is wel een geboortegolfquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
HOU JE BEK POET MIE BEK NIET SPOILEREN
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja true kan ook een dertiger zijn maar het is wel een geboortegolf
Het is wel grappig kutzooi kan wel 24 uur per dag TV loeren en Tik Tok verslaafdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
is fucking eng met die creepy muziekjes JA
Lange mensen kunnen ook gewoon schijtdebieltjes zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
3 meter lang armen als een sloth en bang voor hollands hoop
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lange mensen kunnen ook gewoon schijtdebieltjes zijn
IT'S A FUCKING GIRLS CAR FUUUUUUUUUCKquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is wel grappig kutzooi kan wel 24 uur per dag TV loeren en Tik Tok verslaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |