jij bent onkruidverdelger?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel, planten discrimineren is mijn werk.
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel, planten discrimineren is mijn werk.
Lolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.
Niet doen, dan worden het er teveel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.
quote:
Mooie bloemenquote:
waarom blijf je thuis.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dag 2 zit erop, nog 8 werkdagen te gaan.
visitequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik heen moet.
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen overquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Niemand waar dat bij kan. Ik zou wel aan de overkant in de flat in de kijkwoning kunnen gaan zitten maar dan zitten er dadelijk buren en dan moet ik nog heel de dag communiceren.quote:
Ik weet niet waarom het pijn doet, maar als het genoeg pijn doet om je 2 werkweken te moeten vervelen, is dat ws beter dan dat je je gaat forceren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dat zal vast ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen over
Eeeh ja denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het pijn doet, maar als het genoeg pijn doet om je 2 werkweken te moeten vervelen, is dat ws beter dan dat je je gaat forceren.
personen die ingemetseld waren of onder de fundering lagen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |