jij bent onkruidverdelger?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel, planten discrimineren is mijn werk.
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel, planten discrimineren is mijn werk.
Lolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.
Niet doen, dan worden het er teveel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sla de Afrikaantjes altijd over.
quote:
Mooie bloemenquote:
waarom blijf je thuis.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dag 2 zit erop, nog 8 werkdagen te gaan.
visitequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik heen moet.
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen overquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Niemand waar dat bij kan. Ik zou wel aan de overkant in de flat in de kijkwoning kunnen gaan zitten maar dan zitten er dadelijk buren en dan moet ik nog heel de dag communiceren.quote:
Ik weet niet waarom het pijn doet, maar als het genoeg pijn doet om je 2 werkweken te moeten vervelen, is dat ws beter dan dat je je gaat forceren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dat zal vast ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen over
Eeeh ja denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het pijn doet, maar als het genoeg pijn doet om je 2 werkweken te moeten vervelen, is dat ws beter dan dat je je gaat forceren.
personen die ingemetseld waren of onder de fundering lagen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vaak in woningen gewerkt (renovatie) Meestal waren ze leeg maar niet altijd. Ik heb daar wel mooie verhalen over
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer 3 sol.gesprekken op het programma staan.
Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer 3 sol.gesprekken op het programma staan.
Iemand die op zijn bed lag, terwijl de hele badkamer er werd gejekkerd. We waren snel klaar met het behang en we zingen dan wel eens het A team. Toen vroeg ik nogal hard "Hoe heet die neger ook al weer? " Het was een grote man die lag te slapenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
personen die ingemetseld waren of onder de fundering lagen?
Dat vind ik knap hoor, ik kan dat gelukkig niet. Slapen tijdens teringherrie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die op zijn bed lag, terwijl de hele badkamer er werd gejekkerd. We waren snel klaar met het behang en we zingen dan wel eens het A team. Toen vroeg ik nogal hard "Hoe heet die neger ook al weer? " Het was een grote man die lag te slapen
Oh en jij bent echt een zeldzaamheid geweest in die wereld, zoveel bouwvakkers hier maar ik heb nog geen vrouw gezien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand die op zijn bed lag, terwijl de hele badkamer er werd gejekkerd. We waren snel klaar met het behang en we zingen dan wel eens het A team. Toen vroeg ik nogal hard "Hoe heet die neger ook al weer? " Het was een grote man die lag te slapen
Dat was het probleem ook niemand slaapt met die tering herriequote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik knap hoor, ik kan dat gelukkig niet. Slapen tijdens teringherrie.
Uhm.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het probleem ook niemand slaapt met die tering herrie
Ja het echt lol meestal wel. En mensen kijken je aan aan alsof je een stuk vuil bentquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en jij bent echt een zeldzaamheid geweest in die wereld, zoveel bouwvakkers hier maar ik heb nog geen vrouw gezien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het echt lol meestal wel. En mensen kijken je aan aan alsof je een stuk vuil bent
We hadden op de MTS metaal een meisje in de andere klas zitten en die noemden we de bouwvakker. Zo zag ze er ook uit, stevig gebouwd en het gedrag van.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het echt lol meestal wel. En mensen kijken je aan aan alsof je een stuk vuil bent
Vrouwen horen niet in de bouw. Ik ging vaak met het ov als het binnen de ring was en ook weer terug. Ik zag er niet uit, onder het stof en weet ik wat. Niemand ging naast me zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Stomme mensen. Neerkijken op beroepen. Ik heb 4 maanden lopen papierprikken in mijn hessie, ik vermoed dat er veel dachten dat ik een taakstraf had.
Ik ben toen diverse keren aangesproken waarom ik dat liep te doen.
Lol, dat is dan wel weer handig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet in de bouw. Ik ging vaak met het ov als het binnen de ring was en ook weer terug. Ik zag er niet uit, onder het stof en weet ik wat. Niemand ging naast me zitten
Wat lulligquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden op de MTS metaal een meisje in de andere klas zitten en die noemden we de bouwvakker. Zo zag ze er ook uit, stevig gebouwd en het gedrag van.
Ik heb het wel een keer gehad dat ik uitgelachen werd omdat er nog behang onder mijn schoen zatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat is dan wel weer handig.Dat niemand naast je gaat zitten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het wel een keer gehad dat ik uitgelachen werd omdat er nog behang onder mijn schoen zat
Ja het was wel grappig alsof ik een wc rol mee hadquote:
Ok. mjah, uitgelachen is gewoon niet leuk vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was wel grappig alsof ik een wc rol mee had
Wat een slordige werkers dan. Werd bij mij altijd redelijk schoon achtergelaten steeds. Zelfs bij het sloopwerk had ik meer rotzooi verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Het is inmiddels ook 1 grote teringbende, bouwvakkers zijn niet schoon. Ik heb witte deuren met zwarte/vieze handen erop nu. Overal stof, overal puin en houtzooi, alle ramen moeten dadelijk gezeemd worden enz enz enz. Kan er gelijk een voorjaarsschoonmaak van maken.Vandaag hebben ze ook lopen kitten bij de ramen, zit ook overal, man3
Nou het was grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. mjah, uitgelachen is gewoon niet leuk vind ik.
Ah zie je, ik ben niet de enige die gewoon gaat liggen dutten (ik was niet die neger overigens)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij lieten het ook altijd spik en span achterquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat een slordige werkers dan. Werd bij mij altijd redelijk schoon achtergelaten steeds. Zelfs bij het sloopwerk had ik meer rotzooi verwacht.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het probleem ook niemand slaapt met die tering herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |