Ja je weet het niet.. Het kan zomaar de kop op duiken... Heb maar weer een extra vitamine smoothie genomen .. Goede gezondheid en goede weerstand is essentieel..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij heeft mazzel dat hij wat verder van Italië af zit
Iets wat algemeen bekend is hoeft toch niet steeds gezegd te worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:40 schreef mootie het volgende:
Ienie zeurt, zei iemand maar eens tegen mij dat ik een lekkere kont heb
dat moots een lekkere kont heeft?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets wat algemeen bekend is hoeft toch niet steeds gezegd te worden.
Hondquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat moots een lekkere kont heeft?
hontquote:
het steegjequote:
morgen zijn ze weggewaaidquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo 2 mooie breedhangendeachtigeheidenplantjes voor bij de voordeur, potgrond en een stenen pot voor de stek
Nee..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand hier wel eens vitamine B injecties in z'n bil (nietzijnde hol) gehad?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand hier wel eens vitamine B injecties in z'n bil (nietzijnde hol) gehad?
Niet dat ik me kan herinneren, neequote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef Charmian het volgende:
maar niemand aan de vitamine B injecties dus
NIKS HONT is hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zal altijd gewoon hond typen fuck iedereen !!!
Is ook de schuld van Sas..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
You rebel!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
ow hi sjamp...en hoe was dat?quote:
okequote:
wat kijk jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet gelijk weer aan die kerel denken kom je al kle'rrrrr
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Had ze het nagedaan op voice whatsapp speelde ik dat ding af op een vol terras
Die is zo grappig die doet iedereen na altijd van TV en zoquote:
Nee, mijn moeder moest er iedere maand 1. Die had de ampullen thuis en nam er dan 1 mee naar de dokter. Zorg dat ze op kamertemperatuur zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef Charmian het volgende:
lok haar naar fokquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die is zo grappig die doet iedereen na altijd van TV en zo
Nee die blijft lekker in whatsappquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waarom dat danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:57 schreef Charmian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |