Da’s gevaarlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beter dan broek uit op je hoofd
Klopt, maar ik vind het zeer ongemakkelijk als iemand tegen mij zegt: oh je hebt een lekkere kont.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beetje moeilijk als je iemand kort kent om dat uit te sluiten gelijk
Dat is ook wel irritant, kan ik me voorstellen. Misschien moet je een fictief vriendje nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet zo bekeken worden door mannen, daar word ik zeer ongemakkelijk van en heb ik het idee dat het de omgang zeer beïnvloed.
Dat zit ook wel tegen Metoo aan hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het zeer ongemakkelijk als iemand tegen mij zegt: oh je hebt een lekkere kont.
Ik wil gewaardeerd worden om andere dingen en soms heb ik het idee dat mannen dat niet doen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben geen lustobject, geen prijs om te winnen, meer dan mijn tieten en kont.
Ze hoeft niet per se leuk te zijn voor je een relatie wil?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw leuk vind wil niet zeggen dat ik er dan ook een relatie mee wil.
Maar als ze een relatie willen om je innerlijk, kan het nog steeds irritant zijn, toch? En rechtstreeks tegen een vrouw zeggen dat ze een lekkere kont heeft, is niet echt subtiel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het zeer ongemakkelijk als iemand tegen mij zegt: oh je hebt een lekkere kont.
Ik wil gewaardeerd worden om andere dingen en soms heb ik het idee dat mannen dat niet doen.
Jij doet wel erg aan hokjes hèquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het een gebruikt shirtje van jou?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:11 schreef D. het volgende:
“shirt uit en zwaaien”
Ik leer weer nieuwe carnavalsmuziek kennen hier
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Gluten-koemelkvrije quiche in de oven heeft staan.
laat ik nog even achterwege.
Ik geloof dat de mannen het tegen de dames zongenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is het een gebruikt shirtje van jou?
Lunch, voor morgen mee naar mijn werk, niet de hele quiche hoor.quote:
Dat dacht ik al, en dat dacht ik nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen mee naar mijn werk, niet de hele quiche hoor.
En je bent er ook helemaal niet mee bezig, hè?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je zegt dat je niet opzoek bent dan krijg je termen als je weet niet wat je mist, je hebt nog nooit goede seks gehad, een mooie meid als jij geen vriendje etc...
Donder op man. Ik ben lekker met mezelf op zaterdag aan het netflixen en zeer gelukkig met mijn koolmezen en planten.
Maar, hoe zit dan dan, je hebt altijd tegen koemelk gekund en dan ineens ontwikkel je een iets ertegen? Of is dat er altijd al geweest, zeg maar sluimerend, maar komt het nu dan ineens tot uiting?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen mee naar mijn werk, niet de hele quiche hoor.
Ik heb al jaren klachten, maar na wat lichamelijke onderzoeken en een diagnose prikkelbaar darmsyndroom heeft de arts, en ik eigenlijk ook niet, er verder niets mee gedaan, maar ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik het toch verder heb laten onderzoeken en dit dus naar boven is gekomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dan dan, je hebt altijd tegen koemelk gekund en dan ineens ontwikkel je een iets ertegen? Of is dat er altijd al geweest, zeg maar sluimerend, maar komt het nu dan ineens tot uiting?
Kan dat bij iedereen gebeuren dan?
Het is erfelijk dus je wordt ermee geboren. Het kan wel pas op latere leeftijd tot uiting komen. Mijn tante kreeg een gluten intolerantie toen ze een jaar of 50 was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar, hoe zit dan dan, je hebt altijd tegen koemelk gekund en dan ineens ontwikkel je een iets ertegen? Of is dat er altijd al geweest, zeg maar sluimerend, maar komt het nu dan ineens tot uiting?
Kan dat bij iedereen gebeuren dan?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al jaren klachten, maar na wat lichamelijke onderzoeken en een diagnose prikkelbaar darmsyndroom heeft de arts, en ik eigenlijk ook niet, er verder niets mee gedaan, maar ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik het toch verder heb laten onderzoeken en dit dus naar boven is gekomen.
Het kan dus voorkomen dat het altijd al heeft gesluimerd en dat je lichaam op een gegeven moment ineens aan gaat geven dat het niet zo blij is met bepaalde voedingsstoffen, maar het kan ook dat de intolerantie later pas optreedt.
ah ok. En je weet het eigenlijk ook niet tot je bepaalde klachten ineens krijgt, het is niet iets waar ze zeg maar op jonge leeftijd al kunnen testen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is erfelijk dus je wordt ermee geboren. Het kan wel pas op latere leeftijd tot uiting komen. Mijn tante kreeg een gluten intolerantie toen ze een jaar of 50 was.
Met de hielprik kunnen ze de meeste al wel vaststellen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
ah ok. En je weet het eigenlijk ook niet tot je bepaalde klachten ineens krijgt, het is niet iets waar ze zeg maar op jonge leeftijd al kunnen testen?
Maar dan heb jij het over coeliakie, dat is een auto-immuunziekte, dat is wel aantoonbaar bij de hielprik, maar wel aders dan een glutenallergie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met de hielprik kunnen ze de meeste al wel vaststellen.
Al 19 zeldzame vaak erfelijke aandoeningen kunnen ze met de hielprik vast stellen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan heb jij het over coeliakie, dat is een auto-immuumziekte, dat is wel aantoonbaar bij de hielprik, maar wel aders dan een glutenallergie.
Had jij hem ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:59 schreef Voxs het volgende:
Ik had ssssss!
Maar wel sneller in vliegtuig nu
SSSS op je boarding pass is Secondary Security Screening Selectionquote:
Dan moet je uit de kleren ?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
SSSS op je boarding pass is Secondary Security Screening Selection
Bijna wel. Ik werd inderdaad gefouilleerd, schoenen moesten (weer) uit, ik moest al mijn handbagage uitpakken. Ze controleren dan de tas op drugs en explosieven. Ze controleerden ook mijn handen op diezelfde stoffen. En ik moest mijn laptop aanzetten en door mijn C schijf heenscrollen, heel bizar. Camera moest ook aan.quote:
Ja dit!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna wel. Ik werd inderdaad gefouilleerd, schoenen moesten (weer) uit, ik moest al mijn handbagage uitpakken. Ze controleren dan de tas op drugs en explosieven. Ze controleerden ook mijn handen op diezelfde stoffen. En ik moest mijn laptop aanzetten en door mijn C schijf heenscrollen, heel bizar. Camera moest ook aan.
En dit allemaal pas bij de slurf als je gaat boarden.
Lekker ongemakkelijk..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna wel. Ik werd inderdaad gefouilleerd, schoenen moesten (weer) uit, ik moest al mijn handbagage uitpakken. Ze controleren dan de tas op drugs en explosieven. Ze controleerden ook mijn handen op diezelfde stoffen. En ik moest mijn laptop aanzetten en door mijn C schijf heenscrollen, heel bizar. Camera moest ook aan.
En dit allemaal pas bij de slurf als je gaat boarden.
echt wel. Je zit daar in volle zicht van degenen die er wel door mogen.quote:
awwwwquote:
Ik dacht hetzelfde ... Innsbruck is wel een eindje weg..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:24 schreef pullup het volgende:
Moeten we mario al in de quarantaine gooien?
Ja hij heeft mazzel dat hij wat verder van Italië af zitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde ... Innsbruck is wel een eindje weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |