DAN WEET JE TOCH WAT HET IS SWIFT......quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ehm ja, wat moet ik er anders mee WAT BEDOEL JE???
Natuurlijkquote:
🧐quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben blij dat ik niet dicht bij Oma woon
Zo *valse kat geluid*quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik tussen valse wijven wil zitten ga ik wel bij een breiclubje
De verrassing van D.?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
DAN WEET JE TOCH WAT HET IS SWIFT......
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijkik ben heel vredelievend.
Nou ik heb nieuws voor je dat zit jequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Wzup chocolaatje?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ja lijkt er wel op soms.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb nieuws voor je dat zit je
Caafs zijn veel meerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze fluiten ook met een vuilniszak, ratten zijn toch ff wat intelligenter dan Caafs
Niks bijzonders. Ben wat geiriteerd denk ik.quote:
Mooi, is dat geregeld!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijkik ben heel vredelievend.
Feederquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja om te zien welze zijn ook onwijs dik geworden
Bewijst maar weer dat je van groenvoer ook dik kunt worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:
Ja maar ze piepen en knorren ook zo schattig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja knorren ook en Morris is er lekker rustig van die houd ze in de gatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar ze piepen en knorren ook zo schattig.
Ja. Wel eens met dit. Behalve het laatste. Ik doe niet meer aan vrienden en vriendinnen. Ik ben daar slecht in, contact onderhouden en zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind no nonsens vrouwen ook veel leuker in omgang dan van die vrouwen met huisje boompje beestje het hele huis elke dag aan kant altijd netjes gekleed en make up op.
Owh en mannelijke vrienden zijn ook wel tof
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik heb ze 1 dag zijn logees, wel wat versnaperingen voor ze gehaald
Niemand wilt met je omgaan ook denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Wel eens met dit. Behalve het laatste. Ik doe niet meer aan vrienden en vriendinnen. Ik ben daar slecht in, contact onderhouden en zo.
Ja, die denkt: Dat zijn lekkere dikke muizen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja knorren ook en Morris is er lekker rustig van die houd ze in de gaten
Daar was mijn nichtje bang voor jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die denkt: Dat zijn lekkere dikke muizen!![]()
Ze zeggen altijd dat mannen geen vrienden kunnen zijn met vrouwen om die redenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alleen wel heelvaak dat de mannen dan weer gelijk denken dat ik een relatie met ze wilDus dan gaan ze verliefd worden etc. En ik echt zo van we zijn gewoon vrienden toch?
Ik ben de friendzone
Niet kunnen is bullshit. Maar het gaat wel regelmatig fout om die reden, ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat mannen geen vrienden kunnen zijn met vrouwen om die reden
Ik heb 4 vriendinnen en dat is ook een gewone vriendschap.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je wilt als man toch geen relatie met elke vrouw die je spreekt toch? Je kunt toch ook gewoon vriendelijk zijn naar elkaar?
Ik vind elke man die ik aardig vind en graag mee om ga ook geen relatiemateriaal
Ha ha haquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niemand wilt met je omgaan ook denk ik
Het zal wel weer aan het type man liggen dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 vriendinnen en dat is ook een gewone vriendschap.
Beter dan broek uit op je hoofdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:11 schreef D. het volgende:
“shirt uit en zwaaien”
Ik leer weer nieuwe carnavalsmuziek kennen hier
Ja hallo he hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan het type man liggen dan.
Dat ik een vrouw leuk vind wil niet zeggen dat ik er dan ook een relatie mee wil.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon leuk? Kun je ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en in je ondergoed open doen is ook niet echt handigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon leuk? Kun je ook niets aan doen.
Jij wel hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw leuk vind wil niet zeggen dat ik er dan ook een relatie mee wil.
Ik wil niet zo bekeken worden door mannen, daar word ik zeer ongemakkelijk van en heb ik het idee dat het de omgang zeer beïnvloed.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon leuk? Kun je ook niets aan doen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en in je ondergoed open doen is ook niet echt handig
Beetje moeilijk als je iemand kort kent om dat uit te sluiten gelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet zo bekeken worden door mannen, daar word ik zeer ongemakkelijk van en heb ik het idee dat het de omgang zeer beïnvloed.
Zulke types vallen vaak ook op grote tietenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben geen lustobject, geen prijs om te winnen, meer dan mijn tieten en kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |