Mijn oven is ook veel te klein om er in te gaan liggen.quote:
yepquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef Charmian het volgende:
Heeft iemand hier wel eens vitamine B injecties in z'n bil (nietzijnde hol) gehad?
Want?quote:
Moeje nu ook nog? Ik moet er ook aan gelovenquote:
Ga slapen en morgen weer opstaan.quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Moeje nu ook nog? Ik moet er ook aan geloven
Die B hoefde ik ook niet te sjouwen, die was gewoon bij de HA. En de assistent prike me gewoon steeds.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef TillyB het volgende:
Gek dat jullie al die ampullen zelf heen en weer moeten sjouwen, hier regelden ze dat onderling tussen apotheek en doktersassistentes. Ik hoefde alleen mn asser eruit te gooien en weer door.
Ik heb gore D kauwtablettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die B hoefde ik ook niet te sjouwen, die was gewoon bij de HA. En de assistent prike me gewoon steeds.
Vit D heb ik wel gewoon zelf, beetje olieachtige substantie.
Nou ja ik had liever gehad dat het goed was. Maar hoe meer ik me er in verdiep zou het wel eens een oorzaak van die vertiefte pootjes kunnen zijn. Dus ik heb inderdaad wel goede hoop.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch juist positief, ff een spuit erin en je gaat je beter voelen!
Ik had het denk 3 jaar terug, tijdje injecties gehad, daarna was mn b12 steeds goed. Volgende maand weer testen en dan hoop ik echt dat het te laag is, dan kan er tenminste wat gedaan worden aan deze vercracktheid de laatste tijd. 💩
Die van de drogist smaken naar citroen, maar helpt geen reet. Dat goedje wat ik van de apotheek kreeg smaakte naar chemische anijsrommel. Geen idee wat ik nu krijg.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef TillyB het volgende:
Gek dat jullie al die ampullen zelf heen en weer moeten sjouwen, hier regelden ze dat onderling tussen apotheek en doktersassistentes. Ik hoefde alleen mn asser eruit te gooien en weer door.
Ja ik ga nu omquote:
Dat gaat best goed wel! Paar keer wakker maar kan dan wel weer slapen......quote:
Ja ok dat is waar, maar er is iig iets aan te doen en het is ook zo gebeurd die injectie. Verrek ja wie weet wordt dat ook wel beter, hope so!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja ik had liever gehad dat het goed was. Maar hoe meer ik me er in verdiep zou het wel eens een oorzaak van die vertiefte pootjes kunnen zijn. Dus ik heb inderdaad wel goede hoop.
Mijn apotheekdingen smaakten eerst naar citroen en nu munt, dat is eigenlijk wel beter.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die van de drogist smaken naar citroen, maar helpt geen reet. Dat goedje wat ik van de apotheek kreeg smaakte naar chemische anijsrommel. Geen idee wat ik nu krijg.
Oehhhhh wat goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat gaat best goed wel! Paar keer wakker maar kan dan wel weer slapen......
Hope so!quote:
Ik las net dat Maxime Meiland op haar 19e een neuscorrectie heeft gedaan omdat ze haar vaders nosso had.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hoor martien... oh wat goeeeeeeeeeeed
dat snap ik welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las net dat Maxime Meiland op haar 19e een neuscorrectie heeft gedaan omdat ze haar vaders nosso had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |