Moet kunnenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik leg het zo over dat laminaat heen
Ja de beunhazenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
Doen ze met tegeltjes van wanden ook wel (in de keuken of douche), plakken ze er gewoon overheen.
Gewoon negeren en niet meer aan denken, alleen als je met water bezig bent moet je ff opletten, of dingen verschuiven. En anders een leuk vloerkleedje kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef Charmian het volgende:
mja weet je wat het is, soms heb ik er geeneens erg meer in dat het laminaat er lelijk uit begint te zien. En als ik eraan denk wat voor ellende met leggen dat weer geeft...
En meer ellendequote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:34 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Teveel werk om het oude eruit te slopen
Klopt, hier in de douche gaan ze over ander tegels heen plakken. Kwam er ook achter dat achter 1 van mijn douchemuren nog een andere muur zit. Die zit er nog steeds en daar gaat dadelijk weer een andere muur voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
Doen ze met tegeltjes van wanden ook wel (in de keuken of douche), plakken ze er gewoon overheen.
Ik vond het wel gaaf met behang afsteken dat daar kranten uit de jaren 50 onder zaten.quote:
Ja ik weet het ik stond vaak te lezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het wel gaaf met behang afsteken dat daar kranten uit de jaren 50 onder zaten.
tot de boel naar beneden flikkert...bij mij is alles gewoon gestript. Dat is ook wel weer spannend bij gipsen wandjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, hier in de douche gaan ze over ander tegels heen plakken. Kwam er ook achter dat achter 1 van mijn douchemuren nog een andere muur zit. Die zit er nog steeds en daar gaat dadelijk weer een andere muur voor.
Ik snap het ook niet hoor, in de wc hebben ze 2 muren de tegels weggehaald, de achtermuur niet en in de douche hebben ze alleen het vierkante douchegedeelte weggebikt. Sowieso heb ik in de douche ook nog een stuk waar geen tegels zitten wat ze ooit vergeten zijn dus daar plakken ze dan ook tegels nu maar dan krijg je volgens mij dikte verschil. Vage shit hier iig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
tot de boel naar beneden flikkert...bij mij is alles gewoon gestript. Dat is ook wel weer spannend bij gipsen wandjes
Dan hebben ze volgens mij echt iets fout gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
tot de boel naar beneden flikkert...bij mij is alles gewoon gestript. Dat is ook wel weer spannend bij gipsen wandjes
Dan is het zo weer naar de klote.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik leg het zo over dat laminaat heen
Ja dat is echt nogal debielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan is het zo weer naar de klote.
Dat is ook prachtigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier een houten vloer, hele brede planken. Ligt er al 19 jaar. Om de zoveel jaar laten schuren en weer als nieuw. Ben er nog steeds niet op uitgekeken.
Was wel veel geld.
Kijk, dat is waar voor je geld. 19 jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier een houten vloer, hele brede planken. Ligt er al 19 jaar. Om de zoveel jaar laten schuren en weer als nieuw. Ben er nog steeds niet op uitgekeken.
Was wel veel geld.
Hout is wel mooi iddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Was wel veel geld.
Ik ben opgegroeid in een huis wat 200 jaar oud was.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Was wel veel geld.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef Soury het volgende:
Ik had een massieve eiken vloer. Todat ik dronken en wel op mijn plaat ging. Het was een piramide
Ja was niet zo grappigquote:
Nee, snap ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |