Als het zo dicht bij is dan bellen ze je ook heel makkelijk op als het nodig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:01 schreef InverHouse het volgende:
Ideaal lijkt me dat. Opstaan eten en drinken en dan nog even 100 meter lopen naar je werk
Ja oke, maar het is waar ze mee beginnen en duurt maar een dagdeel. En een jaar lang een bouwlift langs je slaapkamer die om half 7 al werd gebruikt maakt je hard of doof dat kan ookquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het zo dicht bij is dan bellen ze je ook heel makkelijk op als het nodig is.
Zo is datquote:
als je belooft om geen boertjes te laten danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik eet rauwe knoflook als lunch
Gewoon zeggen dat je niet thuis bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het zo dicht bij is dan bellen ze je ook heel makkelijk op als het nodig is.
Oeh, dat is wel ruk ja. Hier is wel goed gekit hoor maar ik zat er ook met mijn neus bovenop, dadelijk aan de voorkant zal ik het wel ff checken. En op de grond ligt zeil/plastic geen idee wat, voor de looproute van de mannen en ter bescherming van je vloer, ik ben inderdaad blij dat dat er ligt. En ik heb gelukkig zeil dus met dweilen is dat dan weer schoon allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
is voor je eigen gemoedsrust. Ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat toen ze in dat andere huis de ramen hadden vervangen ze niet hebben gekit. Of het moet een superdun lijntje zijn geweest of iets anders, maar ik heb het gewoon niet gezien en had het moeten vragen.
Ik heb wel een bouwvakkers decoletéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je belooft om geen boertjes te laten dan
bij ons hebben ze een kantoorgebouw omgebouwd in woningen. we kunnen nu zo bij die mensen naar binnen loeren. Als ik er zou wonen zou ik fijn naar mijn collega's zwaaien en ze veel succes toewensen als ik nog ff een dutje ga doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je niet thuis bent.
Ohw, ja bouwgeluiden buiten mijn woning slaap ik ook doorheen hoor. Was ff wennen maar alleen toen ze boven mijn hoofd bezig waren werd ik vroeg wakker, de rest sliep ik gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is waar ze mee beginnen en duurt maar een dagdeel. En een jaar lang een bouwlift langs je slaapkamer die om half 7 al werd gebruikt maakt je hard of doof dat kan ookik zit op de 6e etage en ze waren begonnen op de 20e, dus ik had even de tijd om te wennen aan het bouwlawaai.
die zie je toch niet als ik naast je zit, zeg nou maar gewoon dat je niet naast mij wil zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een bouwvakkers decoleté
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zie je toch niet als ik naast je zit, zeg nou maar gewoon dat je niet naast mij wil zitten
oh wat heb ik een spijt dat ik geen zeil heb genomen ooit eens maar dat stomme laminaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel ruk ja. Hier is wel goed gekit hoor maar ik zat er ook met mijn neus bovenop, dadelijk aan de voorkant zal ik het wel ff checken. En op de grond ligt zeil/plastic geen idee wat, voor de looproute van de mannen en ter bescherming van je vloer, ik ben inderdaad blij dat dat er ligt. En ik heb gelukkig zeil dus met dweilen is dat dan weer schoon allemaal.
Ik heb ooit laminaat gehad, dat was zo verrot, toen dacht ik nooit meer. Vloerbedekking hetzelfde, vlekken die er niet uit gaan dus ook nooit meer. Zeil is tot op heden het fijnst heb ik ontdekt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh wat heb ik een spijt dat ik geen zeil heb genomen ooit eens maar dat stomme laminaat.
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit laminaat gehad, dat was zo verrot, toen dacht ik nooit meer. Vloerbedekking hetzelfde, vlekken die er niet uit gaan dus ook nooit meer. Zeil is tot op heden het fijnst heb ik ontdekt.
Zeil heb ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ooit laminaat gehad, dat was zo verrot, toen dacht ik nooit meer. Vloerbedekking hetzelfde, vlekken die er niet uit gaan dus ook nooit meer. Zeil is tot op heden het fijnst heb ik ontdekt.
Die is al jaren doodquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:14 schreef Charmian het volgende:
Tiny en Lau is nu echt niet meer
https://www.nu.nl/media/6(...)n-lau-overleden.html
Laminaatquote:
Nice en geen idee wat flexfloor is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zeil heb ik ook![]()
Boven Flexfloor....ook niks mis mee.
vorige huis vloerbedekking, op zich vielen de vlekken mee maar de slijtage plekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |