Daar was ik wel van onder de indrukquote:
Dat is 300 punten qua woordquote:
Ik vond dat toen ook wel een leuke vent, geen idee eigenlijk hoe hij er nut uitziet.quote:
LEAVE CHANTAL ALONE!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die al weer een normale kop ? Chantal Janzen heeft zich opgespoten voor het ESF schijnt
Al jaren niet meer, toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die al weer een normale kop ? Chantal Janzen heeft zich opgespoten voor het ESF schijnt
Oudquote:Op zondag 23 februari 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat toen ook wel een leuke vent, geen idee eigenlijk hoe hij er nut uitziet.
Ohh shitquote:
Jesus en dat was een jonge gozer toen hij de politiek in ging.quote:
Niemand een meme.quote:
En een nogal trieste ook.quote:
Welnee maar ik voel me oud als ik sommige mensen ziequote:Op zondag 23 februari 2020 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
ow
Stuur je iedereen wel een een DM dan?
Je hoort nog bij de jongeren toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee maar ik voel me oud als ik sommige mensen zie
En als je in de spiegel kijkt?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hequote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Iedereen is toch 'oud' op die meet, behalve de BDS dan.
Je hebt de meesten niet eens gezien.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ik was eens de jongste in 40+.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ze voelt zich zaterdag pas oudquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de meesten niet eens gezien.
'...' dus niet echt oudquote:
Veel water drinken wil ook wel helpen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
Ik ga mn dag en nacht creme weer smeren de komende dagen
dan moet ik plassen ..quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel water drinken wil ook wel helpen.
Ooit, jaren terug, toen er nog geen kleuren televisies waren.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens de jongste in 40+.
Jij bent mij inmiddels voorbij gegaan?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja johquote:
De boel doorspoelen op jouw leeftijd is heel belangrijk.quote:
ik doe niet andersquote:Op zondag 23 februari 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel doorspoelen op jouw leeftijd is heel belangrijk.
Ik bedoel dat ik sommige mensen wel aantrekkelijk vond toen ik nog klein wasquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de meesten niet eens gezien.
Toen je je posts op FOK! nog per briefkaart moest insturen...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit, jaren terug, toen er nog geen kleuren televisies waren.
Oud ben je als je 80 bent.quote:
Dat was gisteravond....quote:Op zondag 23 februari 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zeurt hij dan. Doe eens een linkje
Man ik was er niet eensquote:
Ja maar jij heb geen tandenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu zijn ze hartstikke bejaardquote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik sommige mensen wel aantrekkelijk vond toen ik nog klein was
Doei dan maar weer.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was gisteravond....
D
[..]
Man ik was er niet eens![]()
maar oké la maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dacht dat daarom de meet niet doorgingquote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zijn ze hartstikke bejaard
Ik dacht dat je je medemeeters bedoelde.
Daar had Danny nog een klus aan, al die briefkaarten per forum sorteren.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen je je posts op FOK! nog per briefkaart moest insturen...
Dat ik de jongste was is ondertussen ook alweer bijna 10 jaar geleden.quote:
Jeetje wat ben jij aan 't ehm.. ik weet niet hoe ik het moet noemen maar het is strontvervelend.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was gisteravond....
D
[..]
Man ik was er niet eens![]()
maar oké la maar
Neequote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zijn ze hartstikke bejaard
Ik dacht dat je je medemeeters bedoelde.
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
2 doden in Louisiana door uitstekende praalwagen
Kunnen ze die carnaval niet gewoon afschaffen?
De kinderen ook?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Voxs het volgende:
Ik heb vanmiddag een verjaardag met 9 kinderen onder de 5 overleefd
Jij wel, zijn die kinderen ook ok?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Voxs het volgende:
Even bijkomen nuquote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Voxs het volgende:
Ok ik denk dat we wel met elkaar op kunnen schietenquote:
quote:
quote:
Heel gezellig en heel slopendquote:Op zondag 23 februari 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even bijkomen nu
Zulke verjaardagen had ik vroeger regelmatig, ook bij mezelf thuis, grote familie dus ...
Ik heb het niet zo op kinderen.quote:
mag ik ook een keerquote:Op zondag 23 februari 2020 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij aan 't ehm.. ik weet niet hoe ik het moet noemen maar het is strontvervelend.
Ik vind het de schuld van de ouders als hun kinderen zich niet gedragen. Dan wil ik zelf nog wel eens optreden.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Er waren beschermende ouders bij![]()
Het was vooral een hoop lawaai. Niet te lang gebleven.
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.quote:
Verstandigquote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.
Ga lekker slapenquote:
oh...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.
Oh dat is het probleemquote:
Ik denk niet dat het een probleem isquote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
sinds ik vanmorgen Chufi heb geapenstaart
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.quote:
Moet je er weer een neger bij betrekken?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.
Dat is een kut gozer van 20 jaar oud.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
al een half miljoen ingezameld voor die canadese dwerg die gepest werd![]()
wow
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je er weer een neger bij betrekken?
Neger shaming
Ik ben geen negerquote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.
Ik laat me zaterdag verrassenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Pas maar op, jij bent de volgende die ik te grazen neem.
![]()
Echt...is die al 20quote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een kut gozer van 20 jaar oud.
Nou dat word nog watquote:
Ja johquote:
Ze waren heel zoet aan het spelen eigenlijk, de ouders maakten meer lawaai met hun gesprekken etcquote:Op zondag 23 februari 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van de ouders als hun kinderen zich niet gedragen. Dan wil ik zelf nog wel eens optreden.
Op je 20ste nog janken dat je gepest wordt...hmmmmquote:
Het was een hoaxquote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op je 20ste nog janken dat je gepest word...hmmmm
lolquote:
Jij ziet er normaal uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens een video op ga nemen dan
Dat verhaal rammelt idd ook van alle kanten.quote:
Nou....normaal....quote:
Het is lang geleden.quote:
Ik vond het best wel een leuke foto. Het is wel grappig dat je een beeld krijgt van hoe iemand er uit en als je die dan ziet dan blijkt het zo niet te kloppen.quote:
Welke fotoquote:Op zondag 23 februari 2020 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het best wel een leuke foto. Het is wel grappig dat je een beeld krijgt van hoe iemand er uit en als je die dan ziet dan blijkt het zo niet te kloppen.
Hidiho staat nergens op de foto ik denk dat Badeend wat anders bedoeldquote:
OKquote:Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidiho staat nergens op de foto ik denk dat Badeend wat anders bedoeld
Ja dat dacht ik al. Ik ben niks veranderdquote:Op zondag 23 februari 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Topicreeks: Foto's als kind
Hidi heeft daar toch niets gepost?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Topicreeks: Foto's als kind
Dat kan ik pas over een week beoordelen.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Ik ben niks veranderd
Nee dat is een misverstandquote:
KUT !!!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik pas over een week beoordelen.
Daar doen we niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Uhh neequote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
Dat zijn heel wat zakken plamuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Lekker baken en plamurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
Geelbandquote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat zakken plamuur.
Gelukkig schrok alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ben je al onderweg naar de meet? Het is een week lopen hoor.quote:
Nee wat geelband betreft was dat wel grappig. Ik wilde mijn zus en zwager wat vertellen. Toen werd er shampage in de koelkast gezet omdat ze dachten dat ik zwanger was. We wilden een zak geelbandquote:
Kreeg je die zooi er een beetje afquote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn enige toegave aan carnaval gisteren was glitteroogschaduw.
Volgend jaar schmink?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn enige toegave aan carnaval gisteren was glitteroogschaduw.
Doe eens gekquote:
Nepwimpers hebben me dagen lang gepestquote:
We? Heb jij een vriendje?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wat geelband betreft was dat wel grappig. Ik wilde mijn zus en zwager wat vertellen. Toen werd er shampage in de koelkast gezet omdat ze dachten dat ik zwanger was. We wilden een zak geelband
Dit is 20 jaar geledenquote:
Niet van je oogleden los te krijgen?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nepwimpers hebben me dagen lang gepest
Ik dacht al.quote:
Erop ging al niet. De lijm vond het wel gezelligquote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet van je oogleden los te krijgen?
Gewoon je hoofd ff 5 minuten in een bak water hangenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet van je oogleden los te krijgen?
Jij draagt ook nepwimpers?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd ff 5 minuten in een bak water hangen
Het zou inderdaad wel heel raar zijn als Soury een vriend hadquote:
Wat dacht jequote:
quote:
Kan je beter een bak lijmoplosser nemenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd ff 5 minuten in een bak water hangen
Ik wist hetquote:
Dan kom je er net zo uit te zien als die vrouw zonder kunstgebit uit het vorige topicquote:Op zondag 23 februari 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je beter een bak lijmoplosser nemen
Uhh die had toch lijmquote:Op zondag 23 februari 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kom je er net zo uit te zien als die vrouw zonder kunstgebit uit het vorige topic
Nee vind het toch te ver lopen en dan met die wind en regenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je al onderweg naar de meet? Het is een week lopen hoor.
Gesnoven misschienquote:
Neem een voorbeeld aan prisha.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vind het toch te ver lopen en dan met die wind en regen
Nope !!! Neverquote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan prisha.
Kan ik doen maar neequote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan prisha.
Je durft niet.quote:
Jij wel? Mijn bucket list is met rust gelaten worden in mijn thuis.quote:
Meer met willenquote:
Dat is de mijne ook. Ik bepaal het gebeuren in mijn huis.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? Mijn bucket list is met rust gelaten worden in mijn thuis.
Jij woont ook gewoonweg te ver.quote:
En ik ben daar gelukkig meequote:Op zondag 23 februari 2020 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook. Ik bepaal het gebeuren in mijn huis.
Thuis gelukkig zijn is toch wel het belangrijkste.quote:
Jupsquote:Op zondag 23 februari 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thuis gelukkig zijn is toch wel het belangrijkste.
Soury's boer was geinigquote:Op zondag 23 februari 2020 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
Het is rustig hier...boer zoekt vrouw is zeker bezig?
Lekker danquote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
@:Soury
@:chufi
@:Tonja
@:alleamsterdammers
MEN / Raad de Straat - Amsterdam #1
Geen flauw idee welke straat dat is, maar wel leuk om te volgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ga weg met je spelletjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet dat hier meer zijn, maar het is al laat.quote:
Helemaal als je van spelletjes houdt.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen flauw idee welke straat dat is, maar wel leuk om te volgen.
Oh daar was ik niet over aan het mekkeren hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat hier meer zijn, maar het is al laat.
Je hebt gelukkig geen lange tenen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh daar was ik niet over aan het mekkeren hoor
Ik vond het alleen zo'n fot owaar niets aan te herkennen viel.
Ik zou wellicht aan ergens bij de Kadijken denken, maar dat kan overal gemaakt zijn
Wellicht weet @Scrutinizer het.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig geen lange tenen.
Ja het is het beetje summier hč, Den Haag heeft ook zo'n topic en daar staan net zulke foto's. Hoe doen ze het toch?
Ja en het antwoord op de mijne van 3 jaar terug is nog steeds niet gegeven .... MEN / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 66quote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Er was er dus toch al één, ik had gezocht, maar blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en het antwoord op de mijne van 3 jaar terug is nog steeds niet gegeven .... MEN / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 66
quote:Op zondag 23 februari 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en het antwoord op de mijne van 3 jaar terug is nog steeds niet gegeven .... MEN / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 66
Je foto doet het ook niet meerquote:Op zondag 23 februari 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet wel flink gereanimeerd wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik dat topic kende
Wie is de Mod?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:01 schreef pullup het volgende:
Zit je daar nu een beetje te gast modden Deiss
ff checkenquote:
Beetje roestigquote:
Bijna net zo lang als hierquote:Op zondag 23 februari 2020 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje roestigIk moest weer even denken waar stond wie de mods waren.
Ben je het daar al lang?
ja das nav de hints o.a.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:09 schreef pullup het volgende:
Lol, nog vager. Ergens in het westen van Osdorp of zo
Ik zie Frankie Kramer geloof ikquote:
Zekersquote:
quote:De gouverneur van de zuidelijke Oostenrijkse deelstaat Karinthië adviseerde de bevolking vandaag om niet naar Italië te reizen.
Ik volg een lifter op twitch.tv die zit nu vlak bij de grens tussen Italie en Slovenië. Ben benieuwd of hij de grens nog over komt.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:58 schreef Recce het volgende:
Nou ja, hij mag nog wel, maar het advies is niet meer naar Italië te gaan.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik volg een lifter op twitch.tv die zit nu vlak bij de grens tussen Italie en Slovenië. Ben benieuwd of hij de grens nog over komt.Ja die kennen we uit RLSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik volg een lifter op twitch.tv die zit nu vlak bij de grens tussen Italie en Slovenië. Ben benieuwd of hij de grens nog over komt.Ja, dat kan nog wel eens moeilijk worden. Zo'n rondtrekker is ook wel een groot risico nu eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook man ben net thuisquote:Op zondag 23 februari 2020 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets zeggen, Mocce moet nog kijken!
Ik durf geen nee te zeggen tegen @TillyB .quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze jou zover hebben gekregen om te kijken.Veel plezier met de spanning.
Dat snap ik wel een beetje.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik durf geen nee te zeggen tegen @:TillyB.
Tsja, er zijn zoveel mensen die al dan niet beroepsmatig veel reizen. De kans is groot dat een besmet persoon tijdens de incubatietijd zonder het te weten mensen besmet.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens moeilijk worden. Zo'n rondtrekker is ook wel een groot risico nu eigenlijk.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik durf geen nee te zeggen tegen @:TillyB .
Ach gossie. Sterkte voor haar.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
BREAKING: Winnie heeft een mank pootje door een botsing met een andere hond
Potverdorie.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
Bruno?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
Hoe dat dan ... ?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
Man overdrijf niet zo...quote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga niet met die fuck trein dat duurd bijna 3 uur
Heb je geen fiets meer?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga niet met die fuck trein dat duurd bijna 3 uur
kun je beter hier blijven, hier bezorgen de supermarkten aan je deur. In IJsland nog niet denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga emigreren naar Ijsland en als kluizenaar leven
Ik wil helemaal niks met supermarkten te maken hebbenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kun je beter hier blijven, hier bezorgen de supermarkten aan je deur. In IJsland nog niet denk ik.
Hoe kom je dan aan bier?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks met supermarkten te maken hebben
Ja ok. En eten? Zelf vlees afschieten zie ik nog wel gebeuren maar dan moet je toch nog je groentes of brood of of of. Hoe dan ook zal je naar een winkel moeten.quote:
Geen chickies meer hosselen in de koffiehoek?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks met supermarkten te maken hebben
Ik ga helemaal offgrid ik probeer wel een kip te houdenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen chickies meer hosselen in de koffiehoek?
Mag je wel een mutsje breien voor je kip. Hartstikke koud in IJsland.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga helemaal offgrid ik probeer wel een kip te houden
Geef je op voor Utopia 3quote:Op maandag 24 februari 2020 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga helemaal offgrid ik probeer wel een kip te houden
Nee ik moet hier wegquote:Op maandag 24 februari 2020 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, ik denk dat je een betere kans heb om hier kluizenaar te zijn dan daar, maar ik zal er over ophouden.
Je weet dat er een stekker aan je modem zit?quote:
Godver, ok. Toch nog ff.quote:
Goed plan ik ga slapenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, ok. Toch nog ff.
Dat kan nu toch ook. Je klikt het zelf aan, zet het zelf aan, leest dingen, gewoon mee op houden dan.
Dat klinkt als een goed plan ja. En morgen weer een nieuwe dag met een nieuwe kijk op de wereld.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar verloofde, dus het valt onder huiselijk geweld.
Open het kippen hok maar weer danquote:Op maandag 24 februari 2020 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben nu 6 rooien en weten niet meer welke de onze is.
Ik dacht aan bruno mars en toen aan wat scrut zei en toen wat jij nu denkt.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:30 schreef mootie het volgende:
Even checken: is het de bedoeling dat ik de posts van Chufi begrijp?
Ik zou er niet van wakker liggen.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:30 schreef mootie het volgende:
Even checken: is het de bedoeling dat ik de posts van Chufi begrijp?
Ja, daar is de nieuwe, ik heb heel de tijd een kloonallert in mijn hoofd. Voel me net Ghostbuster.quote:
Thx Choco!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daar is de nieuwe, ik heb heel de tijd een kloonallert in mijn hoofd. Voel me net Ghostbuster.
Maar verder welkom hier.
Graag gedaan.quote:
hier ben ik al op zeker een kloonquote:Op maandag 24 februari 2020 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daar is de nieuwe, ik heb heel de tijd een kloonallert in mijn hoofd. Voel me net Ghostbuster.
Maar verder welkom hier.
Maar wie he.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
hier ben ik al op zeker een kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |