Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.quote:
Verstandigquote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.
Ga lekker slapenquote:
oh...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.
Oh dat is het probleemquote:
Ik denk niet dat het een probleem isquote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
sinds ik vanmorgen Chufi heb geapenstaart
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.quote:
Moet je er weer een neger bij betrekken?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.
Dat is een kut gozer van 20 jaar oud.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
al een half miljoen ingezameld voor die canadese dwerg die gepest werd![]()
wow
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je er weer een neger bij betrekken?
Neger shaming
Ik ben geen negerquote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.
Ik laat me zaterdag verrassenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Pas maar op, jij bent de volgende die ik te grazen neem.
![]()
Echt...is die al 20quote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een kut gozer van 20 jaar oud.
Nou dat word nog watquote:
Ja johquote:
Ze waren heel zoet aan het spelen eigenlijk, de ouders maakten meer lawaai met hun gesprekken etcquote:Op zondag 23 februari 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van de ouders als hun kinderen zich niet gedragen. Dan wil ik zelf nog wel eens optreden.
Op je 20ste nog janken dat je gepest wordt...hmmmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |