Toen je je posts op FOK! nog per briefkaart moest insturen...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit, jaren terug, toen er nog geen kleuren televisies waren.
Oud ben je als je 80 bent.quote:
Dat was gisteravond....quote:Op zondag 23 februari 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zeurt hij dan. Doe eens een linkje
Man ik was er niet eensquote:
Ja maar jij heb geen tandenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens de jongste in 40+.
En nu zijn ze hartstikke bejaardquote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik sommige mensen wel aantrekkelijk vond toen ik nog klein was
Doei dan maar weer.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was gisteravond....
D
[..]
Man ik was er niet eens![]()
maar oké la maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dacht dat daarom de meet niet doorgingquote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zijn ze hartstikke bejaard
Ik dacht dat je je medemeeters bedoelde.
Daar had Danny nog een klus aan, al die briefkaarten per forum sorteren.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen je je posts op FOK! nog per briefkaart moest insturen...
Dat ik de jongste was is ondertussen ook alweer bijna 10 jaar geleden.quote:
Jeetje wat ben jij aan 't ehm.. ik weet niet hoe ik het moet noemen maar het is strontvervelend.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was gisteravond....
D
[..]
Man ik was er niet eens![]()
maar oké la maar
Neequote:Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zijn ze hartstikke bejaard
Ik dacht dat je je medemeeters bedoelde.
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
2 doden in Louisiana door uitstekende praalwagen
Kunnen ze die carnaval niet gewoon afschaffen?
De kinderen ook?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Voxs het volgende:
Ik heb vanmiddag een verjaardag met 9 kinderen onder de 5 overleefd
Jij wel, zijn die kinderen ook ok?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Voxs het volgende:
Even bijkomen nuquote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Voxs het volgende:
Ok ik denk dat we wel met elkaar op kunnen schietenquote:
quote:
quote:
Heel gezellig en heel slopendquote:Op zondag 23 februari 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even bijkomen nu
Zulke verjaardagen had ik vroeger regelmatig, ook bij mezelf thuis, grote familie dus ...
Ik heb het niet zo op kinderen.quote:
mag ik ook een keerquote:Op zondag 23 februari 2020 19:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij aan 't ehm.. ik weet niet hoe ik het moet noemen maar het is strontvervelend.
Ik vind het de schuld van de ouders als hun kinderen zich niet gedragen. Dan wil ik zelf nog wel eens optreden.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Er waren beschermende ouders bij![]()
Het was vooral een hoop lawaai. Niet te lang gebleven.
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.quote:
Verstandigquote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.
Ga lekker slapenquote:
oh...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het mooi geweest. Ga er gewoonweg niet op in.
Oh dat is het probleemquote:
Ik denk niet dat het een probleem isquote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
sinds ik vanmorgen Chufi heb geapenstaart
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.quote:
Moet je er weer een neger bij betrekken?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.
Dat is een kut gozer van 20 jaar oud.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
al een half miljoen ingezameld voor die canadese dwerg die gepest werd![]()
wow
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je er weer een neger bij betrekken?
Neger shaming
Ik ben geen negerquote:Op zondag 23 februari 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag jullie allebei, maak toch geen drama of neger elkaar.
Ik laat me zaterdag verrassenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Pas maar op, jij bent de volgende die ik te grazen neem.
![]()
Echt...is die al 20quote:Op zondag 23 februari 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een kut gozer van 20 jaar oud.
Nou dat word nog watquote:
Ja johquote:
Ze waren heel zoet aan het spelen eigenlijk, de ouders maakten meer lawaai met hun gesprekken etcquote:Op zondag 23 februari 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van de ouders als hun kinderen zich niet gedragen. Dan wil ik zelf nog wel eens optreden.
Op je 20ste nog janken dat je gepest wordt...hmmmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |