Daar was ik wel van onder de indrukquote:
Dat is 300 punten qua woordquote:
Ik vond dat toen ook wel een leuke vent, geen idee eigenlijk hoe hij er nut uitziet.quote:
LEAVE CHANTAL ALONE!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die al weer een normale kop ? Chantal Janzen heeft zich opgespoten voor het ESF schijnt
Al jaren niet meer, toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die al weer een normale kop ? Chantal Janzen heeft zich opgespoten voor het ESF schijnt
Oudquote:Op zondag 23 februari 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat toen ook wel een leuke vent, geen idee eigenlijk hoe hij er nut uitziet.
Ohh shitquote:
Jesus en dat was een jonge gozer toen hij de politiek in ging.quote:
Niemand een meme.quote:
En een nogal trieste ook.quote:
Welnee maar ik voel me oud als ik sommige mensen ziequote:Op zondag 23 februari 2020 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
ow
Stuur je iedereen wel een een DM dan?
Je hoort nog bij de jongeren toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee maar ik voel me oud als ik sommige mensen zie
En als je in de spiegel kijkt?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hequote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Iedereen is toch 'oud' op die meet, behalve de BDS dan.
Je hebt de meesten niet eens gezien.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ik was eens de jongste in 40+.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:32 schreef Voxs het volgende:
Ze voelt zich zaterdag pas oudquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de meesten niet eens gezien.
'...' dus niet echt oudquote:
Veel water drinken wil ook wel helpen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
Ik ga mn dag en nacht creme weer smeren de komende dagen
dan moet ik plassen ..quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel water drinken wil ook wel helpen.
Ooit, jaren terug, toen er nog geen kleuren televisies waren.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens de jongste in 40+.
Jij bent mij inmiddels voorbij gegaan?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens de jongste in 40+.
Ja johquote:
De boel doorspoelen op jouw leeftijd is heel belangrijk.quote:
ik doe niet andersquote:Op zondag 23 februari 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De boel doorspoelen op jouw leeftijd is heel belangrijk.
Ik bedoel dat ik sommige mensen wel aantrekkelijk vond toen ik nog klein wasquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de meesten niet eens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |