Je zat toch in dm ?quote:
quote:
quote:
oh.... okéquote:Op zondag 23 februari 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja hoor je mag hier posten.
Jesus mutsquote:
Jupsquote:
Oh van Werkman.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik kreeg een dm dat is iets anders... van Werkman
Nou jij zit weer dagelijks in je poep met je vingers zo te lezenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ik een Grieks oud spreekwoord.... dat moet je niet letterlijk nemen
Daar ben ik me wel degelijk van bewustquote:Op zondag 23 februari 2020 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat kan je ook verkeerd lezen.
Ik heb geen jeuk aan mijn kont hoor.... ik gooi het er meteen uit als me iets dwars zit...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jij zit weer dagelijks in je poep met je vingers zo te lezen
Nou dat duurt een week en dat krijg je poep van dagen en weken en jaren oud. Ga je gangquote:Op zondag 23 februari 2020 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen jeuk aan mijn kont hoor.... ik gooi het er meteen uit als me iets dwars zit...
Weet ik veel!quote:Op zondag 23 februari 2020 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom zou je daar niet mogen posten
Ja !!quote:
Nee juist andersom.....quote:Op zondag 23 februari 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat duurt een week en dat krijg je poep van dagen en weken en jaren oud. Ga je gang
Ik kijk nog steeds naar behang als ik ergens benquote:
Schwanzanderwandpapierankleber.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds naar behang als ik ergens ben
Je moet een boerderij kopen met ouwe koeienquote:
Zie, zo multicultureel als wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die papadoupis van fann zit hier ook en post Russische liedjes ..
Dat word een aardig klusjequote:
Kan hij ook plamuren?quote:
Hij ???quote:
die is het daar te druk voor.... dat was ik deel 1 ofzo...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die papadoupis van fann zit hier ook en post Russische liedjes ..
of een sloot claimenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet een boerderij kopen met ouwe koeien
Skeet je zet toch echt jezelf voor lulquote:Op zondag 23 februari 2020 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
die is het daar te druk voor.... dat was ik deel 1 ofzo...
Ben ik aan de beurt vandaag?![]()
Moet ik je nog een keer apenstaarten?
Ik vind het gedoe wel weer mooi geweest.quote:
Het stoofpotje ging er ook prima inquote:Op zondag 23 februari 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Die ovengroenten waren vurrukkuluk![]()
Koffie!
#metooquote:Op zondag 23 februari 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gedoe wel weer mooi geweest.
Ik ben wel gepromoveerd tot Chef 40+ inmiddels dankzij @quote:Op zondag 23 februari 2020 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
die is het daar te druk voor.... dat was ik deel 1 ofzo...
Ben ik aan de beurt vandaag?![]()
Moet ik je nog een keer apenstaarten?
Dat is wel verdiendquote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel gepromoveerd tot Chef 40+ inmiddels dankzij @
@-quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan.... dan moet je niet zeuren ook...quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zeurt hij dan. Doe eens een linkjequote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan.... dan moet je niet zeuren ook...
Jij begon schatquote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan.... dan moet je niet zeuren ook...
3 dagen trug of zo misschienquote:Op zondag 23 februari 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zeurt hij dan. Doe eens een linkje
quote:
Ik dacht dat jij altijd terug las?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zeurt hij dan. Doe eens een linkje
Als je je niets verbeeldt ben je niets ook.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |