quote:De gouverneur van de zuidelijke Oostenrijkse deelstaat Karinthië adviseerde de bevolking vandaag om niet naar Italië te reizen.
Ik volg een lifter op twitch.tv die zit nu vlak bij de grens tussen Italie en Slovenië. Ben benieuwd of hij de grens nog over komt.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:58 schreef Recce het volgende:
Nou ja, hij mag nog wel, maar het advies is niet meer naar Italië te gaan.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik volg een lifter op twitch.tv die zit nu vlak bij de grens tussen Italie en Slovenië. Ben benieuwd of hij de grens nog over komt.Ja die kennen we uit RLSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik volg een lifter op twitch.tv die zit nu vlak bij de grens tussen Italie en Slovenië. Ben benieuwd of hij de grens nog over komt.Ja, dat kan nog wel eens moeilijk worden. Zo'n rondtrekker is ook wel een groot risico nu eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook man ben net thuisquote:Op zondag 23 februari 2020 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets zeggen, Mocce moet nog kijken!
Ik durf geen nee te zeggen tegen @TillyB .quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze jou zover hebben gekregen om te kijken.Veel plezier met de spanning.
Dat snap ik wel een beetje.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik durf geen nee te zeggen tegen @:TillyB.
Tsja, er zijn zoveel mensen die al dan niet beroepsmatig veel reizen. De kans is groot dat een besmet persoon tijdens de incubatietijd zonder het te weten mensen besmet.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel eens moeilijk worden. Zo'n rondtrekker is ook wel een groot risico nu eigenlijk.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik durf geen nee te zeggen tegen @:TillyB .
Ach gossie. Sterkte voor haar.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
BREAKING: Winnie heeft een mank pootje door een botsing met een andere hond
Potverdorie.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
Bruno?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
Hoe dat dan ... ?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef mootie het volgende:
Man overdrijf niet zo...quote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga niet met die fuck trein dat duurd bijna 3 uur
Heb je geen fiets meer?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga niet met die fuck trein dat duurd bijna 3 uur
kun je beter hier blijven, hier bezorgen de supermarkten aan je deur. In IJsland nog niet denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga emigreren naar Ijsland en als kluizenaar leven
Ik wil helemaal niks met supermarkten te maken hebbenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kun je beter hier blijven, hier bezorgen de supermarkten aan je deur. In IJsland nog niet denk ik.
Hoe kom je dan aan bier?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks met supermarkten te maken hebben
Ja ok. En eten? Zelf vlees afschieten zie ik nog wel gebeuren maar dan moet je toch nog je groentes of brood of of of. Hoe dan ook zal je naar een winkel moeten.quote:
Geen chickies meer hosselen in de koffiehoek?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks met supermarkten te maken hebben
Ik ga helemaal offgrid ik probeer wel een kip te houdenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen chickies meer hosselen in de koffiehoek?
Mag je wel een mutsje breien voor je kip. Hartstikke koud in IJsland.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga helemaal offgrid ik probeer wel een kip te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |