Geef je op voor Utopia 3quote:Op maandag 24 februari 2020 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga helemaal offgrid ik probeer wel een kip te houden
Nee ik moet hier wegquote:Op maandag 24 februari 2020 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, ik denk dat je een betere kans heb om hier kluizenaar te zijn dan daar, maar ik zal er over ophouden.
Je weet dat er een stekker aan je modem zit?quote:
Godver, ok. Toch nog ff.quote:
Goed plan ik ga slapenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, ok. Toch nog ff.
Dat kan nu toch ook. Je klikt het zelf aan, zet het zelf aan, leest dingen, gewoon mee op houden dan.
Dat klinkt als een goed plan ja. En morgen weer een nieuwe dag met een nieuwe kijk op de wereld.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar verloofde, dus het valt onder huiselijk geweld.
Open het kippen hok maar weer danquote:Op maandag 24 februari 2020 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben nu 6 rooien en weten niet meer welke de onze is.
Ik dacht aan bruno mars en toen aan wat scrut zei en toen wat jij nu denkt.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:30 schreef mootie het volgende:
Even checken: is het de bedoeling dat ik de posts van Chufi begrijp?
Ik zou er niet van wakker liggen.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:30 schreef mootie het volgende:
Even checken: is het de bedoeling dat ik de posts van Chufi begrijp?
Ja, daar is de nieuwe, ik heb heel de tijd een kloonallert in mijn hoofd. Voel me net Ghostbuster.quote:
Thx Choco!quote:Op maandag 24 februari 2020 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daar is de nieuwe, ik heb heel de tijd een kloonallert in mijn hoofd. Voel me net Ghostbuster.
Maar verder welkom hier.
Graag gedaan.quote:
hier ben ik al op zeker een kloonquote:Op maandag 24 februari 2020 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daar is de nieuwe, ik heb heel de tijd een kloonallert in mijn hoofd. Voel me net Ghostbuster.
Maar verder welkom hier.
Maar wie he.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
hier ben ik al op zeker een kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |