Ik wist hetquote:
Dan kom je er net zo uit te zien als die vrouw zonder kunstgebit uit het vorige topicquote:Op zondag 23 februari 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je beter een bak lijmoplosser nemen
Uhh die had toch lijmquote:Op zondag 23 februari 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kom je er net zo uit te zien als die vrouw zonder kunstgebit uit het vorige topic
Nee vind het toch te ver lopen en dan met die wind en regenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je al onderweg naar de meet? Het is een week lopen hoor.
Gesnoven misschienquote:
Neem een voorbeeld aan prisha.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vind het toch te ver lopen en dan met die wind en regen
Nope !!! Neverquote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan prisha.
Kan ik doen maar neequote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan prisha.
Je durft niet.quote:
Jij wel? Mijn bucket list is met rust gelaten worden in mijn thuis.quote:
Meer met willenquote:
Dat is de mijne ook. Ik bepaal het gebeuren in mijn huis.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij wel? Mijn bucket list is met rust gelaten worden in mijn thuis.
Jij woont ook gewoonweg te ver.quote:
En ik ben daar gelukkig meequote:Op zondag 23 februari 2020 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook. Ik bepaal het gebeuren in mijn huis.
Thuis gelukkig zijn is toch wel het belangrijkste.quote:
Jupsquote:Op zondag 23 februari 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thuis gelukkig zijn is toch wel het belangrijkste.
Soury's boer was geinigquote:Op zondag 23 februari 2020 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
Het is rustig hier...boer zoekt vrouw is zeker bezig?
Lekker danquote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
@:Soury
@:chufi
@:Tonja
@:alleamsterdammers
MEN / Raad de Straat - Amsterdam #1
Geen flauw idee welke straat dat is, maar wel leuk om te volgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ga weg met je spelletjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:39 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |