quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
Lekker baken en plamurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
Geelbandquote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat zakken plamuur.
Gelukkig schrok alquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ben je al onderweg naar de meet? Het is een week lopen hoor.quote:
Nee wat geelband betreft was dat wel grappig. Ik wilde mijn zus en zwager wat vertellen. Toen werd er shampage in de koelkast gezet omdat ze dachten dat ik zwanger was. We wilden een zak geelbandquote:
Kreeg je die zooi er een beetje afquote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn enige toegave aan carnaval gisteren was glitteroogschaduw.
Volgend jaar schmink?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn enige toegave aan carnaval gisteren was glitteroogschaduw.
Doe eens gekquote:
Nepwimpers hebben me dagen lang gepestquote:
We? Heb jij een vriendje?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wat geelband betreft was dat wel grappig. Ik wilde mijn zus en zwager wat vertellen. Toen werd er shampage in de koelkast gezet omdat ze dachten dat ik zwanger was. We wilden een zak geelband
Dit is 20 jaar geledenquote:
Niet van je oogleden los te krijgen?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nepwimpers hebben me dagen lang gepest
Ik dacht al.quote:
Erop ging al niet. De lijm vond het wel gezelligquote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet van je oogleden los te krijgen?
Gewoon je hoofd ff 5 minuten in een bak water hangenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet van je oogleden los te krijgen?
Jij draagt ook nepwimpers?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd ff 5 minuten in een bak water hangen
Het zou inderdaad wel heel raar zijn als Soury een vriend hadquote:
Wat dacht jequote:
quote:
Kan je beter een bak lijmoplosser nemenquote:Op zondag 23 februari 2020 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd ff 5 minuten in een bak water hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |