SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nou, ik vind het niets.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Met Carola, de dame met de meest frigide uitdrukking in Volendam...
Die zat gewoon met dubbelzijdig tape vast aan het podium.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Met Carola, de dame met de meest frigide uitdrukking in Volendam...
Ik ben benieuwd wat Ernie daarvan vindt.quote:
die heeft een banaan in zijn oorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Ernie daarvan vindt.
Die wist ernie van...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Ernie daarvan vindt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft een banaan in zijn oor
Bij mij achter wordt nu vuurwerk afgestoken. Waarschijnlijk ter ere van het verkleedfeestje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:11 schreef just me het volgende:
Lekkere muziek voor een verkleedfeestje
Hier wordt elk weekend vuurwerk afgestoken, en soms doordeweeks ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij achter wordt nu vuurwerk afgestoken. Waarschijnlijk ter ere van het verkleedfeestje.
hebben ze dat bij jou ook in de buurt ?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij achter wordt nu vuurwerk afgestoken. Waarschijnlijk ter ere van het verkleedfeestje.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel regelmatig. Maar meestal is het dan siervuurwerk. Dat vind ik nog wel leuk. Nu waren het alleen maar knallenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier wordt elk weekend vuurwerk afgestoken, en soms doordeweeks ook
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Weer een niemendalletje tussendoor, van Coolio?
Hier is het alleen maar knalvuurwerk, met af en toe een plofkraak tussendoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel regelmatig. Maar meestal is het dan siervuurwerk. Dat vind ik nog wel leuk. Nu waren het alleen maar knallen
Eigenlijk moeten we gewoon allemaal gaan als Indiaan met mondkapjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze dat bij jou ook in de buurt ?
Altijd handig een geldautomaat op je balkonquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is het alleen maar knalvuurwerk, met af en toe een plofkraak tussendoor.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon allemaal gaan als Indiaan met mondkapje
Ja, vrij actief zelfs. Onze gemeente bestaat uit 3 plaatsen, waaronder één streng gereformeerde plaats en één katholiek plaatsje. De katholieken zorgen er voor dat dit soort dingen een feestje wordt. De gereformeerden zorgen er voor dat er op zondag geen winkels open zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze dat bij jou ook in de buurt ?
En de 3e is de hippiecommune waar jij woont?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
Ja, vrij actief zelfs. Onze gemeente bestaat uit 3 plaatsen, waaronder één streng gereformeerde plaats en één katholiek plaatsje.
De 3e waait met alle winden mee. En daar woon ik inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En de 3e is de hippiecommune waar jij woont?
Dat is Bunnik/Odijk, volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel eens bijna in de Kikkeroptocht daar terechtgekomen
Geen wonder dat je girl weg gewandeld is.quote:
Is dat niet jouw eigen reclame voor de spijkerbroek?quote:
Ze heeft permissie...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat je girl weg gewandeld is.
Doch! Ich frage es!quote:
Hmm dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet jouw eigen reclame voor de spijkerbroek?
Someone's in the kitchenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Oh nee aunt Dinah
Has blown the horn
klinkt gevaarlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Someone's in the kitchen
With Dinah.
Yup, Bunnik, ik kon nog net ontsnappen. Ondanks dat Utrecht katholiek is heb ik daar nog nooit iets van carnaval meegekregen, behalve dan bij mijn disco met de verstandelijk beperkten, al gok ik dat er in bijv Geuzenwijk wel echt actief iets gedaan wordt, maar optochten volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is Bunnik/Odijk, volgens mij.
Vooral als Dinah dan ook nog de horn blowt..quote:
Jij maakt het helemaal engquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vooral als Dinah dan ook nog de horn blowt..
En hij moet ook gewoon een shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel is al ruk, en dan gaat Rob er nog even dunnetjes overheen
Rob hoeft er hier niet overheenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel is al ruk, en dan gaat Rob er nog even dunnetjes overheen
Die zit momenteel aan de whisky of het bier....quote:
of aan zijn te jonge vrouwquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel aan de whisky of het bier....
Arme meid.quote:
lekker slissenquote:
oh ja, die zit aan de drank vanavondquote:
Gelukkig ook weer veilig thuis gekomen dus.quote:
Welke afstand heeft ze gelopen?quote:
Geef haar maar een heel groot complimentquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit wel, maar wie/wat weet ik niet.
De kortste, 6 kilometer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke afstand heeft ze gelopen?
echt super stoer!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kortste, 6 kilometer.
Maar wel dus deels over het circuit, ook door de nieuwe kombocht, waar speakers met race geluiden opgesteld stonden. Was spectaculair in het donker, zegt ze en daar kan ik me wel iets bij voorstellen...
Tofquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kortste, 6 kilometer.
Maar wel dus deels over het circuit, ook door de nieuwe kombocht, waar speakers met race geluiden opgesteld stonden. Was spectaculair in het donker, zegt ze en daar kan ik me wel iets bij voorstellen...
Dat klinkt wel heel gaafquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kortste, 6 kilometer.
Maar je hebt het toch gedaan!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik 33k gewandeld bij de Amsterdam City Walk en 27k bij de Dam tot Dam Wandeltocht. De eerste delen waren heerlijk rustig (want ander/langer parcours), maar op een gegeven moment kom je bij iedereen van de kortere afstanden en dan loop je met 10.000 man in file. Dat was minder leuk.
Dat welquote:
Ja, nu dacht ik toch echt even dat je 33.000 km had gewandeld. Pas bij verder lezen begreep ik dat je te lui was om de m te typen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik 33k gewandeld bij de Amsterdam City Walk en 27k bij de Dam tot Dam Wandeltocht. De eerste delen waren heerlijk rustig (want ander/langer parcours), maar op een gegeven moment kom je bij iedereen van de kortere afstanden en dan loop je met 10.000 man in file. Dat was minder leuk.
Die heeft ze ook meerdere keren gelopen, ze loopt veel van de tochten van Le Champion.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb driekwart van de evenaar gelopen in 1 dag ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu dacht ik toch echt even dat je 33.000 km had gewandeld. Pas bij verder lezen begreep ik dat je te lui was om de m te typen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu dacht ik toch echt even dat je 33.000 km had gewandeld. Pas bij verder lezen begreep ik dat je te lui was om de m te typen.
Meestal maar niet vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ze ook meerdere keren gelopen, ze loopt veel van de tochten van Le Champion.
Fjoertoer in Egmond, Alkmaar, Bollenstreek, Beemster etc. etc.
Meestal wacht ik wel bij de finish en biedt dan een warme terugrit aan...
Melting draait hè. Prioriteiten.quote:
Bewegen is gezondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ze ook meerdere keren gelopen, ze loopt veel van de tochten van Le Champion.
Fjoertoer in Egmond, Alkmaar, Bollenstreek, Beemster etc. etc.
Niemand behalve jij.quote:
Geef nou gewoon maar toe dat je een luie typer bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb driekwart van de evenaar gelopen in 1 dag ja.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef nou gewoon maar toe dat je een lui type bent.
Wow. Da's weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
En momenteel loopt ze in etappes de Westerborktocht, van Amsterdam naar Westerbork...
DJMO hier loopt 'm ook en doet er verslag van:
C&H / Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Maar lopen kan ik wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef nou gewoon maar toe dat je een luie typer bent.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Don't Let Me Be Misunderstood - Joe Cocker?
Ja, dat vind ik het leuke eraan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal bakvissen die zwijmelend flauwvallen.
Ik ken een volwassen vrouw die al zijn concerten bezoekt en er heel blij van wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal bakvissen die zwijmelend flauwvallen.
Bakvissen van elke leeftijdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken een volwassen vrouw die al zijn concerten bezoekt en er heel blij van wordt
Je hoeft niet al je geheimen hier prijs te geven hoor..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken een volwassen vrouw die al zijn concerten bezoekt en er heel blij van wordt
Ik kan me geen concert hier van hem herinneren...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft niet al je geheimen hier prijs te geven hoor..
Groot gelijk...beter lekker thuis blijven. Die kleintjes mogen toch wel verkleedt bij komen komen.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
vandaag toch maar niet met Merel en de kabouters naar Oeteldonk toe. We hebben geen zin om in de regen te staan.
maar gelukkig komen ze daarom naar Delft toe![]()
De jongste kabouter kan ook al berichtjes inspreken iwhats app : "oma krientje ik kom gauw weer bij je logeren" kreeg ik net te horen.
![]()
Wat mij betreft welquote:Op zondag 23 februari 2020 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk...beter lekker thuis blijven. Die kleintjes mogen toch wel verkleedt bij komen komen.
Kinderen verkleed, oma verkleed, slingers en confetti!quote:Op zondag 23 februari 2020 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel
Het is echt weer om thuis te blijven!
Wel rot voor alle carnaval organisaties dit slechte weer
uh... de confetti slaan we dit jaar over ivm het weerquote:Op zondag 23 februari 2020 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kinderen verkleed, oma verkleed, slingers en confetti!![]()
Ja, al die wagenbouwers die zoveel moeite hebben gedaan...... voor niets.
quote:Op zondag 23 februari 2020 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
uh... de confetti slaan we dit jaar over ivm het weer
Gewoon aan een van de kabouters geven, dan wordt ze niet boosquote:
Als je er niet uitkomt, gooi het dan in WGR, met een beetje geluk komen daar nog wat mensen met verstand van zaken. Ik heb er een beetje verstand van, maar ik kom daar niet meer en ik denk dat er meer weggelopen zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 12:04 schreef Rafeiro het volgende:
Straks nog even kijken naar de belasting aangifte 2018 van de man van mijn moeder.
Kregen een blauwe envelop. Ik denk dat ik niet goed genoeg gekeken heb naar de vooraf ingevulde zooi.
Stom gelul met die vooraf ingevulde zooi. Heb denk ik een aftrekpost (die dat jaar niet meer gold) niet weggehaald. Maar ja straks eerst maar even goed kijken.
Ik ben zelf bijna fiscalist (net niet afgestudeerd), heb een aantal jaren in de aangifte praktijk gewerkt. Moet er dus wel uitkomen. Voelt alleen stom om (wellicht) zo een fout gemaakt te hebben. Maar zo eerst maar eens kijken hoe en wat.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je er niet uitkomt, gooi het dan in WGR, met een beetje geluk komen daar nog wat mensen met verstand van zaken. Ik heb er een beetje verstand van, maar ik kom daar niet meer en ik denk dat er meer weggelopen zijn
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Wel grappig dat een van de kabouters het redialknopje op de telefoon heeft gevonden
Doe je goedquote:Op zondag 23 februari 2020 19:53 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
de rust is weergekeerd en ik ga op de bank luieren!
Ik heb er ooit wat van gezien omdat collega’s het aan hadden gezet, blij dat ik daar vanaf benquote:Op zondag 23 februari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte naar boer zoekt vrouw te kijken.
Nou ja, zat. Heb de tv maar ergens anders op gezet. Wat erg
Ik had er nog nooit meer van gezien dan langszappen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er ooit wat van gezien omdat collega’s het aan hadden gezet, blij dat ik daar vanaf ben
Goedemorgen Melting. Doe je vandaag wel rustig aan op je werk?quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Doe je vandaag wel rustig aan op je werk?
Goedemorgen spijkerbroek. Bij mij wel. Zelfs mijn tweede bakje is al helemaal ingedaald.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Koffie is nog niet ingedaald
Goedemorgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen.
Koffie is nog niet ingedaald
Lekker tempo dan. Ben je al op het werk?quote:Op maandag 24 februari 2020 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen spijkerbroek. Bij mij wel. Zelfs mijn tweede bakje is al helemaal ingedaald.
Goedemorgen Symph.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:19 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Ik heb boer zoekt vrouwen gekeken en ik vind het stiekem leuk
Merel dreigde laatst om mij op te geven voor een first-date programma, ik heb haar vriendelijk doch dringend gedreigd dit niet te doen.
Zat ze opeens op te zoeken hoe ze me kon opgeven, nou nee, bedanktquote:
Ik snap ook niet dat mensen daar aan mee willen doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Zat ze opeens op te zoeken hoe ze me kon opgeven, nou nee, bedankt
en dan nog op tv komenquote:Op maandag 24 februari 2020 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen daar aan mee willen doen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zal ik doen.Zo'n gebeurtenis zet je wel even aan het denken...
Als iemand mij dat zou flikken spreek ik die persoon minimaal een jaar niet meer.quote:
In de promo filmpjes had ik iemand gezien die ik dacht te herkennen.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:19 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Ik heb boer zoekt vrouwen gekeken en ik vind het stiekem leuk
De Engelse versie is nog wel te doen, de Nederlandse versie is tenenkrommend...quote:Merel dreigde laatst om mij op te geven voor een first-date programma, ik heb haar vriendelijk doch dringend gedreigd dit niet te doen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de promo filmpjes had ik iemand gezien die ik dacht te herkennen.
Geen idee waarvan, dus maar even gekeken gisteren.
Blijkt het de patatboer bij Marken te zijn, waar we een paar keer geweest zijn tijdens onze trips door Noord Holland.
[..]
De Engelse versie is nog wel te doen, de Nederlandse versie is tenenkrommend...
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Had je gisteren een stalker aan de lijn, las ik?
Laten we dat maar even niet doenquote:Op maandag 24 februari 2020 10:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie matcht just me en Raf even in zo'n programma?
Je hebt geen scherm nodig, je kan alles uitprinten. Ook muziek.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:09 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagNa een computerloos dagje (defect scherm) ben ik er weer.
Dan is de cartridge vast heel snel leeg. Liefst 549* nieuwe nummers deze week. Absoluut nieuw record.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt geen scherm nodig, je kan alles uitprinten. Ook muziek.
quote:
Het is ook guur rotweer vandaag. Vanochtend zelfs wat hagel.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg het maar niet warm vandaag, de wind lijkt overal doorheen te waaien
Het waait ook gigantisch...quote:Op maandag 24 februari 2020 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg het maar niet warm vandaag, de wind lijkt overal doorheen te waaien
Ik was er in de show helaas niet aan toegekomen, maar het nummer kwam net voorbij in het luisteren naar de nieuwe muziek op Spotify. Het is inderdaad best goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.
Hoe moet ik dit zien? Een Jenny/Laurel-gevalletje?quote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik had het gewoon weer... bijna elke keer als ik via een bepaald onderzoeksbureau meedoe aan een online enquete en er zit een test in om te kijken of de audio het doet (om een commercial te kunnen beoordelen) word ik eruit gegooid als ik het juiste geluid heb aangevinkt. Sorry, u valt niet in de doelgroep...
Je bent te slim.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Haha, ik had het gewoon weer... bijna elke keer als ik via een bepaald onderzoeksbureau meedoe aan een online enquete en er zit een test in om te kijken of de audio het doet (om een commercial te kunnen beoordelen) word ik eruit gegooid als ik het juiste geluid heb aangevinkt. Sorry, u valt niet in de doelgroep...
Ik heb geen flauw idee wat dat is, maar ik hoor een baby en kan kiezen tussen ‘baby, haan, hond, koe, olifant’. Ik weet niet waar het aan ligt, ik moet er ergens wel om lachen. Las elders ook dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Een Jenny/Laurel-gevalletje?
Bij Jenny/Laurel komt het erop neer dat jongere mensen wat anders horen dan oudere mensen. Dat heeft met te maken met frequenties die je goed of minder goed hoort.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dat is, maar ik hoor een baby en kan kiezen tussen ‘baby, haan, hond, koe, olifant’. Ik weet niet waar het aan ligt, ik moet er ergens wel om lachen. Las elders ook dat ik niet de enige ben.
en wat kun je er zelf aan verbeteren, behalve het weer ?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik ben weer afgekeurd
Suiker, cholesterol, bloeddruk en hartslag te hoog.
En ik heb het weer ongeschikt bevonden, bleh niet lekker weer om door te fietsen
Vertel mij wat, net door de regen naar huis gelopen. Had geen zin om nog een half uur op de bus te wachten.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik ben weer afgekeurd
En ik heb het weer ongeschikt bevonden, bleh niet lekker weer om door te fietsen
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was er in de show helaas niet aan toegekomen, maar het nummer kwam net voorbij in het luisteren naar de nieuwe muziek op Spotify. Het is inderdaad best goed.
Dus? Medicatie en leefstijl aanpassen?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ik ben weer afgekeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, bedankt, muts.![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Zoiets ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus? Medicatie en leefstijl aanpassen?
Ik heb zelf een bloeddrukmeter aangeschaft, veel makkelijker dan elke keer naar de huisarts wandelen. Maar krijg je geen 24uursmeting dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zoiets ja.
2 pilletjes gaan van 1 naar 2 per dag nu.
En die hoge bloeddruk/hartslag komt denk ik ook deels door ruim een half uur fietsen met dit pest pokke weer.
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn doktersassistentes zijn ook leuk...Handig. Dat beleid komt van de verzekeraars, maar voor sommige medicatie geldt die beperking niet. Ik heb nu voor mijn betablokkers de herhaalservice, ik krijg e-mail dat ze het klaar gaan maken en week later ofzo een afhaalbericht, ruim op tijd. Eerste keer is goed bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, bedankt, muts.![]()
Die heb ik al een keer gehad, kwam toen op 129/80 ofzo uit.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bloeddrukmeter aangeschaft, veel makkelijker dan elke keer naar de huisarts wandelen. Maar krijg je geen 24uursmeting dan?
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn doktersassistentes zijn ook leuk...Hebben ze iets fout gedaan of zijn ze je destijds juist terwille geweest door te zorgen dat jij voor 6 maanden medicijnen kreeg? En zit die arts zo ver weg dat je er niet eens per 3 maanden langs kan gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, bedankt, muts.![]()
Heb je een verzoekje om het weer normaal te maken?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:22 schreef livelink het volgende:
Mijn bloeddruk gaat nu spontaan ook omhoog
Je kunt een feestje van de regen proberen te maken. Dancing in the rain bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je een verzoekje om het weer normaal te maken?
Hmmm ik ga eens kijken of ik die paraat heb. Anderhalf uur door de regen gefietst vandaag, snap nu hoe je zoon zich af en toe moet voelenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt een feestje van de regen proberen te maken. Dancing in the rain bijvoorbeeld.
Ja, die is dit jaar al vaak de klos geweest als het om de regen gaat.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmmm ik ga eens kijken of ik die paraat heb. Anderhalf uur door de regen gefietst vandaag, snap nu hoe je zoon zich af en toe moet voelen
Ik vind het ook altijd zo lullig voor mijn zwager (hovenier).quote:Op maandag 24 februari 2020 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die is dit jaar al vaak de klos geweest als het om de regen gaat.
Is eigenlijk ook meer mijn smaak, haha.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:33 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een verbetering t.o.v. de voorgaande nummers
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna houdt het vliegen/zweven op
Dan zijn we weer bij the airport?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna houdt het vliegen/zweven op
Nah dan gaan we richting U96quote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zijn we weer bij the airport?
Anders dan wat DJ11 al zei?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Denk niet dat deze geraden gaat worden
Het is jouw verhaalquote:Op maandag 24 februari 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Sateliet donderd omlaag en wordt een boot (cruise)
Beetje vergezocht
Buiten de gezette kaders denkenquote:
Ik ken dit niet. Is het Extreme?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
En de volgende was iets te hard gevallen
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro bedankt voor de muziek weer, maar ik ben er vandoor
Graag gedaan en leuk dat je er even was.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro bedankt voor de muziek weer, maar ik ben er vandoor
Ja, toch weer een paar maandenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Prullenbaksel!
Dat is lang geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |