Ik ben benieuwd wat Ernie daarvan vindt.quote:
die heeft een banaan in zijn oorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Ernie daarvan vindt.
Die wist ernie van...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Ernie daarvan vindt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
die heeft een banaan in zijn oor
Bij mij achter wordt nu vuurwerk afgestoken. Waarschijnlijk ter ere van het verkleedfeestje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:11 schreef just me het volgende:
Lekkere muziek voor een verkleedfeestje
Hier wordt elk weekend vuurwerk afgestoken, en soms doordeweeks ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij achter wordt nu vuurwerk afgestoken. Waarschijnlijk ter ere van het verkleedfeestje.
hebben ze dat bij jou ook in de buurt ?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij achter wordt nu vuurwerk afgestoken. Waarschijnlijk ter ere van het verkleedfeestje.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel regelmatig. Maar meestal is het dan siervuurwerk. Dat vind ik nog wel leuk. Nu waren het alleen maar knallenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier wordt elk weekend vuurwerk afgestoken, en soms doordeweeks ook
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Weer een niemendalletje tussendoor, van Coolio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |